PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Waluta przetargowa, woda z jeziora



Piotru70
04.05.2012, 07:09
JUż od jakiegoś czasu gram w settlersów, i były już podobne tematy. Ale nie mogłem się powstrzymać co do ponownego nagłośnienia sprawy. No wiec chodzi mi o dwie ważne Atuty tej gry które jak dla mnie są tak bezmyślnie dopracowane że psują cały obraz. Pierwsze, Monety. A dokładniej Cena kopalni, w złożu jest 300 brył z czego średnio mamy tam około 35-40 monet. Cena Kopalni wynosi 1400 desek i marmuru, 1500 narzędzi. Według mnie to jest nielogiczne że cena 400 narzędzi wynosi więcej niż można zarobić z produkcji monet. Powinni chociaż zwiększyć ilość brył w złożu, przynajmniej dwukrotnie. Mój pomysł: 1#Zlikwidować monety bo przecież marmur i deski mogą być walutą przetargową skoro są więcej warte niż złoto. Druga sprawa to jest kwestia studni. Według mnie to jest w kretyński sposób wymyślona zasada działania gospodarki w tej grze. Mam zaledwie 26 poziom a już 1/5 wyspy zajmuje pole studni. Na cholerę mi ozdoby upiększające typu grządki i ławki skoro moja wioska wygląda jak "ZAKŁAD WODOCIĄGOWY". Nie chciałbym bluzgać ale w tym przypadku wypadałoby trochę unieść ton do Techników. Na logiczny sposób, nie lepiej jest zwiększyć cenę studni i szybkość produkcji, albo ilość produkowanej wody w jednostce czasu? Ludzie ja muszę budować więcej studni niż pól pszenicy. Nie chcę tutaj dawać jakiś dokładnych propozycji produkcji bo każdy ma trochę inną gospodarkę jeden ma więcej stajni drugi mieczników, ale jednak powinni coś z tym zrobić. Wolałbym żeby zlikwidowali studnie a chłopi bezpośredni z jeziora pobierali by wodę. :mad:

kazuja
04.05.2012, 08:12
Spoko skończą się monety małym levelom które zawyżają ceny na rynku w monetach to wtedy się produkcja monet opłaci ;] i będziesz miał 2 monety za 400 marmuru

sparkz
04.05.2012, 09:03
Pierwsze, Monety. A dokładniej Cena kopalni, w złożu jest 300 brył z czego średnio mamy tam około 35-40 monet. Cena Kopalni wynosi 1400 desek i marmuru, 1500 narzędzi. Według mnie to jest nielogiczne że cena 400 narzędzi wynosi więcej niż można zarobić z produkcji monet.

Relatywna wartosc desek i marmuru jest taka jak sobie umysla gracze, jesli chca moga wystawiac nawet i po 400 granitu, tylko, ze nikt od nich wtedy nie bedzie kupowal tego, co sam moze bez problemu produkowac.

Wartosc monet jest natomiast okreslona wielkoscia wioski i iloscia zlota potrzebna na upgrady budynkow. Im starszy serwer tym zapotrzebowanie na to zloto bedzie roslo (zarowno jesli chodzi o ilosc zainteresowanych, jak i samego potrzebnego zlota), a ilosc graczy oferujacych monety malala.

poza tym przy wykorzystaniu buffow z 1 kopalnii mozna uzyskac do 300 monet, a realistycznie - przynajmniej 280.

Piotru70
04.05.2012, 09:15
Nie no tak, Buffy to podstawa, bo trzeba esy wysyłać. Sprzedawałem marmur i za 6 monet, później się zdziwiłem bo ludzie wystawiali 25 monet za 400 marmuru więc też zacząłem tak drogo nim handlować, co jak co ale to inni zawyżają sami sobie ceny wiec nic mi do tego jak chcą handlować, ja podałem cenę wywoławczą za którą bez problemu sprzeda się 400 marmuru. Później cena złota wzrośnie a marmuru stanieje więc co to za różnica czy kopalnia będzie droższa czy tańsza. Przecież i tak marmur będzie bezwartościowy tak jak i cena desek więc nie widzę tutaj w ogóle powiązania do tematu. Pomyślcie że kopalnia złota jest od 23 lvlu, a marmuru będzie bezwartościowy zapewne na etapie gry kiedy będziemy już wbijali 60 czy 80 poziomy, więc nie widzę znowu powiązania co do tego 23 poziomu. Tak czy siak eksploatacja złota jest długa a produkcja jednej monety czasochłonna więc. Czemu budowa kopalni ma być nieopłacalna przez 3/4 czasu gry. później będzie opłacalna bo marmur będzie bezwartościowy więc możesz go sobie nie produkować i kupować na targu za 1 monete a zarobisz 35. Więc o co wam chodzi, japierdziele...

Herr_Uther
04.05.2012, 09:15
1. Studnie są elementem celowym - zmuszają do zakupu młynów za premkę lub męczenia się z ciągłym brakiem mieszkańców do obsługi studni i/lub wywalania niebotycznych ilości młotków i buffów na ulepszanie.
2. Mała ilość złota w kopalni jest celowa - zmusza ona do zakupu doładowań kopalni złota za premkę lub męczenia się z brakiem surowców na odbudowy.
Więc zarzuty co do techników gry są bezcelowe - doskonale odwalili oni swoją robotę robiąc z SO maszynkę do trzepania kasy na graczach

Piotru70
04.05.2012, 09:22
Ad.1 to niech zwiększą cenę ulepszania studni i ilość potrzebnych chłopów do jej eksploatacji. Proste chyba nie. Przynajmniej wizualnie gra ładniej by wyglądała. Co do młynów to mam ich 8 i nadal nie mam wody a mam juz wszystkie na 3 poziomie, muszę nadal budować min 10 studni więc co do kupna młynów w sklepie znowu się z wami nie zgodzę.
Ad2. Jak chcą trzepać kasę na graczach to mogą to robić nawet na na zrobieniu konta premium które może zwiększyć ilość budowy w kolejce oczekujących, kilka króliczych łapek co tydzień dodawanych do gwiazdy w zakresie konta premium i jeszcze innych bonusów. Chętni by się na to konto na pewno znaleźli więc co do doładowania złota to to nie jest strzał w dziesiątkę z obdzierania kasy z graczy.

sparkz
04.05.2012, 09:34
1. Studnie są elementem celowym - zmuszają do zakupu młynów za premkę lub męczenia się z ciągłym brakiem mieszkańców do obsługi studni i/lub wywalania niebotycznych ilości młotków i buffów na ulepszanie.
2. Mała ilość złota w kopalni jest celowa - zmusza ona do zakupu doładowań kopalni złota za premkę lub męczenia się z brakiem surowców na odbudowy.
Więc zarzuty co do techników gry są bezcelowe - doskonale odwalili oni swoją robotę robiąc z SO maszynkę do trzepania kasy na graczach

nic nikogo do niczego nie zmusza.

Piotru70
04.05.2012, 09:43
Ludzie, wy nadal nie widzicie tego że oni zrobili dobrze tyle że na odwrót chcieli zarabiać dużo i żeby nam się dobrze grało, z tego ich super pomysłu wyszło tak że my mamy problemy a oni prawie nic nie zarabiają. Wy nadal nie widzicie tego że powinni wszystko wywalić na lewą stronę?