PDA

Zobacz pełną wersję : Gra element RPG - rozwój generała



FikMikFeegiel
05.05.2012, 20:14
Co sadzicie o pomyśle rozwoju generała w zależności od tego ile bitew wygrał? Takie jakby poziomy, które mógłby tracić (w jakimś tam stopniu) w momencie przegrania bitwy.
Moje propozycje bonusów:
- większe obrażenia jednostek do walki wręcz
- większe obrażenia jednostek strzelających
- większa "pojemność generała" (dostępne, na którymś z wyższych poziomów)
- więcej życia dla konnicy
Propozycje wysokości poziomów:
1/4 poziomu gracza, czyli jeśli planszę uda nam się przejść jednym generałem bez żadnej przegranej to generał miałby 8 poziom.
Przy przegranej bitwie zabieranie 1/2 doświadczenia, które mógłby zdobyć wygrywając.

Dałoby to możliwość specjalizacji dowódców do konkretnych celów, jak i posyłaniem "słabszych generałów" przodem. A zobaczcie ile radochy byłoby, gdyby taki wypaśny generał na jakiejś przygodzie wpadł w pułapkę :)

sparkz
05.05.2012, 22:05
Podstawowy problem: jak i na podstawie czego proponujesz aplikowac doswiadczenie generalom graczy, ktorzy rozegrali juz 1xxx bitew, z czego duza (nikt nie wie jaka, bo nikt tego rodzaju statystyk nie prowadzil ) czesc przegrali ?

imaniek
05.05.2012, 22:41
coś na styl Heroes 3

FikMikFeegiel
06.05.2012, 06:22
Zmiany można wprowadzić w nowych światach lub każdy ma generała na 1 poziomie - wyrówna to szanse graczy, którzy później zaczęli, kiedy już wprowadzą pvp

sparkz
06.05.2012, 09:05
Zmiany można wprowadzić w nowych światach lub każdy ma generała na 1 poziomie - wyrówna to szanse graczy, którzy później zaczęli, kiedy już wprowadzą pvp

Zmiany nie sa wprowadzane na swiatach, tylko w skali calej gry.

Jesli kazdy dostanie generala na 1 poziomie, to automatycznie gracze na wyzszych poziomach sa pokrzywdzeni, bo maja mniej expa do wbicia max levelu. W takiej sytuacji zmiana albo jest nie do wprowadzenia, albo musi byc na tyle kosmetyczna, zeby nikomu nie dawala zbyt duzej przewagi.