EX_Cormax
07.06.2012, 11:29
Regulamin działu "Dyskusje i rozmowy"
Dział ten poświęcony jest ogólnym dyskusjom wewnątrz serwerowym.
W dziale obowiązuje Regulamin Forum (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14982-Regulamin-Forum) oraz Zasady Ogólne (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14979-Zasady-Og%C3%B3lne").
1. W dziale dozwolone jest zakładanie tematów dot. wydarzeń lub sytuacji z gry, rozmów dyplomatycznych między graczami oraz eventów.
2. Pamiętaj, aby przed założeniem tematu sprawdzić (Używając opcji Szukaj (Lhttp://forum.thesettlersonline.pl/search.php?search_type=1) ), czy podobny wątek już nie istnieje. Jeżeli jest taki temat, ale został zamknięty z powodu nieaktywności, skontaktuj się z moderatorem działu, który zdecyduje o jego ponownym otwarciu.
3. Tytuł tematu musi jasno określać zawartą w nim treść.
4. Niedozwolone jest zakładanie tematów oczerniających innych graczy (czarne listy: oszuści, złodzieje).
5. Niedozwolone są wypowiedzi nic nie wnoszące do dyskusji i niezwiązane z poruszanym tematem.
6. Wszelkie pytania dotyczące gry, pomysły, sugestie oraz poradniki należy zamieszczać w specjalnych działach, znajdujących się w kategorii Forum ogólne (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/179-Forum-ogólne).
7. W podforach "Dyskusje i rozmowy" zabrania się zakładania tematów związanych z problemami technicznymi. Odpowiednim miejscem na tego typu dyskusje jest dział Problemy techniczne (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/182-Problemy-techniczne).
8. Zabronione jest zamieszczanie ofert oraz wszelakich wymian handlowych. Do tego służy dział Oferty handlowe (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/221-Oferty-handlowe).
9. Tematy niezwiązane z grą thesettlersonline.pl (http://www.thesettlersonline.pl) należy zakładać w dziale Off-topic (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/184-Off-topic).
UWAGA!
1. Tematy nieaktywne przez 21 dni będą zamykane i przenoszone do archiwum (wyjątek stanowi "Chat fun" oraz inne tematy oznaczone jako "przyklejone").
2. Tematy, które trafiły do archiwum z powodu nieaktywności, mogą zostać przywrócone na prośbę autora.
3. Administracji forum przysługuje prawo do oceniania, czy wypowiedzi użytkowników są zgodne z regulaminem.
Dział ten poświęcony jest ogólnym dyskusjom wewnątrz serwerowym.
W dziale obowiązuje Regulamin Forum (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14982-Regulamin-Forum) oraz Zasady Ogólne (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14979-Zasady-Og%C3%B3lne").
1. W dziale dozwolone jest zakładanie tematów dot. wydarzeń lub sytuacji z gry, rozmów dyplomatycznych między graczami oraz eventów.
2. Pamiętaj, aby przed założeniem tematu sprawdzić (Używając opcji Szukaj (Lhttp://forum.thesettlersonline.pl/search.php?search_type=1) ), czy podobny wątek już nie istnieje. Jeżeli jest taki temat, ale został zamknięty z powodu nieaktywności, skontaktuj się z moderatorem działu, który zdecyduje o jego ponownym otwarciu.
3. Tytuł tematu musi jasno określać zawartą w nim treść.
4. Niedozwolone jest zakładanie tematów oczerniających innych graczy (czarne listy: oszuści, złodzieje).
5. Niedozwolone są wypowiedzi nic nie wnoszące do dyskusji i niezwiązane z poruszanym tematem.
6. Wszelkie pytania dotyczące gry, pomysły, sugestie oraz poradniki należy zamieszczać w specjalnych działach, znajdujących się w kategorii Forum ogólne (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/179-Forum-ogólne).
7. W podforach "Dyskusje i rozmowy" zabrania się zakładania tematów związanych z problemami technicznymi. Odpowiednim miejscem na tego typu dyskusje jest dział Problemy techniczne (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/182-Problemy-techniczne).
8. Zabronione jest zamieszczanie ofert oraz wszelakich wymian handlowych. Do tego służy dział Oferty handlowe (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/221-Oferty-handlowe).
9. Tematy niezwiązane z grą thesettlersonline.pl (http://www.thesettlersonline.pl) należy zakładać w dziale Off-topic (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/184-Off-topic).
UWAGA!
1. Tematy nieaktywne przez 21 dni będą zamykane i przenoszone do archiwum (wyjątek stanowi "Chat fun" oraz inne tematy oznaczone jako "przyklejone").
2. Tematy, które trafiły do archiwum z powodu nieaktywności, mogą zostać przywrócone na prośbę autora.
3. Administracji forum przysługuje prawo do oceniania, czy wypowiedzi użytkowników są zgodne z regulaminem.