Zobacz pełną wersję : Gra Konieczne ulepszenie gry!
Mam już ponad 20 lat oraz styczność z kilkoma różnymi przeglądarkowymi grami strategicznymi i muszę rzec, że jednej z super hiper najbardziej podstawowych funkcji ta niestety nie ma. Razi w oczy i utrudnia zabawę...
O czym mowa? O wskaźnikach globalnego przyrostu surowców... Na samym początku to pikuś sobie dodać kilka desek, ale w miarę rozwijania swojej wioski w potężne miasto, gdzie porozrzucane po całej mapie budowle produkują z różną częstotliwością surowce... gra może to zrobić szybko i bez wysiłku. Powinna automatycznie przeliczać jaką ilość (w przybliżeniu na godzinę) wyprodukujemy danego surowca.
Zastosowanie tego ułatwiłoby kontrolę rozbudowy swoich włości i pomogło lepiej planować następne budowy.
spyderek
22.06.2012, 19:27
również mam ponad 20 lat i styczność z kilkoma grami przeglądarkowymi, a także zwykłymi, grami na komórkę, grami 99999999 in one, grami planszowymi a także kilkoma grami RL typu w chowanego czy podchody. Uprawiam też sport. Ale to co nas głównie różni to to że czytam też pamiętnik dewelopera i wiem że to o czym tu piszesz jest już opracowywane. A co do porozrzucanych po mapie budynków, cóż nikt ci nie broni ich pogrupować (a i buffy łatwiej się rzuca). :)
Pozdrawiam Piotr Frączewski
Ten pamiętnik dewelopera to faktycznie przydatny bajer, nigdy wcześniej nie czytałem ;p Dzięki!
http://static3.thesettlersonline.pl/sites/default/files/podglad_ekonomiczny.jpg
To nawet na stronie głównej jest.. Jeżeli ktoś gra, to chyba czyta wiadomości od twórców..
Wolf43211
28.06.2012, 01:43
Mi tam nie przeszkadza brak tej funkcji , wszystko mniej więcej na oko widać co i ile się produkuje w danym czasie .Bardziej by mi odpowiadało gdybym miał zamiast tego ikonkę bezpośredniego dostępu do magazynu prowiantu i koszar , ułatwiło by mi to życie i zaoszczędziło czasu ale od biedy mozna używać generałów do szybkiej teleportacji .
michal1035
28.06.2012, 09:03
jest jeszcze jeden podstawowy błąd gry a mianowicie zbyt niski poziom pozwoleń na budowę po podbiciu wszystkich nijak to ma się do wzrostu poziomu i większej ilości opcji menu budowy, a droga sprawa to populacja jest trochę źle skalkulowana bo przyrost ludności jest stały niezależnie od ilości budynków, powinno być tak ze każdy dom ma przyrost np. 10min. na człowieczka a domów mamy np.35 to co 10min. mamy 35 ludków a nie co 10min. mamy jednego ludka choćbym miał 100 domków.
A tez przewaliłem sporo strategii przez jakiś czas i wiem jak to działa w innych grach, pozdrawiam.
whiter13
28.06.2012, 10:06
Mi tam nie przeszkadza brak tej funkcji , wszystko mniej więcej na oko widać co i ile się produkuje w danym czasie .Bardziej by mi odpowiadało gdybym miał zamiast tego ikonkę bezpośredniego dostępu do magazynu prowiantu i koszar , ułatwiło by mi to życie i zaoszczędziło czasu ale od biedy mozna używać generałów do szybkiej teleportacji .
Magazyn prowiantu - wciśnij p
Koszary - wciśnij b
Dom władyki - wciśnij h
Strefy nie sa ponumerowane bez sensu ja dajesz 9 to przeskakujesz do s9 itp bardzo proste.
scorpion63
27.07.2012, 15:51
Dodam tylko, że już od dziś można będzie przetestować podgląd ekonomiczny na serwerze testowym :)
OrSzuL4321
27.07.2012, 21:28
Co do liczby produkowanych surowców/rzeczy.. Niedługo wprowadzą, bodajże 25.07 wgrali już to na testowym serwerze.. Wcześniej też wgrali możliwość przenoszenia budynków, wystarczy poczekać ;).
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.