PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Ilość produkowanych zasobów



Rosochol
02.04.2012, 17:11
Moim zdaniem czas produkowanych zasobów jest zbyt długi, a przetwarzanie surowców jest trochę przesadzone gdyż 1 długi łuk potrzebuje 16 belek z drewna liściastego lub 1 konny potrzebuje 40 koni lecz to są tylko przykłady i to nie wszystko. Więc proszę o rozpatrzenie mojej propozycji
i zmniejszyć czas lub ilość produkcji oraz przetwórstwa.

Pozdrawiam Rosochol.

Tomo414
05.04.2012, 10:24
Jestem jak najbardziej za. Gra jest przez to mało realna Tak samo jest przeciez z tworzeniem jednostek. nie mozna zmniejszyc ilosci mieczy, lukow itp do 5 zamiast 10 ?

Lotarinio
05.04.2012, 10:37
ta gra jest taka samo realna jak realne sa upiory z ktorymi musisz pozniej walczyc tymi mieczami czy lukami :)

Georgi
05.04.2012, 10:47
Zgadzam się sam miałem właśnie zakładać temat ale widzę, że nie tylko mnie to irytuje !

20 luków na jednego wyborowego lucznika ? co on z nimi robi zjada ? a może to są jednorazowe łuki ?! Tylko jak to są jednorazowe łuki to cholera czemu kosztuje 1 słownie JEDEN 16 drewna liściastego ?! Zero logiki ! bezsens .... obawiam się, że jest to największy minus tej gry .... i konny 20 koni dzizas ! Bzdura ! zróbcie tak że 20 koni to 20 konnych ale żeby tych 20 konnych było silnych jak jeden konny wtedy wam się nie namiesza a gra będzie LOGICZNA.

gromek1104
05.04.2012, 12:21
Jestem jak najbardziej za. Gra jest przez to mało realna Tak samo jest przeciez z tworzeniem jednostek. nie mozna zmniejszyc ilosci mieczy, lukow itp do 5 zamiast 10 ?

gra za mało realna?? co z t4ego ze na jednego konnego potrzeba 40 koni, piszesz ze jak to moze byc realne ze 17 drzew na 1 luk, ale to że 1 koni powstaje w 7 minut to niby jest realne? może niech zrobią że jeden koń powstaje kilka lat !!!!

TheMicheal
05.04.2012, 12:39
ale wy gadacie głupoty. jaki to miało by sens jak byście robili dziennie 200 koni, spoko niech jeden koń= jeden konny ale koń niech się robi 40* 7 minut

set2g
05.04.2012, 12:48
ta gra jest taka samo realna jak realne sa upiory z ktorymi musisz pozniej walczyc tymi mieczami czy lukami :)

System powtórek sprawia takie wrażenie. Spójrz przy ataku na obóz czy walka przed nim jest toczona ze jedna strona stoi a druga atakuje ? Nie.




20 luków na jednego wyborowego lucznika ?

Chyba tylko u Ciebie bo u mnie kosztuje tylko 10.

Mormondia
05.04.2012, 12:58
Moze cos w tym jest bo sam nie produkuje ani koni ani lokow bo porostu jest to nie oplacalne...

Georgi
05.04.2012, 13:32
kolejna bzdura ze sie nie opłaca silniejszych robić bo są do dupy :P

Krzysieksss1
05.04.2012, 14:24
Moim zdaniem czas produkowanych zasobów jest zbyt długi, a przetwarzanie surowców jest trochę przesadzone gdyż 1 długi łuk potrzebuje 16 belek z drewna liściastego lub 1 konny potrzebuje 40 koni lecz to są tylko przykłady i to nie wszystko. Więc proszę o rozpatrzenie mojej propozycji
i zmniejszyć czas lub ilość produkcji oraz przetwórstwa.

Pozdrawiam Rosochol.

hmm thesettlersonline to według mnie nie jest gra typu metin,4story itp na setlersach nie siedzi się po 6 godzin dziennie (bez przerwy) są ludzie co wchodzą
raz dziennie więc nie wiem czy zmienni się z 10 na 5 .
ale ogólnie pomysł mi się bardzo podoba