PDA

Zobacz pełną wersję : Zły przelicznik w czasie walki. Czyżby poważny bug?



Devil
29.04.2012, 15:20
Coś jest nie tak w trakcie walki. Po przejrzeniu raportu dokładnie jest strasznie zaniżony przelicznik. Dwa przykłady:
Moja armia: 70 rekrutów i 40 łuczników przeciw: Hajduk-60, łowca-120, oprych 20. Psy wybijają mi łuczników i pozostaje mi bodajże 68 rekrutów których obrażenia min=1020. Moi rekruci wybijają hajduki (300 hp) i tylko 3 oprychów (180 hp) co daje 480 obrażeń. Co sie stało z resztą obrażeń?? A to jest wariant przy minimalnych obrażeniach.
Przykład drugi:
50 łuczników (500 hp, obrażenia 1000-2000) kontra 200 łowców (2000 hp) Moje wojska zabijają tylko 50 łowców czyli około 500 obrażeń. Gdzie drugie 500? Pewnie jakby przeliczyć obrażenia z każdej walki można by przytoczyć więcej takich przykładów.
Czekam na jakieś wyjaśnienia co jest powodem takiego stanu rzeczy.
Pozdrawiam

cornflakes
29.04.2012, 15:26
1 rekrut w jednej rundzie atakuje 1 jednostke, w tym wypadku 1 hajduka. obrażenia obszarowe działają tak że jednostka atakuje więcej jak jedną

tak samo łucznicy, 50 zabija 50 łowców ;)

Devil
01.05.2012, 14:06
Wielkie dzięki za odpowiedź. Dobrze to wiedzieć bo nigdzie o tym informacji nie ma a moja logika podpowiada trochę inaczej ;p