PDA

Zobacz pełną wersję : Duże problemy z grą gracza akra0 Pilne!



piounka
18.04.2012, 19:58
Zaproszony do gry mój przyjaciel akra0 nie otrzymał pozwoleń za zdobycie sektoru. Ma zdobyte sektory 1, 2, 3, 4, 5. Czyli powinien mieć 105 pozwoleń. Ma tylko 95.
Problem został zgłoszony do supportu trzy dni temu, jednak do chwili obecnej nie ma odpowiedzi, poza automatyczną sekretarką.
Dzisiaj chciał napisać o problemie tutaj. Niestety też nie może tego zrobić. Oto jakie dostaje komendy:

Wiadomość
Przepraszamy, rejestracja została wyłączona przez administratora.

Jeśli jest to Twoja pierwsza wizyta pamiętaj o: sprawdzeniu FAQ klikając w powyższy link. Musisz się zarejestrować zanim będziesz mógł dodawać posty: kliknij powyższy link, aby się zarejestrować. Aby rozpocząć przeglądanie wiadomości wybierz forum które chcesz odwiedzić.
Wiadomość
akra0 nie masz dostępu do tej strony. Prawdopodobne powody to:
Twoje konto nie ma wystarczających uprawnień, aby przeglądać tę stronę,
Próbujesz edytować cudzą wiadomość lub wykonywać jakiekolwiek inne akcje administracyjne,
Twoje konto nie zostało w pełni aktywowane lub jest wyłączone przez administratora,


Bardzo proszę by naprawić jak najszybciej błąd związany z ilością pozwoleń. Proszę również zmienić jego ustawienia tak, by mógł w pełni korzystać z gry.

piounka
16.05.2012, 14:07
Nadal istnieją kłopoty z kontem akra0
Zakupiono dzisiaj Pakiet Startowy i kody nie wchodzą. Przyczyna to niemożliwość uaktywnienia linku potwierdzajacego grę.
Również z tego powodu akra0 nie może zarejstrować się na Forum.
Czyli nadal nie rozwiazano problemu.

Napisał do supportu i prosimy o szybkie rozwiązanie problemu. Czyli o ponowne wysłanie na adres emailowy linka aktywacyjnego. Prosimy też by umożliwiono jak najszybsze skorzystanie z kodów zawartych w zakupionym Pakiecie startowym.
Automatyczne ponowne wysłanie linka nie działa, gdyż wyskakuje komenda Error

Kranderga
16.05.2012, 15:33
Przyczyna to:

Twoje konto nie zostało w pełni aktywowane


Link aktywacyjny wyśle do siebie na stronie logowania do gry (dostępna z gry przez przycisk Pomoc pod awatarem).
W zakładce Mój profil -> Administrator newslettera
Niech aktywuje konto.

http://forum.thesettlersonline.pl/attachment.php?attachmentid=298&stc=1&thumb=1&d=1336146561

akra0
16.05.2012, 16:34
Witaj akra0,


Problem jest związany z niektórymi domenami, w tym op.pl/onet.pl/interia.pl/o2.pl/wp.pl - jej filtry blokują nasze emaile i uniemożliwiają działanie linków. W chwili obecnej, jedynym wyjściem jest zmiana adresu email powiązanego z kontem w grze i ponowna próba aktywacji konta przy użyciu opcji "ponownie wyślij link".

Adres email można zmienić w ustawieniach konta, po zalogowaniu się w zakładce 'Mój profil'.

Wybór domeny, na której założysz nowy adres email zależy wyłącznie od Ciebie. W ostatnim czasie nie zanotowaliśmy problemów z domenami hotmail.com, yahoo.com.

W razie dalszych pytań bądź wątpliwości, proszę o kontakt.

Pozdrawiam,
Gosia:)
Zespół The Settlers Online



tak też zrobiłem i wszystko jest już OK