Zobacz pełną wersję : Gra Bitwa
SpoconyKlocuch
16.06.2012, 19:39
Witam mam pewien pomysł który dotyczy bitew a między innymi "Rundy" które kończą się za wolno.Czyli że po ataku z mojej strony i wykończenia punktów zdrowia np:atakuje 100łucznikami na 30przeciwników 0pkt zdrowia przeciwnika po moim ataku 0 ale przeciwnik atakuje mnie "martwy" i trace 60 łucznikow od wroga którego pokonałem bo trwa to w jednej rundzie.
Moim zdaniem powinno być tak :atakuje 100łucznikami na 30przeciwników pkt zdrowia po moim ataku 0 koniec 1 rundy wygrywam i nie mam strat
a dlaczego ty masz pierwszy atakowac a nie przeciwnik ;] moze by tak odwrotnie najpierw komp cie atakuje tracisz wojo i dopiero twoj ruch
@SpoconyKlocuch Atakuj wyłącznie konnymi i problem rozwiązany ;)
@SpoconyKlocuch Atakuj wyłącznie konnymi i problem rozwiązany ;)
Złota myśl :D
Ale tak nie rob.
Wracając do tematu, to jednostki z ta sama inicjatywa atakują w tym samym czasie, a na powtórkach widać jakby atakowały jeden po drugim, ale tak nie jest. System powtórek trochę jest mylący, zwłaszcza dla nowych ludzi, którzy sa przekonani ze atakują ich zabite jednostki. Jednostka jest zabita jak pojawi się pojawi taki czerwony minus z liczba.
Wolf43211
19.06.2012, 00:09
Wszystko jest ok , wprawdzie pokazuje nam po kolei atak ale de facto to są pokazane obrażenia obu stron podczas jednego starcia dlatego nieboszczyki atakują :P
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.