PDA

Zobacz pełną wersję : Logowanie



JuicyJuices
10.06.2012, 10:13
Witam. Od dluższego czasu walcze z problemem. Dzisiejszego dnia problem osiągna apogeum. Udalo mi sie zalogowac do gry na 7 sek. z kilkudziesieciu prob to najdluzszy czas jaki udalo mi sie spędzić w grze. Wysyłałem informacje do supportu - bez odzewu, bez poprawy a wrecz przeciwnie - pogorszylo sie jeszcze bardziej.
Pomocy

/e czyscilem ciasteczka, zmienialem przegladarki - nic to nie dalo

Irenicus
10.06.2012, 10:40
bo to nie jest wina przeglądarki tylko wina BubelByte

JuicyJuices
10.06.2012, 10:40
"Witam. Wydałem ponad 500zł na gre the settlers online. Od kilku dni nie mam mozliwosci wejscia do gry. Support na stronie nie odpowiada na wiadomosci. W takiej sytuacji jak ja jest wielu innych uzytkownikow. Zastanawiam sie nad rozpoczeciem pozwu zbiorowego przeciw wladzom servera i firmy ubisoft - poczyniłem juz pierwsze kroki w postaci konsultacji z mecanasem prawa. W tej chwili posiadam grupe ponad stu chetnych osob do uczestnictwa w procesie. Osoby te tak samo jak ja czuja sie oszukane i okradzione ze swoich pieniedzy. Prosze o odpowiedz i nie ignorowanie problemu. Oraz o wyciagniecie konsekwencji od osoby zazadzajacej serwerem. Prosze o mozliwie jak najszybszy kontakt emailowy."

Taka informacje wysłałem do firmy ubisoft

Fourola
10.06.2012, 10:44
"Witam. Wydałem ponad 500zł na gre the settlers online. Od kilku dni nie mam mozliwosci wejscia do gry. Support na stronie nie odpowiada na wiadomosci. W takiej sytuacji jak ja jest wielu innych uzytkownikow. Zastanawiam sie nad rozpoczeciem pozwu zbiorowego przeciw wladzom servera i firmy ubisoft - poczyniłem juz pierwsze kroki w postaci konsultacji z mecanasem prawa. W tej chwili posiadam grupe ponad stu chetnych osob do uczestnictwa w procesie. Osoby te tak samo jak ja czuja sie oszukane i okradzione ze swoich pieniedzy. Prosze o odpowiedz i nie ignorowanie problemu. Oraz o wyciagniecie konsekwencji od osoby zazadzajacej serwerem. Prosze o mozliwie jak najszybszy kontakt emailowy."

Taka informacje wysłałem do firmy ubisoft

Ponad 101. : D

JuicyJuices
10.06.2012, 10:57
Przylaczcie sie. Zalewajcie support ubisoftu i bluebyte takimi wiadomosciami. Jesli trzeba to po kilka dziennie. Zignoruja jednostke ale nie ogół

yras1974
10.06.2012, 11:56
Juz długo gram w różne gry ale tyle problemów co z tą to jeszcze nigdy nie miałem.To jest jakaś jedna wielka pomyłka.