PDA

Zobacz pełną wersję : Brak realizowania płatności Online



ukrytyiniebezp
15.06.2012, 11:56
W dniu wczorajszym dokonałem płatnosci ONLINE a do tego momentu:

1. brak realizacji usługi
2. brak odpowiedzi z supportu dot. płatności - Ticket#PL-2012061411001268
3. brak odpowiedzi z supportu technicznego - Ticket#PL-2012061511000347

Czy płatność online może być realizowana kilka dni? Czy ktoś czuwa w tej grze nad obsługą płatności? - chyba nie.
Wnioski i opinie każdy wyciągnie sam. Moja płatność online.ID:AZ29Y1IM

set2g
15.06.2012, 13:23
jeśli zgłosiłeś do supportu to musisz cierpliwie czekać, nawet kilka dni, obecnie support prawdopodobnie dostaje masę wiadomości odnośnie działania (a raczej nie działania) Nowej Ziemi, tak wiec wiele spraw może sie przeciagac.

Osobiście pisałem do supportu kilkukrotnie i odp. zawsze się doczekałem, nie była ona natychmiastowa ale była zawsze.

A biorąc pod uwagę ze chodzi o kasę to takie wiadomości powinny byc dla nich priorytetowe.

ukrytyiniebezp
15.06.2012, 15:24
Aktualizacja
Odpowiedź supportu z 15:03:
Z danych przekazanych mi przez firmę Playspan wynika, iż ... Nie otrzymali oni jeszcze płatności o podanym przez Ciebie numerze transakcji.

A o to informacja z banku i Dialcom24

Witam,

Bank udzielil odpowiedzi iz platnosc na Panstwa koncie zostala zaksiegowana dnia:
14 czerwca 2012.

Dodatkowo otrzymalem potwierdzenie z przelewy24.pl o tym ze kwota
zostala zaksiegowana na Panstwa koncie 14.06.1012 o godzinie 23:25

serwis@przelewy24.pl
Informujemy, że dnia 2012-06-14 23:25 Firma Cooperatieve Vereniging
Smart2Pay Global Services U.A. zaksięgowała wpłatę z tytułu przelewu
p24-135-683

Pozdrawiam,
Mariusz Kruczkowski
------------------------------------------------------------------------

Tym samym stwierdzenie: "Nie otrzymali oni jeszcze płatności o podanym
przez Ciebie numerze transakcji" jest nieprawdziwe i co oznacza? Zanim wpłacicie zastanówcie się 3 razy czy to dobry pomysł.
Póki co czekamy na dalszy ciąg... o czym Was poinformujemy.

daveandnokia
15.06.2012, 15:40
Wiesz, jak to można rozumować?? Choć firma przelewy24 ma już zaksięgowany twój przelew, to jednak firma, która powinna otrzymać kasę za klejnoty (jak mam rozumieć Playspan, ale mogę mylić się) nie mają jeszcze pieniędzy i dlatego trzeba czekać...

ukrytyiniebezp
15.06.2012, 22:39
Natychmiastowe przelewy mają to do siebie że są dokonywane pomiędzy dwoma kontami w jednym banku a cała procedura trwa kilka minut. Ponadto w informacji którą wkleiłem powyżej jest wyraźnie napisane że to Firma Cooperatieve Vereniging Smart2Pay Global Services U.A. zaksięgowała wpłatę w czwartek a nie przelewy24.pl (te ostatnie zaksięgowały wpłate o 22:06).

Tym sposobem, natychmiastowe przelewy w tym przypadku oznaczają iż trwają blisko tydzień (czwartek, piątek, sobota, niedziela - czy będzie to poniedziałek?) mimo że płatność pojawia się po 5 minutach od dokonania przelewu.

ukrytyiniebezp
18.06.2012, 17:39
Płatność online zaksięgowana w piątym dniu - więc nic nie zginęło ale jeśli ktoś będzie chciał szybko doładować konto klejnotami może się rozczarować. Na pocieszenie otrzymałem dodatkowy upominek od supportu. Dziękuje i pozdrawiam.