PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kilka pomysłów na ulepszenie gry :)



MlekoBB
13.03.2012, 00:59
Witam, od razu chciałbym zaznaczyć że nie czytałem pomysłów innych graczy więc jeżeli się powtarzam to z góry przepraszam za stracony czas..
Zacznę od razu wymieniając pomysły w punktach.
1. Ulepszenie czatu, dodatkowymi zakładkami "handel" "wojsko" (nie wymagało by to wtedy komend których nie chętnie używają gracze wiem z autopsji..)
2. Ulepszenie granic.. To znaczy jeżeli ja zdobyłem nowe terytorium to usunięcie granic mojego panśtwa z tym które zdobyłem ponieważ to wręcz niepotrzebne i zabiera miejsce na budynek..
3. Dodanie budynków:
Dzięki któremu wraz z wzrostem ulepszenia tego budynku generał będzie szybciej odżywiał ;)
Uniwersytetu w którym będzie można nauczyć się nowych przydatnych rzeczy, np żeby geolog wiecej złóż znajdował, odkrywca więcej włości na raz odkrywał lepsze zbroje i inne pierdoły..
4. Na pewno bardzo ważny system dróg który teraz strasznie kuleje... myśle że drogi jedne z ważniejszych powinny być i wręcz niezbędne do zbudowania czegoś jak to było w settlersach..
5. Na pewno więcej questów... Dziennych, tygodniowych, what ever jakich..
6. Więcej surowych modów.. Bo chat to jeden wielki burdel...
Oczywiście mam świadomość że gra jest dopiero w wersji beta, lecz to tylko moje sugestie..


Pomysły od innych:
Udwin111
1. Filtr Handlu- Uporządkowanie Kantoru handlowego tak po prostu,
Nimphaea
1. Zmniejszyć koszty wojska.. (w sumie zależy od gustu) Ale fakt faktem wojsko jest drogie..

Nimphaea
13.03.2012, 19:36
Zmniejszyć koszty. Wszystko tak niemiłosiernie kosztuje, że gra się strasznie wydłuża... zwłaszcza w wojsku. Wyprodukowanie jednego wojaka najprostszego to koszt rzędu 10 mieczy. A standardowi bandyci to 20 - 50 ludzi. Grę się przez to dłuży i się nudzi. Za dużo gospodarki za mało wojskowości...

p0ldek
13.03.2012, 21:04
Zmniejszyć koszty. Wszystko tak niemiłosiernie kosztuje, że gra się strasznie wydłuża... zwłaszcza w wojsku. Wyprodukowanie jednego wojaka najprostszego to koszt rzędu 10 mieczy. A standardowi bandyci to 20 - 50 ludzi. Grę się przez to dłuży i się nudzi. Za dużo gospodarki za mało wojskowości...

Jak dla mnie to właśnie dla tego polubiłem tą grę. Lecz każdy ma swoje gusta. :D

Udwin111
13.03.2012, 21:23
Skoro pomysły na ulepszenie czy może bardziej na ułatwienie gry to doczepie swój. Mianowicie wg mnie dobrym pomysłem by było mieć coś takiego jak filtr handlu. Teraz trzeba przeglądać wszystkie oferty w poszukiwaniu tego co nas interesuje. Można by zaznaczać tylko jaka oferta nas interesuje i wyświetlało by tylko to co chcemy kupić.

MlekoBB
13.03.2012, 22:58
Mam nadzieje że nie obrazicie się jeśli z edytuje mój post i podczepie wasze pomysły oczywiście pod waszym nickiem nie będzie to wtedy takie nieuporządkowane ; )

elroberto
14.03.2012, 14:29
Proponuje zakładkę gdzie można podglądnąć ile obecnie produkujemy a ile wykorzystujemy (chodzi oczywiście o surowce) tak aby w łatwy sposób móc zainwestować w to co najmniej uzyskujemy

zylaja
14.03.2012, 14:30
Proponuje zakładkę gdzie można podglądnąć ile obecnie produkujemy a ile wykorzystujemy (chodzi oczywiście o surowce) tak aby w łatwy sposób móc zainwestować w to co najmniej uzyskujemy

takie cos jest juz dawno w planach
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14816-Pami%C4%99tnik-dewelopera

SongMc
14.03.2012, 19:30
Witam!
1. Ja mam propozycję dodania takiej rzeczy/opcji jak mozliwosc wykupienia/otrzymania dopingu/środku zwiększającego tempo koopulacji mieszkańców :), który po użyciu na domu władyki sprawiłby, że czas wytworzenia 1 mieszkańca skróciłby się o 50% ;) Co Panowie Admini i inni użytkownicy na to?

goTomek
14.03.2012, 21:18
Witam!
1. Ja mam propozycję dodania takiej rzeczy/opcji jak mozliwosc wykupienia/otrzymania dopingu/środku zwiększającego tempo koopulacji mieszkańców :), który po użyciu na domu władyki sprawiłby, że czas wytworzenia 1 mieszkańca skróciłby się o 50% ;) Co Panowie Admini i inni użytkownicy na to?
Najpierw pograć potem proponować ;p
Lubczyk, 195 klejnotów, działa właśnie tak jak piszesz