Zobacz pełną wersję : Gra Specjaliści - doświadczenie
Singularis
18.05.2012, 21:00
Fajnie by było gdyby specjaliści również się rozwijali. Taki generał - kolejne bitwy to dla niego większe doświadczenie, a większe doświadczenie to i skuteczniejsze działanie, możliwość dowodzenia większym oddziałem itd.
Odkrywca podobnie - chodzi po tym świecie, niejedno widzi, słyszy, więc i doświadczenie w poszukiwaniu różności powinno być coraz większe, a co za tym idzie - jego działania powinny być skuteczniejsze, szybsze.
Fajnie by bylo jak by tak bylo :P ale pewnie nie bedzie :)
Sedzia_Dredd
18.05.2012, 23:42
a jak dla mnie bez sensu. możliwość dowodzenia większym oddziałem jest dzięki weteranowi. gdyby tak zwiększać co raz nawet o 5-10 miejsc w armii, musiałaby powstać cała masa poradników do przygód, bo zawsze da się zaoszczędzić na tych kilku jednostkach więcej. a tak mamy obecnie 2 rodzaje poradników (plus ewentualne bloki)
Singularis
19.05.2012, 11:15
Masz racje. W takim razie zlikwidowac tez weterana bedzie lepiej - ograniczymy ilosc poradnikow do 1. W zasadzie w ogole zrezygnowac z armii, to nie potrzeba bedzie zadnych poradnikow. No i po co rozbudowywac budynki? W zasadzie wystarczylyby tez tylko dwa - drwal i lesnik.
spyderek
19.05.2012, 11:22
już weteran poważnie zmniejsza straty w niektórych przygodach, jakby dać mu ich jeszcze więcej to już w ogóle cała gra nie miała by sensu. (albo też wzmocnić wrogów by wyrównać straty, tylko w takim razie po co ta cała szopka?)
Singularis
19.05.2012, 11:41
Tez sie zastanawiam. Po kiego czorta uatrakcyjniac gre umozliwiajac ciagly rozwoj, stawiajac coraz wieksze wymagania... bez sensu.
spyderek
19.05.2012, 12:37
Chcesz większych wymagań rób trudniejsze przygody. Polecam zakazane eksperymenty :)
Singularis
19.05.2012, 13:15
Chodzi o stagnację. W każdej grze, jednym z istotnych elementów wpływających na jej atrakcyjność jest rozwój. Zdobywanie kolejnych lvli, upgrade, rozwijanie postaci, maszyn itd. Tutaj na początku jest w miarę ok, bo dochodzą nowe budynki. A później? Po co kolejne lvle? Osiągnie się limity i na tym koniec - gra staje się nudna. Sukces wielu gier polega na braku limitów - rozwijać można się bez końca. Ale jak widać co kto lubi. Mnie settlersi w tym wydaniu szybko się znudzą i zajmę się czym innym. Jeśli komuś odpowiada taka prostota i bezustanne obsiewanie pola, to też spoko.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.