Zobacz pełną wersję : Gra Spostrzeżenia!!
Shakka_Zombie
02.03.2012, 23:51
Grałem w Settlersów jeszcze na Amidze niezapomniane czasy, trochę nie podoba mi się rozgrywka, jak wszędzie trzeba płacić by być dobrym "koksem".
Dlaczego nie możecie zrobić tak jak to było w pierwszych Settlersach. Buduję drogę stawiam flagę i wolny delikwent nosi mi towary z punktu a do punktu b. Całkowicie nie rozumiem, dlaczego to wyrabiający towary musi nosić to wszystko do domu władyki albo magazynu. Poprawcie to , bo póki co to nie wygląda na Settlers, a tam właśnie transport był najistotniejszą sprawą!!!
Sugerowałbym jeszcze dodać coś takiego jak miejsce składowe surowców(tymczasowe). A później zaplanować na spokojnie trasę i tym podobne.
Jak na razie graficznie gra jest ok, ale sama rozgrywka jest jak te wszystkie inne ogame, wild guns, travian i jeszcze inne pierdy.
Miałem jeszcze kilka uwag dotyczących samej gry, ale to muszę ogarnąć(przyzwyczaić się) .
Pozdrawiam
Też mi "brakuje tragarzy" o czym już wcześniej pisałem.
Spotkałem się też z innym trochę dziwnym motywem. Wyczerpał mi się kamieniołom. Wyburzyłem go i wysłałem geologa na nowe poszukiwania. Znalazł złoże dokładnie w tym samym miejscu co się poprzednie wyczerpało - trochę nie halo :) choć mi pasuje.
Spotkałem się też z innym trochę dziwnym motywem. Wyczerpał mi się kamieniołom. Wyburzyłem go i wysłałem geologa na nowe poszukiwania. Znalazł złoże dokładnie w tym samym miejscu co się poprzednie wyczerpało - trochę nie halo :) choć mi pasuje.
pomysl sobie jakby to wygladalo, gdybys przez rok gry musial codziennie burzyc i przestawiac kilka upgradowanych budynkow kamieniarza, bo geolog znajdowalby zloza w losowych miejscach.
Grałem w Settlersów jeszcze na Amidze niezapomniane czasy, trochę nie podoba mi się rozgrywka, jak wszędzie trzeba płacić by być dobrym "koksem".
Dlaczego nie możecie zrobić tak jak to było w pierwszych Settlersach. Buduję drogę stawiam flagę i wolny delikwent nosi mi towary z punktu a do punktu b. Całkowicie nie rozumiem, dlaczego to wyrabiający towary musi nosić to wszystko do domu władyki albo magazynu. Poprawcie to , bo póki co to nie wygląda na Settlers, a tam właśnie transport był najistotniejszą sprawą!!!
Sugerowałbym jeszcze dodać coś takiego jak miejsce składowe surowców(tymczasowe). A później zaplanować na spokojnie trasę i tym podobne.
Jak na razie graficznie gra jest ok, ale sama rozgrywka jest jak te wszystkie inne ogame, wild guns, travian i jeszcze inne pierdy.
Miałem jeszcze kilka uwag dotyczących samej gry, ale to muszę ogarnąć(przyzwyczaić się) .
Pozdrawiam
też mi się nie podoba to że drogi w tej grze nie mają znaczenia a o to właśnie chodziło w starych settlersach... no ale cóż czasy się zmieniają jak widac gry też ;p
Osobiści mi jeszcze brakuje jakiejś klimatycznej muzyki, a tak poza tymi małymi szczegółami porównującymi do starej wersji gry, to the settlers online jest w porządku ;)
pomysl sobie jakby to wygladalo, gdybys przez rok gry musial codziennie burzyc i przestawiac kilka upgradowanych budynkow kamieniarza, bo geolog znajdowalby zloza w losowych miejscach.
Nie w tym rzecz, ale skoro złoża się wyczerpały, to ich nie ma, a tu się znajdują na nowo.
Grałem w Settlersów jeszcze na Amidze niezapomniane czasy, trochę nie podoba mi się rozgrywka, jak wszędzie trzeba płacić by być dobrym "koksem".
Dlaczego nie możecie zrobić tak jak to było w pierwszych Settlersach. Buduję drogę stawiam flagę i wolny delikwent nosi mi towary z punktu a do punktu b. Całkowicie nie rozumiem, dlaczego to wyrabiający towary musi nosić to wszystko do domu władyki albo magazynu. Poprawcie to , bo póki co to nie wygląda na Settlers, a tam właśnie transport był najistotniejszą sprawą!!!
Sugerowałbym jeszcze dodać coś takiego jak miejsce składowe surowców(tymczasowe). A później zaplanować na spokojnie trasę i tym podobne.
Jak na razie graficznie gra jest ok, ale sama rozgrywka jest jak te wszystkie inne ogame, wild guns, travian i jeszcze inne pierdy.
Miałem jeszcze kilka uwag dotyczących samej gry, ale to muszę ogarnąć(przyzwyczaić się) .
Pozdrawiam
W Settlers 7 jest podobny system. Różnica jest taka, że tutaj magazyny są połączone. Odpada więc konieczność transportu surowca pomiędzy magazynami który w "siódemce" wymagał budowania wielkiej ilości magazynów. Drugim powodem może być po prostu ograniczenie ilości osadników na ekranie dzięki czemu gra jest lżejsza. No i po trzecie popatrz na swoje budynki i pomyśl ilu potrzebował byś tragarzy a co za tym idzie ile domów musiał byś wybudować. Tanio by nie było. Ogólnie tragarze są zbędni przy takim systemie magazynów. Czas dotarcia pracownika z miejsca pracy do magazynu staje się teraz bardzo ważny i daje większą kontrolę nad surowcami. Tak więc zmiana jak najbardziej na plus.
BTW: Nie wiem co ma ze sobą wspólnego rozgrywka w tej grze a w Ogame=]
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.