Zobacz pełną wersję : KONIEC Z SETTLERSAMI W POLSCE! Korzystanie z gry utrudnione i irytujące
Hawk2010
01.06.2012, 12:44
Gram w tą grę od 2 tyg przynajmniej próbuje i w tym czasie się nie zdarzyło aby nie było problemów. Codziennie problem z zalogowaniem się bez względu jaka by to niebyła pora dnia, rozłączanie z serwerem podczas gry po zalogowaniu, problemy z wysłaniem wojsk czy dodaniem premii i wytworzonych surowców do domu władyki. Problem z wejściem na stronę główną podczas gdy w tym samym czasie wszystkie inne zagraniczne strony wczytują się od razu.
Ilość powtarzających się bugów w tej grze stała się męcząca i irytująca. Codziennie coś nowego.
Sama gra jest fajna ale problemy techniczne i jej wymagania przy obsłudze przerosły młody i niedoświadczony zespół obsługujący ją w Polsce.
Brawo dla zespołu the Settlers Online za zabicie gry! i zabranie tej przyjemności z jej korzystania.
Dlaczego inne konkurencyjne gry jak np. http://pl.ikariam.com/ Gameforge w którą gram od 4 lat nigdy takie problemy nie wystąpiły podczas gdy tu podczas 2 tyg występują one lawinowo?
Odpowiedź sama się nasuwa - u nas w Polsce zespół The Settlers Online to młoda i niedoświadczona ekipa i nie wie co robi.
Jeżeli ktoś chce grać w settlersów to można ale na innych zagranicznych serwerach, tam te problemy nie występują.
Oto niektóre komunikaty:
http://www.silverimage.pl/settlers/komunikat1.jpg
http://www.silverimage.pl/settlers/komunikat2.jpg
http://www.silverimage.pl/settlers/komunikat3.jpg
http://www.silverimage.pl/settlers/strona_glowna.jpg
Hakardrag
01.06.2012, 12:59
Gruba przesada albo wyjątkowy pech na danym serwerze :(
Mnie spotkała przykrość tylko raz - wczoraj kiedy przez kilka godzin nie mogłem się zalogować i poniosłem jakieś straty w egzotyce i w złocie - pewnie wina leży w Evencie, podobnie jak kiedyś na serwerze niemieckim, kiedy spróbowano wprowadzić Event Wielkanocny.
Miejmy nadzieje że wszystko wróci do normy.
Niestety na Nowej Ziemi od kilku tygodni jest tragedia.