PDA

Zobacz pełną wersję : Paragraf 22



RedJul
09.06.2012, 19:40
Czuję się jak Yosarian, z jednej strony na forum nie można zgłaszać indywidualnych problemów bo od tego jest support.
Z drugiej strony nie mogę skontaktować się z supportem, bo wywala mnie ze strony po wciśnięciu ikonki wyślij.
Czyli najlepiej napisać list do supportu i wysłać na Berdyczów.

set2g
09.06.2012, 20:54
jest tez bezpośredni email, pojawiał sie na forum, jak ktoś ma niech poda bo ja nie miałem przyjemności z niego korzystać

Handi
10.06.2012, 07:41
account.support@thesettlersonline.pl

RedJul
11.06.2012, 19:22
No tak, z jednej strony chwalę z drugiej ganię.
Okazało się że wprawdzie wywalało mnie ze strony i nie dochodził email potwierdzający zgłoszenie ale samo zgłoszenie do supportu dotarło i bardzo szybko i sprawnie sprawa została załatwiona.
Szkoda tylko że ten brak odzewu powodował niepotrzebne nerwy.