Zobacz pełną wersję : Gra Apel o zmniejszenie kosztow rozbudowy powyzej 3 poziomu!
Dead_Walking
30.03.2012, 12:10
Bez urazy, ale ilosci zlota potrzebna do rozbudowy na przyklad koszarow do poziomu czwartego jest chora!
Z trzech kopalni zlota wyciagne 3 rudy w 13 minut, z tego jedna szatbke zlota, do wyprodukowania jednej monety potrzebuje 4 sztabki czyli 52 minuty plus czas na wyprodukowanie monety czyli kolejne 24 minuty. To w sumie na jedna monete daje 76minut, na wyprodukowanie 250 monet zeby rozbudowac glupiego lesnika potrzebuje 19tys minut czyli 316h czyli 2 tygodnie ! Z kolei na koszary chca 5000monet, czyli 263 dni!
Nie sadzicie ze to stanowczo za duzo? Apeluje wiec, majac nadzieje ze gracze sie za mna wstawia, zeby zmniejszyc ilosc monet potrzebnych do rozbudowy.
Z powazaniem dla obslugi gry :)
robisz przygody, sprzedajesz miecze ze stali , granit i inne cenne rzeczy za golda i uzbierasz
Sebastianus
30.03.2012, 12:24
''Nie od razu Rzym zbudowano'' - a ty kolego widzę chcesz być lepszy, ja mam koszary na lv3 i nie odczuwam jak na razie potrzeby ulepszania
Szansa na zmniejszenie jest marna, gdyż wtedy by byli stratni ci który już ulepszyli, ciekawym rozwiązaniem może by było wprowadzenie przedmiotu (np. za kamyki/nagroda za przygodę/nagroda za event), który by powodował zmniejszenie kosztu upgrade'u budynku o ileś tam %
w planach jest mozliwosc upgrade'u za klejnoty, wiec pewnie nie wprowadza zmniejszenia kosztow
Na zmiany nie lizę, choć też uważam że koszty są za wysokie w stosunku do korzyści, a nawet zakładając że się kupi klejnoty to bardziej opłacalne jest zakupić 10 pozwoleń budowlanych niż wydawać klejnoty na ulepszenie budynku.
Dondarrion
30.03.2012, 13:34
Piwonia to jest gra przeglądarkowa ! A nie jakiś RTS na kompa :P, "nie od razu Rzym zbudowano" jak zostało przytoczone trochę powyżej. Na wszystko w tej grze potrzeba czasu czasu czasu i jeszcze raz czasu po to żeby móc potem się mega nacieszyć swoim pięknym królestwem/miastem/wioską. Jestem święcie przekonany że koszta nie zostaną zmniejszone i szczerze mówiąc uważam że to dobry pomysł że wszystko jest takie drogie z czasem; przynajmniej jest jakieś wyzwanie. a co do golda to już ci pomogli inni, sprzedawaj surowce, przygody itp... Myślę że z czasem przyjdzie wiele innym możliwości zarabiania monet poza tymi co teraz istnieją.
Ja nie wymagam żeby były bardzo tanie, ale powinny być rozsądne w stosunku do możliwych korzyści. Zbyt wysoka cena spowoduje że gra się zrobi dosyć monotonna i nudna, bo z jednej strony trzeba spędzić trochę czasu choćby po to żeby geolog odnowił złoża a z drugiej bardzo długo czekać aż uda się uzbierać złoto na ulepszenie.
Biorąc pod uwagę że na moim serwerze większość ludzi jest już na wyższych poziomach więc raczej chcą kupić, a nie sprzedać złoto.
Oczywiście inne sposoby na zdobycie złota były by również rozwiązaniem, jak i korekty w czasach produkcji czy wielkościach złoża.
Dondarrion
30.03.2012, 14:07
Coś mi się obiło o uszy że mają być misje dzienne to 1, 2 że kampanie w przyszłości, 3 więcej przygód; już na samych tych 3 nowinach myślę że będzie dało się coś co nieco zarobić monetek $$$. A do tego weź pod uwagę że gra się rozwija i myślę że na pewno z czasem zostanie wymyślona jeszcze jakaś inna alternatywa na zarabianie bądź zdobywanie golda .
Zmniejszyc, zradukowac, za darmo, popieram
Jakoś mam koszary na 4 lvl, magazyn prowiantu na 4 lvl i ponad 170 budynków na 4 lvl (500 szt każdy)
I nie narzekam
Dead_Walking
30.03.2012, 21:34
Nie za darmo,
Dondarrion nie uwazam zeby wyzwaniem bylo czekanie ponad 8 miesiecy na rozbudowanie budynku i robienie co dwa dni tego samego czyli wysylania geologa po znalezienie zloza, a nastepnie budowanie kopalni. I tak jak mowi Piwonia, gra staje sie monotonna i nudna, bo ciagle robi sie to samo oczekujac na zrobienie czegos wiekszego...
Dead_Walking
30.03.2012, 21:37
Pewnie drogo Cie to wynosi ;]
BoozeShaker
30.03.2012, 21:44
A moim zdaniem jest ok, poza tym może kiedyś pojawią się kolejne poziomy rozbudowy budynków powyżej piątego.
Dondarrion
30.03.2012, 22:38
Tak samo uważam że jest ok a jak napisałem wcześniej na pewno z czasem pojawią się jakieś alternatywy.
Nie za darmo,
Dondarrion nie uwazam zeby wyzwaniem bylo czekanie ponad 8 miesiecy na rozbudowanie budynku i robienie co dwa dni tego samego czyli wysylania geologa po znalezienie zloza, a nastepnie budowanie kopalni. I tak jak mowi Piwonia, gra staje sie monotonna i nudna, bo ciagle robi sie to samo oczekujac na zrobienie czegos wiekszego...
Wyzwaniem jest pomyslenie, przeliczenie i takie rozbudowanie produkcji, zeby samemu wydajnie produkowac monety, zamiast pisania bzdur typu obliczenia z pierwszego posta.
Druga sprawa jest taka, ze upgrady to sa upgrady, nie sa wymagane do pracy budynku = sa absolutnie opcjonalne, wiec jesli koszt Cie uwiera to zadowol sie upgradowanymi na poziom nizej. Natomiast osoby ktore sie wysila i znajda sposob zeby te upgrady zarobic - dostaja nagrode w postaci wiekszej produkcji.
P4wel3011
31.03.2012, 20:39
Wyzwaniem jest pomyslenie, przeliczenie i takie rozbudowanie produkcji, zeby samemu wydajnie produkowac monety, zamiast pisania bzdur typu obliczenia z pierwszego posta.
Druga sprawa jest taka, ze upgrady to sa upgrady, nie sa wymagane do pracy budynku = sa absolutnie opcjonalne, wiec jesli koszt Cie uwiera to zadowol sie upgradowanymi na poziom nizej. Natomiast osoby ktore sie wysila i znajda sposob zeby te upgrady zarobic - dostaja nagrode w postaci wiekszej produkcji.
Piękne słowa :)
Aż chce się z taką osobą napić wódki :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.