Zobacz pełną wersję : Logowanie
JuicyJuices
10.06.2012, 10:13
Witam. Od dluższego czasu walcze z problemem. Dzisiejszego dnia problem osiągna apogeum. Udalo mi sie zalogowac do gry na 7 sek. z kilkudziesieciu prob to najdluzszy czas jaki udalo mi sie spędzić w grze. Wysyłałem informacje do supportu - bez odzewu, bez poprawy a wrecz przeciwnie - pogorszylo sie jeszcze bardziej.
Pomocy
/e czyscilem ciasteczka, zmienialem przegladarki - nic to nie dalo
Irenicus
10.06.2012, 10:40
bo to nie jest wina przeglądarki tylko wina BubelByte
JuicyJuices
10.06.2012, 10:40
"Witam. Wydałem ponad 500zł na gre the settlers online. Od kilku dni nie mam mozliwosci wejscia do gry. Support na stronie nie odpowiada na wiadomosci. W takiej sytuacji jak ja jest wielu innych uzytkownikow. Zastanawiam sie nad rozpoczeciem pozwu zbiorowego przeciw wladzom servera i firmy ubisoft - poczyniłem juz pierwsze kroki w postaci konsultacji z mecanasem prawa. W tej chwili posiadam grupe ponad stu chetnych osob do uczestnictwa w procesie. Osoby te tak samo jak ja czuja sie oszukane i okradzione ze swoich pieniedzy. Prosze o odpowiedz i nie ignorowanie problemu. Oraz o wyciagniecie konsekwencji od osoby zazadzajacej serwerem. Prosze o mozliwie jak najszybszy kontakt emailowy."
Taka informacje wysłałem do firmy ubisoft
"Witam. Wydałem ponad 500zł na gre the settlers online. Od kilku dni nie mam mozliwosci wejscia do gry. Support na stronie nie odpowiada na wiadomosci. W takiej sytuacji jak ja jest wielu innych uzytkownikow. Zastanawiam sie nad rozpoczeciem pozwu zbiorowego przeciw wladzom servera i firmy ubisoft - poczyniłem juz pierwsze kroki w postaci konsultacji z mecanasem prawa. W tej chwili posiadam grupe ponad stu chetnych osob do uczestnictwa w procesie. Osoby te tak samo jak ja czuja sie oszukane i okradzione ze swoich pieniedzy. Prosze o odpowiedz i nie ignorowanie problemu. Oraz o wyciagniecie konsekwencji od osoby zazadzajacej serwerem. Prosze o mozliwie jak najszybszy kontakt emailowy."
Taka informacje wysłałem do firmy ubisoft
Ponad 101. : D
JuicyJuices
10.06.2012, 10:57
Przylaczcie sie. Zalewajcie support ubisoftu i bluebyte takimi wiadomosciami. Jesli trzeba to po kilka dziennie. Zignoruja jednostke ale nie ogół
yras1974
10.06.2012, 11:56
Juz długo gram w różne gry ale tyle problemów co z tą to jeszcze nigdy nie miałem.To jest jakaś jedna wielka pomyłka.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.