PDA

Zobacz pełną wersję : Menu handlu - problem z "blokowaniem" się okinka.



Remihio
14.06.2012, 10:05
Witam.
Od pierwszego dnia uzyskania dostępu do zakładki "handel" zaczął mnie trapić problem:
Po rozwinięciu okienka na "full" jego górna krawędź chowa się pod menu zakładek Firefoxa.
Od tego momentu nijak nie da się okienka zwinąć (nie widać ikonek sterujących) - bez względy
czy aktywna jest zakładka handlu czy inne zakładki. Bardzo często okienko rozwija się w ten
sposób podczas sortowania ofert lub po kliknięciu klwisza "Zwiń". Od tego momentu nie widać nawet
nazw kolumn opisujących oferty, więc nie da się ich sortować.
Nie pomaga pochowanie menu Firefoxa - kłopotliwe okienko sięga niejako poza okno przeglądarki.
Może dało by się ustawić limit do którego można okienko (bez względu na czynną zakładkę)
przeskalowywać tak aby nigdy nie sięgał poza okno przeglądarki ?
Zrzut ekranu w załączniku.

Baranicomber
14.06.2012, 10:42
Mi pomaga w tym tryb pełnoekranowy. Bug jest od dawna ale nie wiem czy coś z nim robią.

Remihio
14.06.2012, 13:17
U mnie nawet w trybie połnoekranowym zachowuje się tak samo :(

BB_xaar
14.06.2012, 13:57
Jeśli to możliwe, prosiłbym o załączenie tego screena na jakimś zewnętrznym hostingu, ten dołączony do pierwszego posta jest mało czytelny.

daveandnokia
14.06.2012, 14:09
z tego co pamiętam temat już taki był z tymże błędem (sam nawinąłem się na tablecie):
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/21278-Nie-mo%C5%BCna-zamkn%C4%85%C4%87-okna?highlight=okno

Kfiatek6
14.06.2012, 14:25
Relog pomaga, bo okno wraca do pierwotnego rozmiaru.

Draxopix
14.06.2012, 14:35
Pomaga tez klikniecie w strzalke pod menu gwiazdy

Baranicomber
14.06.2012, 15:57
Relog, to jest duży problem. Ja często tak mam, że jak jestem zalogowany to sobie gram bez problemu ale jak zrobię relog to i 5 godzin nie mogę się zalogować. Do tego znika czat i oferty handlowe.

patrycja1989
15.06.2012, 21:27
hej mam duży problem nie mogę korzystać z handel globalnie szept bo po prostu tego nie mam zawsze pisze ;logowanie do serwera rozmów nie powiodło się więc praktycznie bez tego nie mogę sie po prostu rozwijać co mam zrobić ? czy ktoś mi pomoże zgłaszam problem wyżej ale nikt nie odpowiada proszę o pomoc ....

daveandnokia
16.06.2012, 01:01
patrycja1989, wpierw wyloguj się i zaloguj się ponownie, rzadko sie zdarza tak, mam podobnie i robię właśnie relog. Jeżeli to ci nie pomoże to tylko pisz supportu.

patrycja1989
16.06.2012, 10:49
właśnie tak robie i nic caly czas do nich piszę a tu nic żadnej odpowiedzi ... to są jakieś jaja !!!!