PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Pnie



Onder
08.06.2012, 15:23
Jak widzimy, wiele miejsca w grze zajmują lasy. Można je wyciąć, lecz tu pojawia się problem. W miejscach drzew pojawiają się pieńki. Nic z nimi nie można zrobić. Żadnego budynku postawić, sunąć ich. Ogółem chodzi mi o to aby pieńki były usuwane, i można by na nich stawiać budynki


PS. Jeżeli był już taki sam/podobny temat - przepraszam, nie znalazłem (być może przegapiłem)

Fourola
08.06.2012, 15:41
Był. Podyskutujmy.

Powiedzmy, że usuniesz wszystkie pieńki. Jak później możesz je dodać?

Onder
08.06.2012, 15:43
Wyznaczając strefę na te pieńki, albo jak w The Settlers: pracownik zaczyna sadzić drzewa blisko swojego miejsca pracy.

whiter13
09.06.2012, 00:26
To masz leśnika od tego. Temat wiele razy omawiany, więc nie ma co dalej dyskutować.

Xenlin
09.06.2012, 01:52
Koledze chodzi o możliwość zmiany położenia lasów na mapie. W jednym miejscu wycinamy i stawiamy przykładowo rolników w innym natomiast sadzimy drzewka i stawiamy drwali. Niestety obecne rozwiązanie w grze nie pozwala na to. Pieńki nie znikną ponieważ to na nich leśnik sadzi nowe drzewka. Moim zdaniem powinno to być zmienione, ale z pewnymi ograniczeniami - zalesienie wyspy musi być stałe, tzn nie możemy zniszczyć pieńków ale możemy je przemieścić w inne miejsce. Bardzo by to pomogło w miejscach, gdzie przeszkadza powiedzmy jedno drzewko przy stawianiu budynku.

Fourola
09.06.2012, 08:54
Mielibyśmy nudne wioski, kwadraty z budowli itd. Do tego żadnego budynku nie możemy jakoś znacznie kontrolować, więc to dziwne, gdybyśmy nagle mogli kontrolować leśnika i wyznaczać każde drzewko po kolei. OBSZAR jest złym rozwiązaniem..

LawXu
02.07.2012, 19:45
Moim zdaniem powinien być warsztat robotnika który by je usuwał, a leśnik nadal mógł by sadzić w tych miejscach nowe.

Adamynas
02.07.2012, 19:53
dodatkowy budynek to dodatkowe pozwolenie....

Fourola
03.07.2012, 08:03
dodatkowy budynek to dodatkowe pozwolenie....

Błyskotliwe, ale budynek i tak byłby tylko na chwilę, potem można go usunąć. +Pomysł i tak beznadziejny.