PDA

Zobacz pełną wersję : Forum kilka sugestii :: kantor , geolog itp



DamianR
29.02.2012, 20:53
:) czesc

mam kilka wskazowek ::
kantor upgrade dluzszy czas dla towaru ,, wieksza ilosc wystawianego towaru przy wyzszym mozliwosc dwoch wystawienia towarow ale max ilosc jednostek upgrade dzielone dla przez 2 :>
na ostantim poziomie kantoru ::
element hazarduu .. tez bylby ciekawyy :) cos za złoto w kantorze :: towary losowe w tym tez male ilosci diamentow - kamykow : ) // osadnikow
wyzszy poziom kazdy lvl+ 1 do kolejkowania : ) wystawianych ? towarow

dalej ::
kolejkowanie geologow : )

tawerna upgrade ::
krotszy czas dla geologa i poszukiwacza // odkrywcy nieznaczny ale : ) zawsze jesli powiaze sie to z kolejkowaniem moze byc ciekawie

dalej ::
zloto w rzekach :: mniej niz w kopalniach ale tansze wydobycie : )

moze jeszcze :: powolne ale : ) zawsze naturalne odnawianie sie lawic ryb samoczynnie powiedzmy 50 / na dzien :) łacznie na łowiskach ktore sa exploatowane

upgrade garnizonu :: procentowy lepszy wskaznik bonusow za ataki : ) / do statsytk procentowy obrazen i obrony ( taktyka )

upgrade tawerny :: od poziomu 3 lub 4 procentowy lepszy wskaznik za bousyy : )
medyk w tawernie :: czesciowo odzyskiwanie zolnierzy po walce

dodatki :: za kamyki fontanna do ktorej : ) osadnicy wrzucaja zlote monety // dzienny przyrost monet : ) od fontanny

kopalnia kamykow :> efekt co tygodniowy wiekszy przyrost kamykow :>

szkolenie :: przekwalfikowanie zwyklego geologa(% lwiecej surowcow w kopalniach) zwiadowce(krotszy czas) w lepszego / zolnierzy (rekut > ochotnik... łucznik -> wyborowy ... ) : )


przepraszam za orty..
.. Pozdrawiam Damian ..

sparkz
29.02.2012, 21:11
90% tego co napisales jest nie do zrealizowania ze wzgledu na starsze serwery ;p

EX_Aoden
29.02.2012, 21:30
wyzszy poziom kazdy lvl+ 1 do kolejkowania : ) wystawianych ? towarow
Bez przesady

tawerna upgrade ::
krotszy czas dla geologa i poszukiwacza // odkrywcy nieznaczny ale : ) zawsze jesli powiaze sie to z kolejkowaniem moze byc ciekawie
Krótszy czas - nie, kolejkowanie - tak

dalej ::
zloto w rzekach :: mniej niz w kopalniach ale tansze wydobycie : )
Bez przesady

upgrade garnizonu :: procentowy lepszy wskaznik bonusow za ataki : ) / do statsytk procentowy obrazen i obrony ( taktyka )
W sumie bonus do ataków sam w sobie jest ok, ale powinien pochodzić z jakiegoś rozwoju generała i jego statystyk

dodatki :: za kamyki fontanna do ktorej : ) osadnicy wrzucaja zlote monety // dzienny przyrost monet : ) od fontanny
Bez przesady :D

Natomiast reszta pomysłów jest naprawdę ok :)