Zobacz pełną wersję : Błąd duplikujący przedmioty
Ciemnowidz1111
13.06.2012, 17:44
Dzisiaj, kiedy mój geolog wrócił z poszukiwania skarbu, zauważyłem, że wiadomość można zobaczyć jeszcze przez chwilę po odebraniu przedmiotów i można przez to je podwoić.
Ciemnowidz1111
13.06.2012, 17:47
Nie wiem, mi się jakoś udało to zrobić. Może to nie działa na innych światach czy coś?
Na nowej ziemii jest i tak najwiecej błędów :)
Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi ale czasami faktycznie są 2 przedmioty, z tym że po dodaniu jeden robi się szary i nie znika [oraz nie dodaje].
te przedmioty i tak po relogu znikną, raz miałem ze 2x zaakceptowałem te samą rezydencji i w gwieździe były dwie, nawet obie sie postawiły, ale po relogu jedna i tak znikła
Ciemnowidz1111
13.06.2012, 17:56
Tak, o to mi chodzi, ale mi ten przedmiot nie zrobił się szary i mogłem go dodać :O
A nie mówiłem że nie działa? :P
Ciemnowidz1111
13.06.2012, 17:57
A może i jednak się pomyliłem, możliwe że jednak nie mogłem dodać, więc błąd nie jest taki poważny.
Nie da rady podwajać surowców, doświadczenia, nagród.
W grach występuje coś w stylu 'strona klienta' oraz 'strona serwera'.
Jeżeli za szybko klikniesz, dostaniesz parę razy więcej czegoś w menu gwiazdy lub doświadczenia, możesz nawet wbić poziom.
Jednak tylko Ty to widzisz, w swojej przeglądarce, a u innych jest w porządku. Po jakimś czasie, gdy połączysz się z bazą danych, dane są uaktualniane na poprawne. Zapobiega to tysiącom bezsensownych zapytań wysyłanych do bazy danych.
Tak samo mogę sobie grać w jakąś grę tekstową, gdzie występuje energia. Widzę, że mam jej 10/10. Za pomocą javascriptu mogę bez problemu sobie ustawić 500/500 energii, ale to mi nic nie daje - to się dzieje po stronie klienta, mojej przeglądarki. Podobnie jest w tej grze.
Oczywiście w pewnych prostych grach bez multiplayera można zmieniać swoje statystyki, przedmioty, atrybuty, jeżeli się na tym znamy. Jednak w grach multiplayer nie da się tak łatwo oszukiwać w ten sposób. Przypadki, wyjątki, błędy się zdarzają, jednak to, o czym mówisz - nie działa.
Nie da rady podwajać surowców, doświadczenia, nagród.
W grach występuje coś w stylu 'strona klienta' oraz 'strona serwera'.
Jeżeli za szybko klikniesz, dostaniesz parę razy więcej czegoś w menu gwiazdy lub doświadczenia, możesz nawet wbić poziom.
Jednak tylko Ty to widzisz, w swojej przeglądarce, a u innych jest w porządku. Po jakimś czasie, gdy połączysz się z bazą danych, dane są uaktualniane na poprawne. Zapobiega to tysiącom bezsensownych zapytań wysyłanych do bazy danych.
Tak samo mogę sobie grać w jakąś grę tekstową, gdzie występuje energia. Widzę, że mam jej 10/10. Za pomocą javascriptu mogę bez problemu sobie ustawić 500/500 energii, ale to mi nic nie daje - to się dzieje po stronie klienta, mojej przeglądarki. Podobnie jest w tej grze.
Oczywiście w pewnych prostych grach bez multiplayera można zmieniać swoje statystyki, przedmioty, atrybuty, jeżeli się na tym znamy. Jednak w grach multiplayer nie da się tak łatwo oszukiwać w ten sposób. Przypadki, wyjątki, błędy się zdarzają, jednak to, o czym mówisz - nie działa.
A jak to wytłumaczysz na koszach?
A jak to wytłumaczysz na koszach?
Mamy wyjątek, widocznie coś musieli przeoczyć. W każdym razie błąd, który jest opisywany w tym temacie nie przynosi żadnych korzyści.
Mamy wyjątek, widocznie coś musieli przeoczyć. W każdym razie błąd, który jest opisywany w tym temacie nie przynosi żadnych korzyści.
Wiec wypowiadaj sie dokładniej :)
Wiec wypowiadaj sie dokładniej :)
Szczerze mówiąc, to wyraziłem się jasno. : )
Szczerze mówiąc, to wyraziłem się jasno. : )
Pisałeś że nie da rady podwajać surowców :) A to nie prawda bo kosz to też w pewnym sensie surowiec
Pisałeś że nie da rady podwajać surowców :) A to nie prawda bo kosz to też w pewnym sensie surowiec
To nie jest surowiec tylko premia. Zresztą odnoszę się do tematu - wiadomości, odpowiadam na problem a nie rozpowiadam o błędach. : )
To nie jest surowiec tylko premia. Zresztą odnoszę się do tematu - wiadomości, odpowiadam na problem a nie rozpowiadam o błędach. : )
Kosz to surowiec który daje nam premię :)
spyderek
13.06.2012, 22:19
ja se niedawno 3x exp z wikingów dodałem, przy pomyślnych lagach to nie problem
(a ile tytanu w gwieździe było xd)
doładowania są surowcami a je rzucając sobie można zbugować na dwie inne osoby rzucając taką papugę na swoje i 2 inne konta, zresztą to widać na handlowym. Często ktoś sprzedaje doładowanie do kopalni nie jako papugę w prezencie tylko sam ci doładuje osobiście za opłatą, więc nie dość że rzucą ją sobie to jeszcze mu ktoś zapłaci żeby rzucić komuś, a jak zdąży to, i znajomy w gildii dostanie gratis. Proceder ten szerzy się głównie wśród gildii jak się znajdzie parę zaufanych osób, wtedy u takich można znaleźć po 80.000+ w ławicach ryb albo 80.000 + mięsa dla łowców.
parsifal71
14.06.2012, 02:03
a ja się nie zgodzę.... mecz otwarcia zakończony,jestem na 26 lvl i dostaję nagle 32 lvl...wysyłam odkrywcę na długie poszukiwania na 1d ,po czym wraca mi z serwera poziom na 31..... a jednak odkrywca miał długą misję i szukał 24h mimo że poziom mnie do tego nie uprawniał....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.