PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Opactwo - proponowana poprawka



mTymieniecki
09.06.2012, 20:03
Witam,

Nie wiem czy tak ma być, ale na chwilę obecną można poprowadzić drogę przez środek Opactwa. Proponuję zablokować całą przestrzeń zajmowaną przez ten budynek.

Pozdr
mtymieniecki

Fourola
09.06.2012, 20:47
To opactwo jest traktowane jak budynek 2x2. Tak najprościej można to określić. Podobny błąd jest z kopalnią złota/dowolnym budynkiem w s2..
Zgłaszałem nawet na tso cos podobnego, powiedzieli, że naprawią, ale jakoś im się chyba nie śpieszy.

Szpieg
14.06.2012, 17:55
Potwierdzam. Oto screen z buga.
http://img36.imageshack.us/img36/3282/bug1settlers.jpghttp://img36.imageshack.us/img36/3282/bug1settlers.jpg

set2g
14.06.2012, 18:45
ja miałem w pokazanym miejscu drogę i spokojnie można bylo opactwo wybudować ...
teraz podczas ładowania mapy wyraźnie widać ze stoi ono na drodze, bo droga sie wczytuje najpierw, potem budynek

Tindaloo
14.06.2012, 20:05
nie macie innych problemów do naprawiania?
serio xD

tak jak ostatnio naprawiono problem, ze garnizony po powrocie z misji juz nie będa stawiac sie tam gdzie normalnie się nie da - tylko czy to naprawde było takie istotne? ;]
Wazniejsze chyba aby np wyprodukowali wreszcie coś aby drogi miały sens, albo żeby wsio nie wyglądało jak układ zagospodarowania przestrzennego jak na mahattanie ;]

Fourola
15.06.2012, 08:59
nie macie innych problemów do naprawiania?
serio xD

tak jak ostatnio naprawiono problem, ze garnizony po powrocie z misji juz nie będa stawiac sie tam gdzie normalnie się nie da - tylko czy to naprawde było takie istotne? ;]
Wazniejsze chyba aby np wyprodukowali wreszcie coś aby drogi miały sens, albo żeby wsio nie wyglądało jak układ zagospodarowania przestrzennego jak na mahattanie ;]


Dla każdego coś innego ma sens. Dlaczego mieliby dawać bonus do dróg? Nic nie kosztują, można bez problemu calą mapę drogami zapełnić. Nie będą one dawać korzyści, to chbya oczywiste, więc nie wiem czemu nawet o tym myślisz. ; )

A problem jest zdecydowanie ważniejszy niż korzyść z dróg, która prawdopodobnie nigdy nie zostanie wprowadzona.

Wolf43211
16.06.2012, 02:32
U mnie Opactwo zajmuje jedno pole a kościołek w tle to wystający element dekoracji i pewnie tak to winno się traktować .

Lukiluki
20.06.2012, 08:34
Opactwo to przegięcie, jeszcze kilka takich eventowych budynkow i kompletnie rozwali się handel

Tindaloo
20.06.2012, 16:40
nie rozwali się ;] bo niby jak

Avila
20.06.2012, 17:17
Och tak, nie da rady już sprzedawać napitku po korzystnej cenie, to się "handel rozwalił" :) a piłki są chodliwe, da się sprzedać mało piłek za całkiem sporo złota czy innych surowców - dzienny przyrost +12 piłek dla każdego to dobry zastrzyk "kapitału". I dobrze, dzięki temu gra jest ciekawsza. Handel zaś działa tak, jak działał zawsze - prawem popytu i podaży.

Van-de-Lord
22.06.2012, 19:02
Osobiście jak i zdecydowana większość członków gildii do której należę wyburzyła piwowarów po wybudowaniu opactwa bo brakuje zboża i wody. Czyli poza zmniejszeniem 4 buffek do jednej i zyskaniu 3 miejsc pod budowę nic się raczej nie zmienia. Więc jeśli słabiej sprzedajesz napitek to przestań go produkować i sprzedawaj zboże i wodę, proste.

mack0wski
23.06.2012, 03:54
mialem 8 piwowarow na 3 lvl co daje 24 browary co 6 minut po rzuceniu 8 buffow 48 na 6 minut czyli 480 na godzine.
teraz mam 2 opactwa na 3 lvl czyli 24 browarow po 2 buffach 48 browarow co 6 minut i 8 patentow w kieszeni.
z 2 buffami wytwarza mi sie tyle co wczesniej z 8 buffami i mam 8 pozwolen do zagospodarowania, rzeczywiscie nic sie nie zmienia...
a jak komus brakuje wody i zboża to co za problem zatrzymac ze 2-3 stajnie?