Zobacz pełną wersję : Problem z płatnościami
Założyłem ten wątek ponieważ mam problem z doładowaniem konta
kwota przelana z banku lecz brak doładowania w grze
czy ktoś jeszcze ma ten problem ??
Pisz do supportu tu nikt tego problemu nie przeczyta, oprócz graczy/modów, którzy w tej sprawie nic i tak nie mogą.
Dondarrion
30.03.2012, 08:56
Szkoda tematu tutaj.... Pisz do supportu, tylko oni Ci mogą pomóc.
sprawa supportu
niestety ale nie jest on za bardzo pomocny w rozwiązaniu tej sprawy
prawie 3 tygodnie się z supportem kontaktuję i nic nie mogą zdziałać, lub nie chcą.
To się nazywa dbałość o klienta ********
Z tym supportem to nie jest az tak źle, przynajmniej ja mam takie wrażenie, na pierwsze zgłoszenie odpisali po 4 dniach i dostałem zwrot surowców, natomiast na drugiego ticketa dostałem odp po 4h.
pozostało mi się teraz męczyć z "pay by cash" niestety i to nie po polsku
kornolio
30.03.2012, 22:56
Z tym supportem to nie jest az tak źle, przynajmniej ja mam takie wrażenie, na pierwsze zgłoszenie odpisali po 4 dniach i dostałem zwrot surowców, natomiast na drugiego ticketa dostałem odp po 4h.
to co potrafią to od razu robią :D
przedstawiam wam treść korespondencji
support: Z danych w naszym systemie wynika, iż klejnoty zakupione za kwotę ****zł trafiły na Twoje konto dnia 02.03.2012. Proszę o informację, czy również tego dnia dokonałeś przelewu z mBanku.
ja: ... tego dnia i o przybliżonym czasie również dokonywałem przelewu z mbanku... (po pierwszym przelewie z getinbanku nie doczekałem się przelewu więc wysłałem przelew z mbanku - diamenty doszły w ciągu kilku minut)
support: Uprzejmie proszę o przesłanie do nas potwierdzenia przelewu (pdf. lub zrzut ekranu).
ja: ...potwierdzenie przelewu z mBanku zostało wczoraj przeslane i dalej czekam...
support:Z danych przekazanych mi przez PlaySpan wynika, iż ta transakcja została zrealizowana 01.03.2012 o godzinie 19:42. (czasu innego niż polski się domyślam, ale nie mogę się domyślić o którą transakcje im chodzi - ta z mbanku czy o tą z getinbanku - ponieważ otrzymałem diamenty tylko z jednej transakcji)
cdn..
później poprosiłem o kontakt z szefem supportu który mi odpisał:
In terms of the correspondence that she has received from PlaySpan I can confirm that the information she has relayed to you is correct. PlaySpan handle the transactions for us, as they do for many, many game developers and publishers. As we are not specialists in that field it makes perfect sense for us to use a 3rd-party to process the payments.
In matters such as yours we simply act as a "middle-man" of sorts between yourself and PlaySpan. As a result of this we tend not to deal in matters of great detail, simply the fundamentals of the case at hand. I can once again confirm that the information she has sent you is accurate.
Furthermore, as we are handling secure information related to financial matters, PlaySpan can only (by law) convey so much information to us. Certain circumstances call for the customer to contact them directly when requesting information or justification.
czyli została mi walka z samym PlaySpan-em
cdn..
cz 1 korespondencji z playspan :
Thank you for your inquiry. We apologize for any inconvenience.
> Unfortunately, we are unable to locate your order in the
> PayByCash/UltimatePay database with the information you have provided.
> Please send us all of the following:
>
> -PayByCash/UltimatePay Order Number
>
> If you have sent us any of the information listed above, please
> double-check it to be certain it is accurate.
>
> If you require any additional assistance or information, please feel
> free to contact us at any time.
na moja skrzynkę pocztową dostałem tylko potwierdzenie jednego przelewu z playspan
niestety dalej nie wiem co z 2gim przelewem gdzie on zaginął
Gdzie mam znaleźć: Numer zamówienia -PayByCash/UltimatePay??
Więc prosze was forumowicze lub moderatorów o pomoc w tej sprawie. Co mam dalej robić??
FINAŁ sprawy
nie mozna sie poddac ja swoim uporem odzyskałem w koncu klejnoty
o to wycinek tresci e-maila :
Witam jasko76,
Kiedy otrzymaliśmy Państwa poprzednią płatność, nie byliśmy w stanie zastosować go do Twojego Ubisoft - The Settlers Online Poland konta. Ubisoft - The Settlers Online Poland pozwala tylko na jedną płatność za UltimatePay zamówienie. Przepraszamy za niedogodności.
Posiadasz UltimatePay bilans z XXXX UltimatePoints. Możesz go wykorzystać do zapłaty Twoich przyszłych zamówień.
O Twoim UltimatePay Bilansie:
Kiedy otrzymaliśmy Państwa poprzednią płatność, nie byliśmy w stanie zastosować go do Twojego Ubisoft - The Settlers Online Poland konta.
Ubisoft - The Settlers Online Poland pozwala tylko na jedną płatność za UltimatePay zamówienie.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.