PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Wersja Mobilna



raiden25
09.03.2012, 11:58
Czy rozważacie udostępnienie wersji mobilnej? Wydanie aplikacji na android/ios albo po prostu przez przeglądarkę internetową z tym że bez flasha?
Aktualnie nie da się zalogować gdyż wyskakuję problem z wtyczką flash..

W tych czasach to chyba podstawa aby taka gra była mobilna, a najlepiej aby była w wersji aplikacji na telefon.

Spil
09.03.2012, 12:57
jesteś świadomy, ze prosisz o przepisanie silnika na inny język programowania w swoim poście? po czym wszelkie nowości, należałoby nanieść w obu językach, co skutkuje tym, że potrzeba by 2x więcej osób nad tym pracującym? podsumowując wydanie sporej ilości tysięcy polskich złotych monet by to zrealizować, z tą różnicą, że aplikacja jest już online więc problem z dostępem z urządzeń mobilnych, leży po stronie urządzeń mobilnych. Nie wiem jak administracja, ale szczerze wątpię aby mieli to w planach, bo to po prostu wyjdzie słaby produkt.

szukałeś może rozwiązań, jak poprawić swoją wersję odtwarzacza Flash po stronie swojego urządzenia mobilnego? może to rozwiąże problem.

S3Bols
09.03.2012, 13:09
No u mnie ładuję się gra ale pasek loadingu dochodzi do końca i koniec :/ Nie wiem czemu :/


Jest progres załadowało do porady dnia XD

Jedynie opera mobile sobie poradziła ale tylko do tej porady dnia

raiden25
09.03.2012, 21:04
jesteś świadomy, ze prosisz o przepisanie silnika na inny język programowania w swoim poście? po czym wszelkie nowości, należałoby nanieść w obu językach, co skutkuje tym, że potrzeba by 2x więcej osób nad tym pracującym? podsumowując wydanie sporej ilości tysięcy polskich złotych monet by to zrealizować, z tą różnicą, że aplikacja jest już online więc problem z dostępem z urządzeń mobilnych, leży po stronie urządzeń mobilnych. Nie wiem jak administracja, ale szczerze wątpię aby mieli to w planach, bo to po prostu wyjdzie słaby produkt.

szukałeś może rozwiązań, jak poprawić swoją wersję odtwarzacza Flash po stronie swojego urządzenia mobilnego? może to rozwiąże problem.

A kogo to obchodzi że kosztuje to dużo? Po to robi się wersje mobilne aby więcej osób w to grało i aby więcej zarobić, chyba nie jesteś na czasie i nie wiesz co to marketing jeśli myślisz że wydanie wersji mobilnej to wyrzucenie pieniędzy w błoto.

Kilka lat grałem w Delirium (gra przeglądarkowa) po jakimś czasie wyszła wersja mobilna i baaardzo dużo osób ją używało. Gra była uproszczona na telefonie, nie trzeba nic przerabiać. Wersja przeglądarkowa była by w innym języku napisana i logował byś się do niej przez inna strone, więc to co jest zostaje bez zmian. Zostaje tylko połączenie baz danych (wersja WWW PC i WWW mobile) i o to całe zamieszanie. Uważam że jeśli ktoś robi duży produkt to powinien o to zadbać ale czas pokaże czy to się rozwinie aż tak.

S3Bols
10.03.2012, 11:44
Po co wersja mobilna, niech tą poprawia, żeby mapas ładowała się i , żeby była zgodną z przegladarka internetową na androida...

set2g
10.03.2012, 12:37
na razie niech tą wersje odbugują przetłumaczą, poza tym aktualnie to wersja beta, tak wic producenci muszą ustalić aktualnie generowane dochody przez gre, jak będzie się opłacało przepisać gre na inny jezyk, to zapewne to nastąpi.

Sir_-_Marcin
11.03.2012, 13:52
Oby tylko nie zapomnieli o urzytkownikach platform iOS w ipadach

Dawciosss
11.03.2012, 13:57
Wersja mobilna na pewno była by dobrym pomysłem

Horkerek
12.03.2012, 16:25
też jestem za powstaniem wersji mobilnej :)

terax
12.03.2012, 16:51
u mnie gra odpala. Widzę mapę i wszystkie inne funkcje ale nie mogę nic kliknąć... galaxy Note wraz z Androidem 4.0

mnlf
12.03.2012, 18:09
Gdyby gra tak rygorystycznie nie sprawdzała wersji flasza to by działała na telefonach i tabletach.

Niestety settlers jest uparte i jeśli nie ma napisane że to flasz 11 to nie pójdzie - a jak wiadomo adobe porzucił rozwój flasza na procesory mobilne i na ARMach najwyższa istniejąca wersja flasza to 10 ileś tam.

Jak komuś bardzo zależy to może wziąć binarny edytor i podmienić nim cyferkę w pliku libflashplayer.so tak aby przedstawiał się jako wersja 11 - wtedy może gra ruszy (zostaje jeszcze kwestia pamięci bo gra zjada sobie na dzień dobry prawie pół GB RAMu a nie każdy telefon ma tyle)

Swoją droga jestem ciekaw co będzie za pół roku albo rok bo jak wiadomo adobe zapowiedziało, że całkowicie porzuca rozwój flasza w formie nspluginu (dlatego dla przeglądarek takich jak firefox i opera wersja 11 będzie ostatnią), ciekawe czy jak wyjdzie flasz 12 to też będzie się domagało najnowszej wersji (co automatycznie wykluczy wszystkie przeglądarki poza chrome i być może ie).

Torba
12.03.2012, 18:36
Szkoda, że z symbianem ubogo ... ;/

HeilCloshard
12.03.2012, 20:37
Moim zdaniem nie należy czekać na aplikację mobilną, tylko na urządzenie przenośne, które zacznie bez problemów i gładko obsługiwać gry przeglądarkowe.

mnlf
12.03.2012, 21:08
HeilCloshard za długo czekałeś ;) Mam takie urządzenie, można je było kupić od jesieni 2009roku do połowy roku 2011 teraz już go nie robią.

Z tym że tso i tak nie uruchomisz ze względu na kaprys adobe które stwierdziło, że nie będzie wypuszczać nowych wersji flasza na procesory ARM, ale to już nie jest wina urządzenia.

HeilCloshard
12.03.2012, 21:20
HeilCloshard za długo czekałeś ;) Mam takie urządzenie, można je było kupić od jesieni 2009roku do połowy roku 2011 teraz już go nie robią.

Z tym że tso i tak nie uruchomisz ze względu na kaprys adobe które stwierdziło, że nie będzie wypuszczać nowych wersji flasza na procesory ARM, ale to już nie jest wina urządzenia.

Będę musiał poszukać. Dzięki za informację. ;)

Ceres
13.03.2012, 18:01
jesteś świadomy, ze prosisz o przepisanie silnika na inny język programowania w swoim poście? po czym wszelkie nowości, należałoby nanieść w obu językach, co skutkuje tym, że potrzeba by 2x więcej osób nad tym pracującym? podsumowując wydanie sporej ilości tysięcy polskich złotych monet by to zrealizować, z tą różnicą, że aplikacja jest już online więc problem z dostępem z urządzeń mobilnych, leży po stronie urządzeń mobilnych. Nie wiem jak administracja, ale szczerze wątpię aby mieli to w planach, bo to po prostu wyjdzie słaby produkt.

szukałeś może rozwiązań, jak poprawić swoją wersję odtwarzacza Flash po stronie swojego urządzenia mobilnego? może to rozwiąże problem.

Przepisanie całej gry z silnikiem to pomysł "troche" szalony, jednakże jeśli aplikacja ta nie byłaby zrobiona w ActionScripct-cie - nie byłoby takich problemów.
Z tego co słyszałem - Flash pod urządzenia mobilne nie powinien już być zbytnio rozwijany, bo pozostałe języki go prawie w całości wyparły.

krzychos7
18.03.2012, 13:41
Przeportowanie wcale nie było by ciężkie. Gameloft zrobił tak z GreenFarm.
Jednak chyba lepszym pomysłem było by dopracowanie wersji online by dobrze współgrała z mobilnymi przeglądarkami, między innymi dodanie przycisku maksymalizacji i dostosowanie do używania dotyku (bo aktualnie np. umieszczanie budynków jest ciężkie gdyż ciężko jest przewidzieć gdzie dokładnie zostanie umieszczony. Podobnie i wymagany dwuklik jest dość uciążliwy. Zasadniczo Flash ma możliwość zapisania tworzonej w nim aplikacji w wersji dostosowanej do na platformy mobilne.
Gesty (zoom itp. również by pomogły).
Ja aktualnie gram na Galaxy S II z Androidem 4.0.3. Jednak działa to tylko w przeglądarce Dolphin Browser HD (polecam tą przeglądarkę gdyż jest najbardziej kompatybilna z różnymi aplikacjami online). Jednak czasem sterowanie jest dość uciążliwe.

Burżuazja
18.03.2012, 20:01
Jestem posiadaczem Nokii n900... niestety mimo najnowszego flasha gra nie dziala, wszystko sie laduje lecz nic nie mozna zrobic.. jest to irytujace ale to chyba wina urzadzenia? czyz nie?

krzychos7
18.03.2012, 22:56
Nie tyle wina urządzenia co wersji Flasha, niestety na N900 jest to wersja niedopracowana i nie posiada kilku opcji umożliwiających uruchamiania bardziej zaawansowanych apli aplikacji Flash, jednakże spróbuj może na innej przeglądarce. Przy Androidzie właśnie tylko na Dolphin Browser działa wiec możliwe że na N900 również jakaś przeglądarka umożliwi grę. Mnie irytuje tylko brak obsługi sprzętowej myszki przez Flasha, nie wykrywa pozycji kursora podczas przesuwania tylko podczas kliknięcia czyli jak przy dotykowej obsłudze mimo iż Android 4.x już to wspiera i część aplikacji z tego korzysta.