PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Możliwość przenoszenia budynków



shadowstar
28.05.2012, 14:48
Witam, mam propozycję odnośnie przeniesienia budynku. Zamiast wyburzać budynek i stawiać go na nowo w innym miejscu można by było go zwyczajnie przenieść, tak jak to się odbywa w innych grach tego typu.

Pozdrawiam Shadowstar

Majamas
28.05.2012, 15:13
Tez szukalem takiej opcji płatnej w sklepie gry jak tylko zaczalem gre i sie okazalo ze pobudowalem wszystko bez ladu i skladu. Ostatecznie wyburzylem swoje budowle i pobudowalem niektore od nowa i takie rozwiązanie tez ma swój urok, bo nie sztuka wydać pół wypłaty zeby miec najładniejsza wyspe w grze, a budowanie wymaga wkladu pracy, zmysłu planowania i cierpliwosci.
Więc ostatecznie jesli sie pojawi taka opcja to powinna być bardzo droga, powiedzmy 30k diamentów za budowlę.

set2g
28.05.2012, 16:07
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14816-Pami%C4%99tnik-dewelopera?p=22008&viewfull=1#post22008

Bluznierca
28.05.2012, 17:24
Więc ostatecznie jesli sie pojawi taka opcja to powinna być bardzo droga, powiedzmy 30k diamentów za budowlę.

Hah. 30K???
Wolalbym miec syf na wyspie jak w najgorszym burdelu niz wydac na przeniesienie domu 30K.

set2g
28.05.2012, 19:30
jak BB wprowadzi taką opcje premium to cena będzie taka aby ludzie z niej korzystali = więcej sprzedanych kamyków = większy zysk dla BB, 30k O_o najdroższa opcja premium na testowym serwerze to 20k i to jest Gem Pit +40k klejnotów

Fourola
28.05.2012, 23:39
jak BB wprowadzi taką opcje premium to cena będzie taka aby ludzie z niej korzystali = więcej sprzedanych kamyków = większy zysk dla BB, 30k O_o najdroższa opcja premium na testowym serwerze to 20k i to jest Gem Pit +40k klejnotów

poważnie? wprowadzili kolejke budowania taka, ze nie oplaca sie przedluzac [na pewno nie czasowo]. Porażka. Podstawowe błędy robią.

VejzaarPL
29.05.2012, 08:28
Przenoszenie powinno byc wprowadzone jako normalny dodatek, bezplatnie dla kazdego.

J4cek
08.06.2012, 17:40
Przenoszenie powinno byc wprowadzone jako normalny dodatek, bezplatnie dla kazdego.

Zgadzam się z Tobą. Przenoszenie budynków jest podstawą prawie wszystkich gier strategicznych .

Avila
09.06.2012, 19:35
Bzdura. Strategia polega na tym, żeby właśnie osadę projektować z głową, a nie mieć wszystko za free. Chcesz przestawić budynek? Zburz go i postaw drugi. Będzie cię to kosztowało? Trzeba było pomyśleć wcześniej.
Żadnego przenoszenia budynków.

RinMe
09.06.2012, 22:13
przeniesienie budynków będzie możliwe zarówno poprzez kryształy jak i surowce, taką informację podało BB

Herr_Uther
10.06.2012, 08:35
Wolałbym jakby nie było opcji przenoszenia budynków - jest ona kompletnie nierealistyczna (no chyba, że mówimy o Ameryce i tych ich śmiesznych domkach z dykty które przy byle powiewie wiaterku jakiejś Katriny padają jak domki z kart) i byłaby zbytnim ułatwieniem

Fourola
10.06.2012, 09:22
Wolałbym jakby nie było opcji przenoszenia budynków - jest ona kompletnie nierealistyczna (no chyba, że mówimy o Ameryce i tych ich śmiesznych domkach z dykty które przy byle powiewie wiaterku jakiejś Katriny padają jak domki z kart) i byłaby zbytnim ułatwieniem

1. Wiele elementów nie jest realistycznych. 40 koni na 1 konnego.
2. W Settlersach zawsze była magia! : )

Herr_Uther
10.06.2012, 10:27
Konie to tylko przenośnia :-) Choć w sumie wolałbym żeby było realistycznie i żeby 1 koń wymagał 80 kłosów pszenicy i wody i robił się kilkadziesiąt minut i z tego jednego konia robił się jeden konny niż żeby były te nieszczęsne 40 koni. Tak samo z budynkami - machnąłeś się, postawiłeś w złym miejscu, trudno, ma być realizm - likwidujesz, budujesz w nowym miejscu.

Foksi
10.06.2012, 10:55
Wolałbym jakby nie było opcji przenoszenia budynków - jest ona kompletnie nierealistyczna (...)

Dwa przykłady z Warszawy:

Kościół Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Warszawie - "W związku z budową trasy W-Z i poszerzaniem ulicy Leszno (w tym czasie Al. gen. K. Świerczewskiego), w nocy z 30 listopada na 1 grudnia 1962 kościół został przesunięty o 21 metrów do tyłu." (wikipedia)

Pałac Lubomirskich w Warszawie - "W 1970 zdecydowano o przesunięciu pałacu z pierwotnego miejsca. Marian Spychalski – Marszałek LWP, zaproponował obrócenie pałacu, tak by zamykał kompozycję Osi Saskiej. Całą operację opracował Aleksander Mostowski. Operacja obrotu trwała półtora miesiąca, od 30 marca do 18 maja 1970. Pałac odcięto od murów i fundamentów i na specjalnych kratownicach, po torach, powoli przesuwano na wyznaczone miejsce. W efekcie budowlę z powodzeniem obrócono o 74 stopnie. Część kratownic i podtorza, konkretnie belki obrzeżne, została pod pałacem." (wikipedia)

Nie wspomnę tutaj o przenoszeniu chat, wiatraków, kościołów, cerkwi i innych budynków z pierwotnego położenia do skansenów.

Przenoszenie budynków jest jak najbardziej realistyczne, tylko kosztuje czas i materiały. Jakbyś miał pieniądze i czas to mógłbyś sobie przenieść pałac kultury do swojego ogródka.

Gunnar_DCXCVI
10.06.2012, 12:18
Przynajmniej przydałaby się opcja przeniesienia koszar i magazynu prowiantu bo te budynki są zbyt drogie by je usunąć i ustawić w innym miejscu, a decyzje o ich ustawieniu podejmujemy już na początku gra mając tylko 2/9 odkrytej wyspy.

set2g
10.06.2012, 12:52
ma byc opcja przenoszenia budynków, ale jak walna zaporową cenę (najprawdopodobniej w klejnotach) to większości odechce sie przenoszenia, a zburzą i postawia na nowo

Fourola
10.06.2012, 14:51
http://static2.cdn.ubi.com/F2P/TSO_UK_CM/Images/DevDiary_04_2012/Move_building.jpg

Mówili, że będzie opcja za klejnoty i surowce.