PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Nowy budynek - Lichwiarz



Poznańczyk
02.04.2012, 11:36
Chciałbym zaproponować nowy budynek. Zanim jednak go przedstawię, trochę wstępu.

Jak wiadomo złoto jest towarem unikatowym, trudno dostępnym. Oczywiście w późniejszym etapie gry otrzymujemy możliwość wydobywania rudy złota, przetapianie jej na sztabki, które zamieniają się w monety.
Jak również można je dostać, jako łup z przygód oraz kilka groszy od odkrywcy.
Jako, ze lubię mieć alternatywę, podczas rozmowy ze znajomą w grze, nasunął mi się do głowy pewien pomysł.
Jak dorobić, zdobyć jeszcze złoto?

Otóż proponują, nowy budynek: „Lichwiarz”
Mianowicie Pan Lichwiarz skupowałby/przerabiał towary na złoto.

(Obecnie, taką lichwę mamy w magazynie prowiantu 1000napitku za 10monet.)

W nowym budynku dodałbym więcej podobnej lichwy, mianowicie:

500-drewna iglastego/węgla/rudy miedzi/ryb/kamienia/desek iglastych za 10monet.
250-marmuru/drewna liściastego/desek liściastych za 20monet.

Co do sprzedaży broni za monety, obecnie nie wiem, jaki przelicznik zastosować. Przydatne były by informacje, od osób z różnych serwerów, po ile monet za 100sztuk danej broni się dostaje. (najlepiej na PW)

Napiszecie, ze większe kwoty można wyciągnąć z handlu, tak, na nowych serwerach. Na starszych serwerach, np. „Nowa Ziemia” za 400węgla zapłacie już 10monet.

Proszę nie pisać, że 10monet to za mało. Gdyż to ma być alternatywa/lichwa. Poza tym, dla osób, które nie mają za dużo czasu na handel, owy sposób był by dobry do pozyskania złota.

sparkz
02.04.2012, 11:40
przy takich liczbach jak tu podane kazdy moglby produkowac gigantyczne ilosci monet z samej bezobslugowej produkcji surowcow.

Poznańczyk
02.04.2012, 11:46
Wszystko można dopracować, surowce to przykłady, które miały przedstawić cel budynku.

Po to zakładam temat, żeby go przeanalizować, przedyskutować, dopracować wspólnymi siłami.

reno455
02.04.2012, 15:11
pomysł dobry,dokładam swoje "za"

BigusDickus
03.04.2012, 12:55
ja nie za bardzo to widze, przeciez jest obecnie "lichwa" na handlu, i najwiecej ofert jest wlasnie w kategorii monety. Nie sadze zeby powstanie specjalnego budynku do wymiany mialo cos istotnie zmienic. Rozumiem ze chodzi o cos takiego jak cena minimalna, ponizej ktorej nie oplacaloby sie wystawiac ofert, tylko wymienic je w tym ze budynku, no ale w takim razie dlaczego tylko za monety ?

sparkz
03.04.2012, 13:24
Nie sadze zeby powstanie specjalnego budynku do wymiany mialo cos istotnie zmienic.

zmieniloby jesli ceny nie bylyby odpowiednio dobrane, zabiloby to handel i sens budowania budynkow do produkcji zlota.

Dondarrion
05.04.2012, 02:35
Fajne ale pewnie nie przejdzie. Założę się za znalazła by się banda świrów :D którzy by robili tylko jeden rodzaj surowca jako bazowy/główny i jego by ciseli na potęgę żeby to przerabiać na monety.

Nim8
12.04.2012, 12:23
Wybuduj sobie 10gorzelni na 5 poziomie i zamieniaj na monety :)

Poznańczyk
12.04.2012, 13:00
Wybuduj sobie 10gorzelni na 5 poziomie i zamieniaj na monety :)

15 Pozwoleń to zabierze, a Lichwiarz tylko jedno.

W wolnej chwili, zmienię proporcje w 1poście.

martinez6666
12.04.2012, 15:38
Jakis pomysł to jest. Tylko czy wtedy złoto nie straciło by na wartosci. Czym mniej złota na serwerze tym ceniejsze:)

Lichotka
13.04.2012, 19:51
No i może dorobić od razu jak jesteśmy przy monetach dom Poborcy Podatkowego?
To by było fajne gdyż np. jeżeli mamy 10 domów/10 rezydencji to dostajemy 5/10 monet
i tak jeżeli mamy 10 domów Poborca Podatkowy jest uczciwy i daje całe monety lecz jeżeli mamy już 11 domów to Poborca jest zachłanny i sam zabiera sobie te monety co zarobi na 1"1" domu i tak ulepszamy za 100 monet na drugi poziom na następny poziom to 200/150 monet i max poziom to by był 10 co do ulepszenia trzeba by 1k rudy złota, 1k sztabek złota, 1k granitu, 5k narzędzi, 5k monet oraz by mógł dobrze pracować 10 wędlin, 100 chleba oraz 1k ryb.

Produkcja/zbiór monet to by było 1 dzień (magazynem to on jest dla siebie więc to nic nie daje, domy nie muszą być blisko nie go gdyż ma służących do tego zajęcia)
Buffy (bonusy) nie dawało by się mu np. kanapek by zbierał szybciej tylko sztabki złota/ruda złota/monety

Ruda Buff - 2-krotnie zwiększa wydajność na czas 1 dnia.
Sztabka Buff - 3-krotnie zwiększa wydajność na czas 1 dnia.
Moneta Buff -!5!-krotnie zwiększa wydajność na czas !3! dni!

Ruda Buff daje:
- Szybkość (0,25 czas więc 18h)
- Ilość (2 więc na przykład z 10 monet zwiększa na 12 monet)

Sztabka Buff:
- Szybkość (0,50 czas a więc 12h)
- Ilość (5 więc już z 10 na 15 monet)
- Wściekłość osadników (0,01 gniew)

Monet buff:
-Szybkość (0,50 - 12h)
- Ilość (20 monet - 10 monet + 20 monet 30 monetek :D)
- Gniew (0,5 więc już nie warto dawać dwa razy pod rząd)

Co daje gniew?
- jeżeli pasek się zapełni do końca pracownicy all bd pracowali o 75% wydajności więc wolniej np.
by dostać 1 marmur czekamy 10min bez gniewu
a na 1 marmur z gniewem czekamy już 17 minut i 30 sekund
-Jest 5% możliwe że ci zniszczą (obniży się poziom rezydencji/domu o 1 poziom) dom/rezydencje
-Jest 10% możliwe że okradną ci surowce (np. mamy 10k marmuru kradną 1k więc 10%)
-Jest 10% możliwe że nie specjaliści nie bd chcieli wykonywać swych czynności


PS. jestem na tak :P
PS2. Fajnie bd jak dodadzą też poborce
PS3. Poborcę się buduje na 22 poziomie za 1k marmuru i 1k desek liściastych oraz 50 monet

Nim8
14.04.2012, 15:44
Od tego jest handel z graczami, więc szybko to nie wejdzie.

Tellic
25.04.2012, 18:41
Jestem za :) bardzo mi się podoba Twój pomysł :)

Idho
26.04.2012, 15:04
@Poznańczyk bez sensu. Jaki cel ma wtedy cała linia produkcyjna do wyrobu złotych monet?? Dobrze, że nie grasz na których ze wcześniejszych serwerów, to byś zaproponował nowe budynki, przerabianie długich łuków na kusze, albo mieczy ze stali na armaty ^_^

Wartość złotych monet jest bardzo zaniżona, świadczy o tym sam fakt, że bez problemu można było odłożyć 20-30k złotych monet przy starcie. Obecnie sytuacja się powoli normuje, no może trochę zakłócił proces tego wprowadzenie misji dziennych, a w nich nagrody w postaci złotych monet, a także event wielkanocny, bo nooby za grosze sprzedawali pisanki, a zarobione złote monety szły dalej w obieg. (większość noobów zamiast inwestować przeważnie skupuje towary, które w danej chwili im brakuje, a przy nieznajomości rynku i wartości towarów, przeważnie zaniżają albo zawyżają cenę, ale przeważnie to pierwsze)

Masz obecnie 6 sposobów pozyskiwania złotych monet i tyle wystarczy.
1)Handel
2)Produkcja
3)Misje dzienne
4)Odkrywcy
5)Nagroda z przygód
6)Codzienne logowanie

@Lichotka bez sensu. Powiedz mi wtedy jaki sens będą mieć wtedy eventy ?? Osobiście bym skasował jakiekolwiek premie nawet te obecne czyli (koszyk, kanapka i półmisek), a zostawił jedyne dostępne z eventów.
Powiedz mi czy kupiłaś przynajmniej jedna króliczą łapkę ?? Prawdopodobnie nie, i niech nikt nie mówi, że cena jest wysoka, bo spokojnie można kupić za 3-4 złote monety, a taka cena jest zaniżona, bo spokojnie można zarobić wtedy na łapce 5-7 monet za pisankę.
Następny event będzie miał premie x4 na 24h.

Piotru70
30.04.2012, 12:48
Jak dla mnie pomysł z miejsca jest do odrzucenia, jeżeli wprowadzili by ten pomysł to Handel by upadł.

myl0rd88
04.05.2012, 21:56
Według mnie pomysł odpada. Nie widzę powodu, dla którego powinniśmy ułatwiać zdobycie monet.

Poznańczyk
07.05.2012, 07:17
Handel by nie upadł, dziękuje osobą za stosowną argumentację jaką dostawałem na PW. Temat był założony na początku kwietnia, dla gracza z niskim poziomem alternatywa zarabiania złota, była by ok, jednak jak się zaczyna robić przygody, po 32poziomie, złote monety nie są problemem.

Proszę o zamknięcie tematu.

EX_Cormax
08.05.2012, 12:21
Zamykam na prosbe autora.

Pozdrawiam
Cormax