PDA

Zobacz pełną wersję : Gra (^) nadmiar (--) nie przyba ani nie ubywa (\/) ubywa surowca



zabujczybut
06.03.2012, 08:43
mam pomysł szczałki (zielona, czerwona i szara) w domu władyki przy surowcach (zielona szczałka) przybywa surowca (nadmiar), (czerwona szczałka) surowca brakuje (trzeba podnieść produkcje) (pozioma kreska) nie przybywa ani nie ubywa
prosze o bodanie tego do gry

Paul_Raven
06.03.2012, 19:58
Nie widzę tego zupełnie? Co to znaczy nadmiar? Więcej niż pojemność magazynu się nie produkuje. Jak się osiągnie pełną półkę produkcja/wydobycie ustaje.
Jak jest 0 to brakuje, widać to zarówno po ilości, pasku obok ikony surowca, jak i budynkach, którym jest on potrzebny. Towar cały czas wchodzi i wychodzi, co miało by być wyznacznikiem pokazywania strzałki? Imho funkcjonalność zupełnie niepotrzebna.

alienoz123
07.03.2012, 14:14
to chyba widać po stanie magazynu,można sobie wydedukować,pzdr

zylaja
07.03.2012, 14:18
szczała czy nie szczała o to jest pytanie. chyba strzałka. autorowi tematu polecam przeczytac pamietnik dewelopera - czyli planowane zmiany w grze

set2g
07.03.2012, 15:05
a jak chcesz wiedzieć czy masz nadmiar czy braki polecam:
http://ceo-economy.appspot.com/

MansonPL
08.03.2012, 12:45
mam pomysł szczałki (zielona, czerwona i szara) w domu władyki przy surowcach (zielona szczałka) przybywa surowca (nadmiar), (czerwona szczałka) surowca brakuje (trzeba podnieść produkcje) (pozioma kreska) nie przybywa ani nie ubywa
prosze o bodanie tego do gry

Myślę, że to dobry pomysł i też mi tego brakuje. Nie koniecznie muszą to być strzalki, wystarczy jak pasek ilości który już jest obok ikony danego surowca zmieniał kolor na powiedzmy czerwony, zielony i szary. (odpowiednio: bilans ujemny, dodatki, równowaga)

A dla tych co uważają że to zbędne, wyjaśniam że czasem jest potrzeba w danej chwili sprawdzić jaki jest bilans produkcji/zużycia danego surowca bez potrzeby wypełniania uciążliwego kalkulatora ekonomicznego.

Reasumując, jest to dobry pomysł na zmianę w grze, zresztą jest to gra ekonomiczna i każda dodatkowa informacja o stanie produkcji jest ważna i potrzebna.

Ozzy1911
08.03.2012, 13:06
A moze najzwyczajniej czas do zapełnienia magazynu danym surowcem lub jego brak czasu jeśli "schodzi" nam więcej surowców niż produkujemy.

MansonPL
08.03.2012, 13:35
A moze najzwyczajniej czas do zapełnienia magazynu danym surowcem lub jego brak czasu jeśli "schodzi" nam więcej surowców niż produkujemy.

To też nie to, ehhh. Może wyjaśnie to na przykładzie...

Produkuję dużo piwa i chleba, potrzebuję więc zboża mąki oraz wody. Mając informację jaka jest produkcja wody, mąki oraz samego zboża mogę tak ustawić cały łańcuch produkcjyjny (włączając lub wyłączajac poszczególne budynki), aby rano nie okazało się że w nocy brakło zboża lub miałem za mało studni i cała produkcja się
zatrzymała.


Mam nadzieję że ten przykład już wyjasnił wszystko. Uff Oczywiście informacja o tym kiedy magazyn się zapełni danym surowcem, również była by miła :)

Dodam, że są gry w których takie informacje to normalna sprawa.