PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Koszary. Czas szkolenia jednostek. Część 2.



Maykon
05.05.2012, 20:40
Witam. Temat już był poruszany lecz został zamknięty.

Ja zwracam się z dość nietypową sugestią a być może zapoczątkuje to trudniejsze jednostki bandytów ale przyjemniejsza grę oraz rejestracja nowych graczy.
Gdy w Koszarach szkolimy jednostki widzimy dany czas jaki musimy odczekać aby wyszkolić jakiegoś żołnierza. Gdy zwiększymy poziom aż do piątego ten czas nam się znacznie skróci. Lecz co można zauważyć i co się nie zmienia?
Zwiększamy sobie poziom koszar za co jesteśmy nagradzani szybszym wyszkoleniem wojska. Ale to powinno też działać tak, że im wyższy poziom koszar tym wojsko powinno mieć lepsze punkty zdrowia, uszkodzenia oraz celność. Poziom Koszar zwiększamy gdzie zabiera nam też dużą ilość surowców jak i surowców aby wojsko wyprodukować, a My gracze dostajemy tylko czas.

Podsumowując moją sugestię apeluję aby Koszary w grze były bardziej rozbudowane oraz aby produkowane wojsko miało więcej do zaoferowania gdy budynek Koszar rozbudujemy o kolejny poziom.

Dziękuję i pozdrawiam.
Maykon

kazuja
05.05.2012, 20:57
Dobrze jest lepiej by bylo jak by powstal nowy budynek akademia albo cos podobnego gdzie mozna szkolic jednostki wojskowe

Maykon
06.05.2012, 09:38
Gościu! Jak chcesz coś od siebie dodać to nie rób offtopu lub w ogóle nie pisz.
Jak chcesz aby powstał nowy budynek w grze to napisz swój wątek. Założyłem temat aby rozwinąć temat Koszar a nie jakieś Akademii nikomu niepotrzebnej.

Dobrze jest lepiej by bylo jak by powstal nowy budynek akademia albo cos podobnego gdzie mozna szkolic jednostki wojskowe
A budynek Koszary to myślisz, że co to jest? Burdel na kaczych nogach? Ludzie pomyślcie zanim coś napiszecie.

sparkz
06.05.2012, 09:54
Poziom Koszar zwiększamy gdzie zabiera nam też dużą ilość surowców jak i surowców aby wojsko wyprodukować, a My gracze dostajemy tylko czas.

Dokladnie tak jak w kazdym innym budynku produkcyjnym, wiec nic dziwnego w tym nie ma


Podsumowując moją sugestię apeluję aby Koszary w grze były bardziej rozbudowane oraz aby produkowane wojsko miało więcej do zaoferowania gdy budynek Koszar rozbudujemy o kolejny poziom.

To jest ogólnik na podstawie ktorego ciezko cokolwiek powiedziec. Nie wiadomo o ile mialoby miec wiecej do zaoferowania, ani tego, jak mocno trzebaby ulepszyc jednostki wroga zeby gra nie stala sie zbyt latwa.

Maykon
08.05.2012, 18:55
Doceniam to co napisałeś. Ale nie uważasz, że przygody w grze były by ciekawsze i trudniejsze to rozpracowania? Po za tym można wprowadzić zdobywanie nowych wysp. Grę można tak urozmaicić, tak dopracować, że żadna inna gra nie będzie się z tą grą The Settlers Online równała.

kazuja
08.05.2012, 21:45
Gościu! Jak chcesz coś od siebie dodać to nie rób offtopu lub w ogóle nie pisz.
Jak chcesz aby powstał nowy budynek w grze to napisz swój wątek. Założyłem temat aby rozwinąć temat Koszar a nie jakieś Akademii nikomu niepotrzebnej.

A budynek Koszary to myślisz, że co to jest? Burdel na kaczych nogach? Ludzie pomyślcie zanim coś napiszecie.

Ty pomysl zanim cos odpiszesz chodzilo mi o ulepszanie jednostek by byly silniejesze czyli jakis budynek typu akademia

Koszary na nastepny poziom to masz po to by sie wojsko szybciej robilo a nie jeszcze jakies ulepszenia jednostek do tego to jak pisze akademia by sie przydala a ze nie ma to sie ciesz ze chociaz wojsko sie szybciej robi ;]

Kasteros
10.05.2012, 23:26
Właśnie o to chodzi by zwiększyć czas werbunku i szybciej robić przygody, bo zakładając że ktoś ma koszary na 3. lvl a inny na 5. przez co posiada 2x lepsze wojsko, jednocześnie robiąc przygody 2x szybciej i kilkakrotnie mniejszym nakładem środków, o graczach(po wprowadzeniu pvp) już nie wspomnę.

laress123
10.05.2012, 23:40
ale kazdy ma tak samo i kazdy moze miec na 5tym, wiec w czym problem, jest dobrze jak jest, ianczej byloby za latwo:D

YOGI196212
11.05.2012, 18:13
To może w koszarach wprowadzić stopniowanie doświadczenia żołnierzy ( za coś lub za klejnoty ?)