PDA

Zobacz pełną wersję : Gra rzeczy przydatne i irytujące b(u)raki



seiko
04.06.2012, 02:39
witam, długo nie chciało mi się tu pisać, ale lista urosła na tyle, że jednak się zdecydowałem... a oto ona:
1: podczas produkcji w koszarach oraz magazynie prowiantów trzeba czekać na zakończenie całego zadania np. 25 sztuk, podczas gdy wyprodukowane bonusy/żołnieże mogłyby pojawiać się na bierząco...
2: gdy wysyłam geologa teraz, bo wiem, że złoże węgla skończy mi się za 3 godziny, to pomimo godziny różnicy między końcem złoża a powrotem geologa - wraca on z niczym. moim zdaniem troche lipa...
3: jak ma się tłumaczenie: "piec do wytopu miedzi" do opisu działania: "odlewa brąz"? :P
4: świetnie byłoby zaimplementować możliwość ustalania priorytetów w dystrybucji dóbr (np gdzie na 1 miejscu dostarczać wodę, przy jej deficycie) - tak jak to było w settlersach zrobione

pzdr.
Rafał

Herr_Uther
04.06.2012, 07:53
1. Jest to celowe "utrudnienie" obecne w niemal każdej grze strategicznej - musisz sobei wyliczyć ile jednostek potrzeba Ci "na teraz" a na ile możesz spokojnie poczekać i wtedy planowac produkcję.
2. Mozna by to zmienić, choć z tego co zauważyłem jest róznie, czasami geolog wysłany jeszcze w czasie istnienia kopalni wegla odkrywa nowe złoże, czasami nie
3. Brąz to stop cyny wytapianej z miedzią, ponieważ autorzy (i chwała im za to!) nie zdecydowali się wprowadzać dodatkowego surowca - cyny, więc pozostaje piec do wytopu miedzi :-)
4. Zbytnio utrudniałoby to "ogarniecie" wyspy ale ja bym był za