PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Nowy Specjalista



Poznańczyk
25.03.2012, 13:30
Mam propozycję odnośnie wprowadzenia do gry nowego specjalisty, do kupienia w tawernie, tak jak pozostali.


Wysyłało by się go w teren tak jak odkrywcę, na 6h 12h 24h 48h. Zamiast surowców przynosił by on osadników. Jednak nie do końca na takiej samej zasadzie jak odkrywca. Po zakończeniu jego wędrówki, w wiadomościach mielibyśmy informację. "X" powrócił z wyprawy proponuję ci "daną ilość osadników" za : "tutaj system by generował daną ilość surowców, dla poszczególnego przedziału czasowego"

Odnośnie nazwy nowego specjalisty (kilka wpadło mi do głowy) :
*Tajemniczy Wędrowiec
*Łowca Nagród
*Handlarz Niewolników
*Skryty Kupiec
*Handlarz spod ciemnej gwiazdy

Dla informacji :
-nie mam braków w osadnikach
-wiem że można kupić lubczyk, jak również zamienić chleb w osadników w magazynie prowiantu

Z surowcami mamy podobnie można je kupić za klejnoty, zdobywać za pomocą handlu, oraz za pośrednictwem Odkrywcy.

Nowy specjalista był by kolejną alternatywą, do pozyskiwania osadników.

edit:


Obecnie 1osadnik jest warty :
25Chleba

25Chleba =25mąki +50wody =] 25zboża +50wody

1osadnik = 25zboża +50wody

Załóżmy, że nasz "X" za 1osadnika żądał by 120surowca

Przedziały czasowe - ilość zdobytych/porwanych/uprowadzonych (dowolna interpretacja skąd ich bierze)
6h - 15-25 osadników
12h - 45-90 osadników
24h - 85-150 osadników
itd

Oczywiście rodzaj surowca był by losowy, ktoś z wyprawy dostał by 20osadników za 240wody, a komuś innemu dostarczono by 20osadników za 200złota.

Oczywiście, można by odrzucić taką ofertę, w wyniku czego, nie tracimy surowców, nie zyskujemy osadników.

Pomysł można wspólnymi siłami dopracować, o ile zyska przychylność graczy.

sparkz
25.03.2012, 15:24
jaką ilość osadników za jaką ilość jakich surowców ?

Poznańczyk
25.03.2012, 17:27
Obecnie 1osadnik jest warty :
25Chleba

25Chleba =25mąki +50wody =] 25zboża +50wody

1osadnik = 25zboża +50wody

Załóżmy, że nasz "X" za 1osadnika żądał by 120surowca

Przedziały czasowe - ilość zdobytych/porwanych/uprowadzonych (dowolna interpretacja skąd ich bierze)
6h - 15-25 osadników
12h - 45-90 osadników
24h - 85-150 osadników
itd

Oczywiście rodzaj surowca był by losowy, ktoś z wyprawy dostał by 20osadników za 240wody, a komuś innemu dostarczono by 20osadników za 200złota.

Oczywiście, można by odrzucić taką ofertę, w wyniku czego, nie tracimy surowców, nie zyskujemy osadników.

Pomysł można wspólnymi siłami dopracować, o ile zyska przychylność graczy.

Lord_Pawq
26.03.2012, 17:46
Moim zdaniem pomysl bardzo dobry, bo sam aktualnie strasznie cierpie na niedobor osadnikow :P Jednak wydaje mi sie, ze ta rozbieznosc cenowa jest zbyt duza.

sacret
27.03.2012, 07:17
Pomysł genialny, popieram.

Diduś
29.03.2012, 13:11
Też popieram ale nie za 200 monet.

To odciążyło by magazyn prowiantu od robienia osadników :)

Poznańczyk
29.03.2012, 13:17
200 monet to przykład, losowało by z dowolnej puli surowców, czy to deski, marmur, granit, uzbrojenie, monety, to było by zależne od algorytmu który by to losował, tak jak skarb z przygód.

przygotowany
01.04.2012, 09:58
Na moje może być.

Bluznierca
02.04.2012, 21:21
Bardzo dobre. Szkoda tylko ze podejrzewam ze to nie przejdzie.

Iskidv
02.04.2012, 21:47
Dobry pomysł ; )

Dondarrion
02.04.2012, 22:12
Świetny pomysł, jeden z lepszych jakie tu ostatnio widzę.

LeBurn
03.04.2012, 10:51
Podpisuję się pod tym :)

Helventis
11.04.2012, 20:41
pomysl bardzo dobry i widać że całkiem przemyślany. Mam aktualnie spore nadwyżki w magazynach a cierpię na niedobór chłopów pańszczyźnianych właśnie :P

Paul_Raven
14.04.2012, 19:35
Imho wiązanie do surowców nie. Ale sam specjalista ok. Powinien przynosić do 25% osadników, jakich można w tym samym czasie zrobić w magazynie prowiantu lvl1 za chleb. A doświadczony łowca głów (do kupienia w markecie za 995 klejnotów) do 50%.
A co do "ulepszania" domu władyki za klejnoty to lubczyk jest kompletnie nieopłacalny. Znacznie lepiej się wychodzi na kanapkach z serem. :D

Tellic
25.04.2012, 18:40
Jestem za, mi się bardzo podoba :)

Idho
26.04.2012, 15:11
bez sensu.

przeczytaj to (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14816-Pami%C4%99tnik-dewelopera?p=22008#post22008)

Ciężko coś wróżyć, ale na obrazku widać, że będzie planowany handel osadnikami tylko możliwe ze w wersji jaką masz w magazynie prowiantu, czyli produkujesz +100 i ją możesz sprzedać. Szybciej ci to zaimplementują, niż powyższa dziwna idea. No cóż pozostaje spam do supportu z dodatkowymi pytaniami :P

http://forum.thesettlersonline.pl/attachment.php?attachmentid=267&d=1335352170

kazuja
26.04.2012, 18:45
I tu akurat się z tobą zgodzę :) jak handel osadnikami będzie to specjalista nie potrzebny :)

Poznańczyk
07.05.2012, 07:22
Idho mógłbyś czasem spojrzeć na datę tematu :

25.03.2012 13:30 powstał temat o specjaliście
25.04.2012 13:10 informacja o zmianie handlu

Miesiąc różnicy co ;)

Temat do zamknięcia.

Idho
07.05.2012, 12:50
Idho mógłbyś czasem spojrzeć na datę tematu :

25.03.2012 13:30 powstał temat o specjaliście
25.04.2012 13:10 informacja o zmianie handlu

Miesiąc różnicy co ;)

Temat do zamknięcia.

To nie ja go odkopałem, z takimi rzeczami do moderatora albo napisz maila do supportu, bo z własnego doświadczenia wiem, że zgłaszanie postów odpowiednim przyciskiem nic nie daje.

EX_Cormax
08.05.2012, 12:19
Zamykam na prosbe autora.

Pozdrawiam
Cormax