PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Nagrody czy na pewno ?



Sebastianus
30.03.2012, 09:04
Witam

Jestem za tym by zrewidować trochę nagrody za wykonanie misji

w sumie najbardziej mnie męczy uzupełnienia do pola i krótkie łuki, jestem powyżej 30 poziomu
i dla mnie 600 do pola to jak drwina czy kara, którą dostałem już 2x, jak to się ma w porwaniu do uzupełniania złota czy żelaza.
Tak samo krótkie łuki po co mi na 30 poziomie takie wynalazki ostatni dostałem z 1800 ich, ledwo przehandlowałem za zboże, a i tak z 600 mi jeszcze zostało.

Wydaje mi się że nagrody powinny być bardziej przemyślane, może dodać np 1 zero do zboża i już 6000 uzupełnienia to faktycznie był by nagroda.
Odnośnie łuków to lepiej z nich zrezygnować wg mnie, ponieważ one się przydają tylko na początku później to ochotnik ma taką samą siłe rażenia, więc po co mi łucznik, a same łuki to już lepiej na podpałek przerobić jak na długie łuki przy tym rozbójniczym przeliczniku w magazynie prowiantu.

Jak już mowa o magazynie prowiantu to jestem za tym by działał on w dwie strony chętnie wymienię 10 monet na 1k kufli "napitku"
tak samo marmur na kamienień i deski liściaste na iglaste

sparkz
30.03.2012, 09:13
Jak już mowa o magazynie prowiantu to jestem za tym by działał on w dwie strony chętnie wymienię 10 monet na 1k kufli "napitku"
tak samo marmur na kamienień i deski liściaste na iglaste

rozumiem, ze 10 mieczy zelaznych tez bys chetnie wymienil na 500 brazowych ? ;p

Bez przesady, przeliczniki sa takie, zeby ta wymiana stanowila malo atrakcyjna, wrecz awaryjna alternatywe do zdobywania tych towarow normalna droga, nikt rozsadny tego nie wywroci do gory nogami zeby nagle robic na tym dobre interesy.

zylaja
30.03.2012, 09:19
rozumiem, ze 10 mieczy zelaznych tez bys chetnie wymienil na 500 brazowych ? ;p

byloby SUPER!!! handelprzestalby istniec.

Sebastianus - jesli cie frustruja nagrody typu łuki to rob misje dla 2 graczy albo dla 3 ( np. wiktora)

Sebastianus
30.03.2012, 09:49
Bez przesady, przeliczniki sa takie, zeby ta wymiana stanowila malo atrakcyjna, wrecz awaryjna alternatywe do zdobywania tych towarow normalna droga, nikt rozsadny tego nie wywroci do gory nogami zeby nagle robic na tym dobre interesy.

Jednak, taka wymian w dwie strony pozwolił by nam całkowicie zrezygnować z niektórych budynków, tak więc nie wiem czy to zły pomysł,
przelicznik za miecze łuki czy napitek, jest może rozbójniczy, jednak 50 marmury za 250 kamienia to już nie jest taki zły na handlu idzie wymienić lepiej.

Sebastianus
06.05.2012, 15:05
Sebastianus - jesli cie frustruja nagrody typu łuki to rob misje dla 2 graczy albo dla 3 ( np. wiktora)

Trochę czasu minęło i dalej mam ten sam problem
zrobiłem Wiktora a tam w nagrodę 1800 do pola jupi

jak dla mnie trza z balansować sensowniej te misje, po co w Wiktorze uzupełnienie pola czy miecze stalowe, jak to ma sie do uzupełnienia kopalni złota czy kusz np.

są np takie misje których nikt nie chce robić, ponieważ straty są zbyrt duże
Dzieci Sawanny np
handel jest dobrym wyznacznikiem
Jeste za tym by zmienić troche nagrody, głównie usuwając rzeczy które są kara w porównaniu do innych nagród
i dodać opcje wymiany misji w sklepie na mapy
jak ja mam np dzieci sawanny 2x które są w tej samej cenie co Wiktor czyli 200 map to powinna być możliwość zamiany 1 do1
cza trochę logiczniej spojrzeć na te gre a nie patrzeć na nią przed dolary czy euro

spyderek
06.05.2012, 17:37
To ja jeszcze dodam że przydałby się przycisk 'wygraj' po naciśnięciu którego dostaje się 50lvl, max pozwoleń, po 100 sztuk każdej przygody, nieskończony magazyn zapełniony do końca towarami i automatycznego bota który będzie grał za nas gdy odejdziemy od kompa. Przycisk ten oczywiście można używać wielokrotnie bo to nieuczciwe żeby był jednorazowy (nie wspominając o tym że gra zrobiłaby się za trudna)

Sebastianus
06.05.2012, 18:06
Dobre,
to niech chociaż zmienią nazwę z nagrody na" "coś co podleci i częściej wkurzy jak uszczęśliw"

albo na: "zawsze mogło być gorzej"
lub na" "lepsze to niż nic"

o albo: "ty to masz pecha"