Zobacz pełną wersję : Totalnie nie kumam!!!!!
gregsecondlife
08.05.2012, 12:49
Witam,
Gra się nie wczytuje, a jak już to pusta zielona plama udająca wyspę, brak okien chatboxa global pomoc handel gildia urzędniczy i wiadomości.
Brak na górze widocznych dostępnych towarów, brak osadników.......
Ale i tu ciekawostka - jak wciskam okienko [KUP KLEJNOTY] strona sklepu ładuje się w 0,04 sekundy jest sprawna i działająca........
Moje pytanie brzmi:
Za co ja płacę???? Skoro nie mogę zagrać za te kupione klejnoty???!!!! Czy rzecznik praw ochrony konsumentów o tym wie??? Bo moim zdaniem to czyste wyłudzenie i tyle!!!!
Pozdrawiam.
Raczej mowy o wyłudzaniu to nie ma bo wiesz za co płacisz i robisz to świadomie, problemy techniczne były, są i zawsze będą, tak więc może trochę więcej spokoju. Na początek proponuje wyczyścić dane przeglądarki, jeśli to nie pomoże napisz odpowiednie zgłoszenie do supportu.
Pisanie po kilka !!?? naprawdę nic nie daje.
gregsecondlife
08.05.2012, 13:13
moim zdaniem problemy techniczne owszem mogą być, ale rozwiązuje się je szybko i znikają, a skoro ekipa nie potrafi sobie poradzić od miesiąca z problemami i potrafi tylko pisać: 'PRZEPRASZAMY PRACUJEMY NAD TYM' to chyba czas zmienić ekipę bo raczej kariery już tacy ludzie nie zrobią.........
Ja wiem, że problemy się pojawiają, a le tyle czasu co są tu to przechodzi ludzkie pojęcie!!!
Co do czyszczenia przeglądarki, nie jestem laikiem i wiem co mam robić aby grało.....
Co do supportu hmmm ostatnio wysłałem zgłoszenie o lamerze który chciał wyłudzić ode mnie towar za odwrotną ofertę i Wiesz jaką dostałem odpowiedź?
..."stan wojska sprawdzisz w garnizonie..." lub coś w tym stylu......
gregsecondlife
08.05.2012, 13:16
Raczej mowy o wyłudzaniu to nie ma bo wiesz za co płacisz i robisz to świadomie,
Jasne że wiem za co płacę i robie to świadomie, powiem więcej nawet dostaje klejnoty, tyle że nie mogę ich wydawać bo gra nie działa!!!!!!
gregsecondlife
08.05.2012, 13:27
wygląd mojego okna gry..... bardzo chciałbym podziękować wszystkim, którzy starają się aby przyjemnie mi się grało i abym był zrelaksowany dzięki wejściu do gry, świetna robota Panie i Panowie oby tak dalej, wróżę Wam kariery niesamowite.......co prawda w mojej firmie po jednym dniu byście na zbity pysk wylecieli, ale to już insza inszość......
http://img545.imageshack.us/img545/746/czarcigaj.jpg
mnie się objawia taki sam problem jak gregsecondlife,też mam czyścić pamieć przeglądarki? Te same problemy maja znajomi,też maja czyścić przeglądarkę? Nie wspomnę o nagminnych relogach gry,zawieszanie się serwera,nie twierdźcie ani w żartach że to są bieżne problemy
ile mam przeglądarek zainstalować??u mnie jest to samo cały dzień...ani support ani łaskawe mody nie raczą odpowiedzieć...w kółko mam logować się do gry?
Na jakich przeglądarkach gracie? takie objawy mam tylko na oprze. Chrome i FF znacznie lepiej sobie radzi.
PS Drobna rada tonem "roszczeniowym" i "Zastraszającym" nic nie zyskasz, a wręcz przeciwnie.
mam to samo od wczoraj ...
grać się nie da
i tak samo wygląda sytuacja na mozilli czy chrome czy też ie
LazurowyGaj
08.05.2012, 22:09
Na jakich przeglądarkach gracie? takie objawy mam tylko na oprze. Chrome i FF znacznie lepiej sobie radzi.
PS Drobna rada tonem "roszczeniowym" i "Zastraszającym" nic nie zyskasz, a wręcz przeciwnie.
Temat dotyczy sytuacji gdzie klient za coś płaci prawdziwymi pieniędzmi i nie otrzymuje towaru/usługi. Ma prawo rościć sobie to za co zapłacił, szczególnie, że z postu jasno wynika, że ten temat nie jest pierwszą ani drugą próbą rozwiązania problemu.
Rozumiem, że jeśli zakupisz przykładowo aparat w sklepie i okaże się on zepsuty to żaden problem, tak? Jak również fakt, iż kolejne odpowiedzi na Twoje reklamacje wyglądają następująco:
- proszę sprawdzić czy włączyła pani aparat
- proszę sprawdzić czy włożyła pani baterię
- proszę sprawdzić czy to na pewno aparat zakupiony u nas, bo może się pani pomyliło
- nie, ten kurczak na pewno był świeży.
Nie mówię, że nie powinien się domagać swojego. Mówię, że są inne sposoby na wyegzekwowanie tego, niż ten płaczliwy pierwszy post.
Ok skoro sprawa z przeglądarkami jest jasna, to czy na pewno posiadacie aktualnego flasha? Trochę dziwna sprawa, że jednym gra chodzi innym nie. Więc najpierw warto wyeliminować problem ze swoim sprzetem.
PS myślę, że gdyby podejść po ludzku do supportu to ten również po ludzku by odpowiedział. Weźcie pod uwagę, że skończył się długi weekend. Niektórzy mieli wolne, mogło wpłynąć sporo zgłoszeń, Ci co zostali mogą nie wyrabiać. Więcej wyroruzmiałości i luzu, a i mniej stresu to życie będzie weselsze :-)
// edit - czyżby problem dotyczył tylko serwera czarci gaj?
LazurowyGaj
08.05.2012, 22:45
Nie mówię, że nie powinien się domagać swojego. Mówię, że są inne sposoby na wyegzekwowanie tego, niż ten płaczliwy pierwszy post.
Ok skoro sprawa z przeglądarkami jest jasna, to czy na pewno posiadacie aktualnego flasha? Trochę dziwna sprawa, że jednym gra chodzi innym nie. Więc najpierw warto wyeliminować problem ze swoim sprzetem.
PS myślę, że gdyby podejść po ludzku do supportu to ten również po ludzku by odpowiedział. Weźcie pod uwagę, że skończył się długi weekend. Niektórzy mieli wolne, mogło wpłynąć sporo zgłoszeń, Ci co zostali mogą nie wyrabiać. Więcej wyroruzmiałości i luzu, a i mniej stresu to życie będzie weselsze :-)
// edit - czyżby problem dotyczył tylko serwera czarci gaj?
Myślę, że niekoniecznie. Pomijając forum również spotykam się co krok z niepochlebnymi opiniami na temat jakości pracy supportu. Sama raz miałam przyjemność się z nim kontaktować. Pomijając fakt, że problem nie był już problemem zanim otrzymałam odpowiedź (grubo przeszło tydzień czasu oczekiwania) to opisałam dokładnie swój problem, można rzecz łopatologicznie a odpowiedź? Cóż, dotyczyła tylko tematu problemu natomiast wyglądało to analogicznie do:
"Czy ta pralka jest w kolorze niebieskim również?"
"Tak, ta pralka ma specjalny program do prania jedwabiu".
Niby o pralce, ale jednak...dodatkowo odpowiedź miała wybitnie charakter ctr+v na słowo kluczowe.
W sytuacji gdy gra jest w wersji beta uważam, że obsługa klienta tym bardziej powinna być tip top, choć rzecz jasna winno być to normą.
Nie mówię, że nie powinien się domagać swojego. Mówię, że są inne sposoby na wyegzekwowanie tego, niż ten płaczliwy pierwszy post.
Ok skoro sprawa z przeglądarkami jest jasna, to czy na pewno posiadacie aktualnego flasha? Trochę dziwna sprawa, że jednym gra chodzi innym nie. Więc najpierw warto wyeliminować problem ze swoim sprzetem.
A skąd wiesz czy pierwsza, druga i trzecia próba była "płaczliwa"? Są pewne progi cierpliwości u klientów. Zresztą to już sprawa ewentualnej kultury - niezależnie od tego czy klient jest "płaczliwy" czy nie to rozwiązanie problemu dotyczącego zakupionego towaru czy też usługi należy mu się jak psu buda.
Rozumiem, że eliminacja możliwości problemu "po stronie klienta" jest uzasadniona, jedna w przypadku większości polskich firm/oddziałów (i mówię to jako klientka, jako była pracownica "drugiej strony" - choć rzecz jasna nie tutaj a także na podstawie doświadczeń znajomych) przybiera to formę spychologii.
gregsecondlife
08.05.2012, 23:10
ok dla wyjaśnienia logowałem się z 6 innych laptopów każdy w innej sieci netu plus tmobile play etc i w każdym to samo co do przeglądarek zacząłem od Mozilli na operze skończyłem wszędzie to samo a więc Effciu mam pytanie czy znasz jakąś przeglądarkę na której ta gra ruszy???????
Lazurowy no właśnie to mam na myśli, że support robi sobie jaja i tyle!!!!!!
Ja też jak byłem informatykiem w GIODO to większość czasu spędzałem na odpowiedziach: hmmmm dziwne bo u mnie działa........., ale tam nie płacili użytkownicy za to tu płacę i wymagam a jak support ma szczeniaków zamiast fachowców to raczej niech zamkną tą grę i zwracają kasę za zmarnowany czas!!! im płacą za to że się opierdzielają nam nie, za to że spędzamy godziny na próbach logowania!!!!
I wali mnie to czy dostane następnego bana bo banuje się tylko tych co mówią prawdę w oczy i tyle w tym temacie!!!!!
Hakardrag
08.05.2012, 23:10
Ja miałem kontakt z Supportem kilka razy i nawet z jednym z Adminów. Odpowiedzi przychodziły szybko i były wyczerpujące temat w 100%, a ludzie są życzliwi i cierpliwi jak mało gdzie. W sumie, pomoc techniczna działa tu według mnie bardzo dobrze.... a nie jest to norma w sieci..... grałem w kilka gier przeglądarkowych i wiem co mówię :)
gregsecondlife
08.05.2012, 23:17
byłem Modem na travianie takie numery nie przechodziły administracja szła w piach jak coś nawalało powyżej 3 godzin i tam był rezon a tu jest śmiech na sali...włączono grę z problemami nikt nie potrafi tego ogarnąć i tyle brak fachowca a to czy ja płaczliwy czy nie to mnie wali ja płacę i wymagam obsługi i usługi a wchodzenie supportowi w tyłek bo tak fajnie będą patrzeć to mnie nie obchodzi, nie obchodzi mnie również że był długi weekend skoro stawiam usługę dla klienta to mam serwis i zaplecze skoro mnie na to nie stać to nie biorę się za handel dla graczy powyżej 3 osób i tyle!!!
Hakardrag
08.05.2012, 23:21
Halo halo ... ta gra jest na razie wersją beta ... to tak gwoli przypomnienia. Czyli nie jest to jeszcze wersja ostateczna. Rozwijamy się i poprawiamy, testujemy i wprowadzamy nowości - tak by odpowiedział Admin :)
gregsecondlife
08.05.2012, 23:39
a co admin by odpowiedział na moje pytanie o zakup klejnotów i brak możliwości ich wydania???? bo jak je kupuję to jest ok sms i karta działają a jak je mam wydać to już jest problem z tą Betą........
więc czemu wersja Beta ma możliwość sprawnej obsługi zakupu klejnotów a sprawna obsługa gry kuleje??? No kto mi to wyjaśni??? Zakup już nie jest na Becie?????
A co ci???????? Da pisanie?????? na forum????? jak pewnie????? nikt z adminów????????? nie odpowie???????!!!!
gregsecondlife
08.05.2012, 23:47
thordis w sumie masz rację ale warto o tym pisać choć dla tego aby czytając to się najedli wstydu
jakby mieli choć troche wstydu to problemu by nie było, a tak beda probowali pomoc ci uzytkownicy, może im sie nawet uda, temat sie zamknie i bedzie gitara.
ja jakoś od początku gdy jestem zarejestrowany raptem ze 3 razy miałem problemy z zalogowaniem się. ale to były problemy kilku minutowe. używam Mozilli od lat i nigdy się nie na nie zawiodłem. po za tym logowałem się internet exploler też nie było problemu. opery i chroma nie używałem więc nie wiem postaraj się zaktualizować wszystkie wtyczki addobre flesza, teoretycznie powinno pomóc oprócz tego zaktualizuj sobie javę. pomimo że tego gra nie używa.
gregsecondlife
08.05.2012, 23:59
ok wszystko to zrobię ale wytłumacz mi czemu 6 oddzielnych laptopów z innymi IP nie działa???? inne przeglądarki są też a i inni użytkownicy zgłaszają ten sam problem na Czarcim Gaju?????
gregsecondlife
09.05.2012, 00:00
thordis niestety wiem o tym myślę tak samo jak Ty....temat zapomną i MY w supporcie możemy dalej olewać trzeba poczekać pokrzyczą pokrzyczą i się zamkną......
to widocznie mają problem już w supporcie. napisz do nich tylko spokojnie bo z nerwami nic nie wskórasz. nie znam świata czarci gaj. zauwarz że gram na nowym świecie.
Ja też mam identyczny problem od kilku godzin :/
LazurowyGaj
09.05.2012, 01:03
A co ci???????? Da pisanie?????? na forum????? jak pewnie????? nikt z adminów????????? nie odpowie???????!!!!
Takie problemy, szczególnie, że nie są jednostkowe mają rację bytu na forum. Publicznie.
Osoby, które zechcą wydać pieniądze powinny mieć świadomość jakie mogą być tego konsekwencje. Jak słusznie zauważył autor - beta jest wtedy gdy są problemy ale nie wtedy gdy się płaci :)
Znajomy darował sobie płaczliwość, po wydaniu sporej ilości gotówki porzucił grę albo raczej ona jego. Grać i tak nie miał możliwości a support cóż, poza powtarzaniem jak mantry tych samych złotych rad, które NIE rozwiązywały problemu nie zrobił nic. Nie dopuszczał nawet winy po swojej stronie, bo nie i już. Kali zapłacił, Kali może iść.
Ja miałem kontakt z Supportem kilka razy i nawet z jednym z Adminów. Odpowiedzi przychodziły szybko i były wyczerpujące temat w 100%, a ludzie są życzliwi i cierpliwi jak mało gdzie. W sumie, pomoc techniczna działa tu według mnie bardzo dobrze.... a nie jest to norma w sieci..... grałem w kilka gier przeglądarkowych i wiem co mówię
Życzliwość i cierpliwość to ich elementarny obowiązek, nawet gdy klient tego nie wykazuje :) Rzecz w tym, żeby szły za tym konkretne działania.
gregsecondlife
09.05.2012, 02:39
moim zdaniem powinien zając się tą sprawą Rzecznik Ochrony Praw Konsumentów i tyle napisałem już odpowiedni mail w tej sprawie, czekam na odpowiedź i czy Rzecznik zajmie się tą sprawą, jeśli tak to nie omieszkam w tym wątku poinformować wszystkich.
Pozdrawiam serdecznie
AndyMcQuinn
09.05.2012, 05:24
Niezależnie od stopnia zdenerwowania graczy, jak i odpowiedniego lub nieodpowiedniego podejścia supportu do tematu, trzeba rozróżnić kilka rzeczy.
Po pierwsze, podstawowa część gry jest udostępniona za darmo w formie open beta, czyli nie skończonej jeszcze gry, którą mogą testować wszyscy i zgłaszać wszelkie problemy i niedoróbki, jednocześnie zgadzając się na to, że z powodu tych błędów i niedoróbek mogą nie mieć możliwości korzystania ze wszystkich elementów owej gry.
Po drugie, zakupienie jakiegokolwiek elementu płatnego (niezależnie czy przez SMS czy przelewem) powoduje od strony prawnej takie same skutki jak umowa kupna-sprzedaży i jest wiążąca dla obu stron. Jednym słowem, gracz staje się klientem i ma takie same prawa, jak klient kupujący pralkę czy aparat. Jednak trzeba tu rozróżnić 2 rzeczy: jeśli kupujemy wirtualną walutę za prawdziwe pieniądze i jeśli mimo problemów w grze, waluta ta nie traci swojej siły nabywczej w grze (wszak możemy poczekać i kupić za tą walutę te same elementy później), to niestety, ale od strony prawnej jest ok. Co innego, gdybyśmy wykupili funkcję, która ma ograniczenie czasowe, typu konto premium, to wówczas można domagać się realnego odszkodowania za brak możliwości korzystania z tej funkcjonalności w czasie problemów z grą.
Pozostaje oczywiście moralna sprawa uczciwego podejścia firmy do użytkownika, ale to już zupełnie inny problem...
gregsecondlife
09.05.2012, 05:30
z moralnością support to kuleje jednak jeśli na to patrzeć że kupiłem a nie mogę wydać....w takim razie dlaczego mam zamrożoną wirtualną walutę???? z pkt prawnego owszem klient jest nikim dla właściciela gry ważne aby klient płacił co potem robi to już pikuś....jednak jak kupuję lodówkę lub aparat to mogę to zanieść jak nie działa do servisu i poprosić o zamianę tu niestety tak nie ma bo zawsze jest odpowiedź że mogą występować problemy w grze i trzeba siię z tym liczyć blablabla.....
Herr_Uther
09.05.2012, 09:05
Greg - przeżywasz jak mrówka okres a sprawa jest banalnie prosta - gra jest w wersji BETA, ma więc swoje niedoróbki i rozpoczynając grę (czyli akceptując jej regulamin) zgodziłeś się z tym, że będa wystepować przejściowe niedogodności. Masz takie same szanse wywalczyć coś u Rzecznika albo w sądzie jak koleś, który kupuje sprzęt powystawowy albo B-sort i potem okazuje się, że coś nie działa - czyli żadne. Sprawa ze "znikającą wyspą" (czyli niepojawienie się okienka czatu, część surowców wyświetla się na "0", nie ma podglądu znajomych a wyspa "znika") jest banalna i wystarczy 3-4 razy się przelogować, niektórzy mają gorzej np. koledze nie działa okienko czatu WCALE. Kiedyś działało, teraz nie działa. Nie pomaga reinstalka Firefoxa, Flasha, wyłączanie programów w tle etc - nie ma czatu w więc nie ma i handlu a więc w zasadzie nie ma gry, bo on ma produkcję ustawioną pod jeden rodzaj surki i nastawiony jest na jej sprzedawania - jeżeli jej nie sprzeda, to nie ma życia bo ma magazyn zapchany jednym rodzajem surowców a innych brak. Mimo problemów z Firefoxem chłopak nie płakał, próbował pod IE (fail - to przecież IE, pod nim nic nie działa :-) próbował pod kilkoma przeglądarkami, w końcu okazało się że działa tylko pod Chromem, ale - tu uwaga bo ciekawe - regularnie co 10-15 minut go wywala i musi robić relog. I co? I wyobraź sobie, że chłopak nie płacze, nie jęczy na forum jak to mu źle i jak to go modzi/administracja/właściciele gry skrzywdzili tylko robi te relogi co 10 minut i gra!!!
Support to też człowiek jak każdy inny. Jeżeli podejdziesz do niego po ludzki to i on zachowa się w ten sam sposób. Jeżeli będziesz go gnoił to nie licz na szybką reakcję, takich ludzi "załatwia" się na końcu. W pierwszej kolejności są Ci mniej kłopotliwi ;-) I naprawdę dziwią mnie komentarze, że "oni muszą, ja nie". Postaw się w podobnej sytuacji, czy gdyby ktoś na Ciebie najeżdżał czy z wielką przyjemnością podszedłbyś do takiej osoby? Czy może odwrotnie?
I bardzo mnie wkurza stwierdzenie "płacę to wymagam" gdzie wy żeście się uchowali? Tak samo swoje prawa ma kupujący i sprzedający. Nikt tu nie jest bogiem i nie ma przewagi nad drugim. Zgodziłeś się grać na becie, godząc się na to, że mogą pojawić się problemy, tak więc Twoje żale są tu akurat zbyteczne.
Mniej jadu... Miłego dnia!
LazurowyGaj
09.05.2012, 09:48
Załatwia się wg kolejności zgłoszeń, przynajmniej tam gdzie dane było mi pracować "po drugiej stronie". A bawienie się "w Boga" poprzez spychanie kogoś na koniec kolejki wg własnego "widzimisię bo mogę i mam przewagę w tej sytuacji" powoduje właśnie wylewanie jadu. Po drugiej stronie znajduje się również człowiek, który zapłacił i ma w związku z tym oczekiwania tak jak pracownik oczekuje, że dostanie zapłatę za swoją pracę - a tą jest właśnie obsługa klienta. To nie jego dobra wola, to jego obowiązek.
Poza tym chyba prawdziwego wylewania jadu przez klientów nie widziałaś :)
Zwróć po raz kolejny uwagę, że temat autora na forum nie był pierwszą próbą kontaktu, drugą też nie. A krytyce podlega jakość pracy/polityka firmy a nie personalne uwagi.
I o ironio, odkąd było mi dane być po drugiej stronie, mam mniej wyrozumiałości dla ludzi się tam znajdujących :)
Po drugie, zakupienie jakiegokolwiek elementu płatnego (niezależnie czy przez SMS czy przelewem) powoduje od strony prawnej takie same skutki jak umowa kupna-sprzedaży i jest wiążąca dla obu stron. Jednym słowem, gracz staje się klientem i ma takie same prawa, jak klient kupujący pralkę czy aparat. Jednak trzeba tu rozróżnić 2 rzeczy: jeśli kupujemy wirtualną walutę za prawdziwe pieniądze i jeśli mimo problemów w grze, waluta ta nie traci swojej siły nabywczej w grze (wszak możemy poczekać i kupić za tą walutę te same elementy później), to niestety, ale od strony prawnej jest ok. Co innego, gdybyśmy wykupili funkcję, która ma ograniczenie czasowe, typu konto premium, to wówczas można domagać się realnego odszkodowania za brak możliwości korzystania z tej funkcjonalności w czasie problemów z grą.
Pozostaje oczywiście moralna sprawa uczciwego podejścia firmy do użytkownika, ale to już zupełnie inny problem...
Nie znam się na prawie, ale czy jeśli klient coś kupuje to decyzja o czasie wykorzystania towaru nie należy do niego? Czy jeśli kupię np. bon uprawniający mnie do skorzystania z oferty restauracji, bo chcę wybrać się w zaplanowanym czasie a restauracja nagle zostaje zamknięta na powiedzmy 3 miesiące bo postanowili zrobić remont to jestem w czarnym miejscu? Nie mam po swojej stronie żadnych praw?
Tak z ciekawości pytam.
Ja natomiast nie mogę wejść do gry od godziny 7 rano. Zalogowałam się - ale po próbie wejścia w grę utknęłam ;/ To będzie tak cały dzień?
U mnie nawet do gry nie chce wejść, pojawia się okienko z "Poradą dnia" i nic więcej, nie uruchamia się kolejka logowania ani nic takiego. Do wczoraj (8.05.12) do godz. 11.00 było ok. Mogłem się z gry nie wylogowywać 3 dni i wszystko było ok, ale teraz to jest jakaś kpina normalnie. Nie ma znaczenia przeglądarka, reinstalacja flasha, czyszczenie cache'u i innych sposobów, po prostu nie da się grać. Nawet jak uda mi się jakoś wbić do gry gry, po kilku lub kilkunastu próbach to zero czatu i od razu wywala, że błąd i relog. Epic FAIL.
A i jeszcze jedno, gram również na serwerze UK i mam dokładnie te same problemy i na forum jak przeglądałem ludzie piszą o tym samym, więc na 99% wina jest po stronie serwerów....
gregsecondlife
10.05.2012, 12:05
Ja nie płaczę, ale prowadzę gildię i są ogromne problemy z dodaniem kandydatów z komunikacją a dzięki temu że stoje w miejscu ludzie się denerwują że nie mogą dołączyć o odchodzą(nawet już moje problemy czyli czaty i handel mniej ważne).....mamy jakąś renomę i nie jest nam wesoło skoro ludzie odchodzą.......od trzech dni stoje w miejscu nie płacze bo byłem na tyle rozumny aby zrobić oddzielne forum i tam kontaktuje się z gildią jednak gra upada dzięki temu. A suport nie robi nic....jeśli by coś robili dostałbym odpowiedź typu: mamy problem zajmie nam to tydzień wstrzymaj się ......... Nie miał bym żalu, ale informacji brak a wszyscy udają że jest ok....... a jak kogoś wkurza, że mówię że płacę i wymagam to zawsze można nie czytać ja mam takie zdanie i tyle a na pytanie gdzie się wychowałem udzielam odpowiedzi : we Francji!
Herr_Uther
10.05.2012, 18:41
Ale musisz sobie uświadomić, że to tylko gra - parę bitów informacji, trochę grafiki i tyle! A jakby tak serwery całkiem padły i straciłbys swoją postać, wyspę i ukochaną gildie - co wtedy? Będziesz siedział w kącie i płakał całymi dniami? To tylko gra przeglądarkowa, nie jest warta az takiej uwagi, sa w zyciu ważniejsze rzeczy
Ale musisz sobie uświadomić, że to tylko gra - parę bitów informacji, trochę grafiki i tyle! A jakby tak serwery całkiem padły i straciłbys swoją postać, wyspę i ukochaną gildie - co wtedy? Będziesz siedział w kącie i płakał całymi dniami? To tylko gra przeglądarkowa, nie jest warta az takiej uwagi, sa w zyciu ważniejsze rzeczy
Tu nie chodzi już co jest ważne a co nie tu chodzi o lekceważenie ludzi , rozumiem wersja beta wiec są jeszcze błędy w grze ale ludzie piszą o nich a co Mod robi albo support ?? Mod od czasu do czasu użyje opcji kopiuj/wklej " wyczyść pamięć podręczną itp. " a support ?? lol dostać od nich odpowiedż to graniczy z cudem
Gregsecondlife, proponuję Ci, abyś przeczytał 'Zasady użytkowania', na które się zgodziłeś zakładając konto.
Przykład, który tu padł, dotyczący zakupu pralki czy aparatu, jest tak samo nietrafiony jak śmieszny.
Jako gracz masz jedno, i tylko jedno jedyne prawo - możesz skasować swoje konto. Nic poza tym. Nawet jeśli dzisiaj wydasz 1000zł na klejnoty, a jutro gra zostanie wyłączona, nikt Ci żadnych pieniędzy nie zwróci. I nie pomoże ani rzecznik, ani prawnik, ani sąd, bo sam się na takie warunki zgodziłeś. Trzeba było je przeczytać przed rejestracją, wiedziałbyś że takie bicie piany jak tu uprawiasz jest bezcelowe.
A i nie wiem jak tam zwyczaje we Francji, ale w Polsce, tak ogólnie, warto zwracać szczególną uwagę na to na co się zgadzasz, i nie podpisywać nic bez wcześniejszego zapoznania się z tekstem. Inna postawa grozi, delikatnie mówiąc, wydymaniem.
Więcej spokoju :)
Ps. Rzecznik już odpisał? :>
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.