Zobacz pełną wersję : Gra na co rekrutom 10 mieczy? a konnym 40 koni
jw, właśnie co oni robią z tymi pozostałymi 9 mieczami bo nie wiem? a i jeden konny używa 40 koni ? coś to jakieś nie logiczne
ciężko jest słabszym graczom wytworzyć jednostki a i podbijać nowe obozy bandytów które się nie odnawiają
może pora to zmienić :mad:
Kasteros
04.05.2012, 11:15
1. Każdy zaczynał na tym poziomie co TY
2. Jest to po to by nie można było wytworzyć 400 konnych za 400 koni które są produkowane dość szybko
3. Gdyby było tak że jedna jednostka=jedna broń, to produkcja uzbrojenia zajmowałaby 20 min-1 sztuka
4. Taka jest mechanika gry i zbalansowanie jej dla graczy
rekrut niszczy 10 mieczy w bitwie, a konym umiera 10 koni w walce itd.
nie wszystko musi byc oczywiste, wystarczy ruszyc wyobraznie :P
albo by wyszkolić jednostkę to pada 39 koni zanim chłop się ogarnie :D w końcu taranują widać tamte kunie nie miały szczęścia w ksozarach
To ułatwia handel i premiowanie produkcji.
Załóżmy, że koń robi się 40x dłużej, czyli 60 minut. W połowie wypadkach półmisek ryb nie dawałby żadnych korzyści, chyba, że trwałby odpowiednio dłużej.
Na handlu łatwiej się handluje 0.2 rekruta [2 miecze] niż całymi rekrutami. Bo na handlu kupujesz swój CZAS. Gdyby miecz robił się 60 minut, to trudniej byłoby Ci go kupić. A tak to możesz kupić 6 minut dla siebie.
jw, właśnie co oni robią z tymi pozostałymi 9 mieczami bo nie wiem? a i jeden konny używa 40 koni ? coś to jakieś nie logiczne
ciężko jest słabszym graczom wytworzyć jednostki a i podbijać nowe obozy bandytów które się nie odnawiają
może pora to zmienić :mad:
Wyobraź sobie że to oddział 10 rekrutów i 40 konnych ...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.