PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Pomyslow Kilka



SuperPoziomka
19.04.2012, 22:53
Zapewne czesc z nich juz byla proponowana, jesli tak poprosze linki do tematow z odpowiedzia.

1.Buffy - Przydala by sie opcja informowania ile czasu zostalo na danej budowlai owego buffa.
2.Walka - Po co komu ogladanie walki z powtorki, dlaczego nie mozemy ogladac tego na biezaco:)?
3.Przemieszczanie budowli - za pewna oplata (surowce) (lub monety) powinna byc opcja zmiany polozenia naszego budynku
4.Statystyki (1dniowe albo 1-godzinne - godzinna opcja chyba latwiejsza w realizacji) ile nasza Wioska czego produkuje - i ile zuzywa
5.Oferty - Czesto sie zdaza tak ze wysylamy oferte do jakiegos uzytkownika, i chwala bogu jesli ten uzytkownik odpowie szybko TAK/Nie, ale zdaza sie ze oferta zostaje odrzucona/lub zaakceptowana po dosc dlugim czasie (a nam w tym momencie zalezalo aby pozyskac surowce jak najszybciej)
w wyniku czego mamy 2 wyjscia kupic to samo co nam potrzeba od innej osoby i liczyc ze inny uzytkownik odpowie szybciej..lub oczekiwac az laskawca do ktorego wyslalismy poprzednia oferte odpowie..(jaki czas ma na odpowiedz 1-4-8h)?
5a.Oferty - zdarza sie ze zauwazamy oferte w handlu, wydaje sie nam ciekawa, decydujemy sie na zlozenie oferty wlascicielowi..w miedzyczasie pojawia sie ciekawsza/tansza oferta(powinnismy miec opcje aby poprzednia wyslana - nie rozpatrzona jeszcze oferte anulowac)

To chyba na poczatek tyle.

GoTenQ
19.04.2012, 23:10
1. Wypowiadałem się na ten temat w innym temacie (trochę masło maślane) i jestem jak najbardziej ZA
2. To również nie jest niezbędne, ale jakby była taka możliwość to czemu nie :) ZA
3. Powiem tak, opłata jak najbardziej. I tutaj dwie opcje - opłata rośnie wraz z ilością przenoszonych budynków lub im droższy budynek im wyższy level tym droższa opłata, oczywiście też nie za wielka bo nie opłacałoby się przenosić tych budowli :) ale jestem ZA
4. Jest do tego aplikacja (http://ceo-economy.appspot.com/), ale jeżeli ma się już rozbudowaną wioskę to trochę potrwa zanim się wszystko ogarnie. I wiadome nie jest to dokładne, bo raz kopalnia się zawali, drwal będzie musiał iść dalej do drzewa, zapomnimy coś dodać usunąć i nie jest to tak wygodne jakbyśmy chcieli. Takie informacje w grze bardzo by się przydały, wiedzielibyśmy dokładnie ile czego potrzebujemy, czy coś dobudować itp. a tak czasami nie wiem czy dany surowiec ma przyrost ujemny czy dodatni. Tak więc jestem ZA
5. Pozwól, że zacytuję wypowiedź "kolegi" w tym temacie (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/18365-Blokowanie-surowc%C3%B3w-i-nie-odpowiadanie-na-oferty-ponad-dobe), z którą się w 100% zgadzam.
Nie byloby rozsadniej aby zmienic handel na:

osoba wystawiajaca moze wystawic max 1 oferty na 10 min (jak jest). A sama oferta wygladalaby tak: max surowca 400, za max surowca 400 + ilosc ofert XX(max 20). Ponadto osoba musi "zalozyc" te surowce i dac je w handel na czas aukcji

kupujacy wybiera aukcje ktora chce, wpisuje wartosc domyslna ile razy chce kupic i nie musi czekac na akceptacje osoby sprzedajacej, poneiwaz ktos kto wystawia juz surowce wlozyl. Nie byloby 8h czekania, glupich, nieprzemyslanych ofert. A jesli XX ofert zniknie zanim ktos odswiezy to poprostu wyskakuje komunikat, ze oferta wygasla. Oczywiście ZA

Brzas
20.04.2012, 19:55
Wszystkie pomysły wydają się sensowne a co do punktu nr. 4 GoTenQ szczerze powiedziawszy wygodniej by się grało gdyby za nas robił "system" w grze, niz my w jakiejś aplikacji która ma dosyć dużo nieścisłości (przytoczone przez Ciebie drzewka i koplanie).

console_pl
21.04.2012, 06:36
dla mnie czas pokazany na buffy bylby wazny, ale jeszcze wazniejsze.... multi buffowanie... przeciez jak mam kliknac 50 budynkow to mnie krew zalewa... z jakims SHIFTem zaznaczanie czy cos :)

sparkz
21.04.2012, 08:01
2.Walka - Po co komu ogladanie walki z powtorki, dlaczego nie mozemy ogladac tego na biezaco:)?

Dlatego, ze przy obecnym systemie walki relacja w czasie rzeczywistym trwalaby na oko kolo 3 sekund i nie daloby sie rozroznic ktora jednostka atakowala ktora i za ile.