Zobacz pełną wersję : Gra Pozwolenia na budowę
Chyba każdy gracz uważa, że całkowicie nie potrzebnie są wprowadzone pozwolenia na budowę. Myślę, że odpowiednio dużo pieniędzy idzie do supportu, więc nie potrzebne jest to. Jeżeli nie usuniecie tych pozwoleń to chociaż zróbcie, że aby zwiększyć ich ilość należy rozbudować np. Dom Władyki. Myślę, że to dość rozsądne rozwiązanie. Kto jest za niech napisze komentarz niżej
PS. Przyda się trochę więcej pozwoleń na start
Jestem za po rozwoju domu Władki pojawiają się nowe pozwolenia to by było ok
Andrus86
18.02.2012, 22:39
Równiez jestem za. Bardzo dobry pomysł:)
spyderek
19.02.2012, 00:06
nie buduj byle czego i ulepszaj to nie będzie tak źle, wiadomo że trochę ich brakuje ale to o to własnie chodzi.
20 zł za 10 pozwoleń to rozbój w biały dzień.
Myślę, że jeżeli ta proporcja byłaby inna to znajdą się i chętni do zakupu pozwoleń. Ale obecnie to uważam, że cena jest przesadzona. 10 budynków można postawić w moment. A 20 zł to wcale mało kasy nie jest. W innych grach za 20 dychy masz przynajmniej miesiąc zabawy a tu może to wystarczyć na kilka dni.
Chyba każdy gracz uważa, że całkowicie nie potrzebnie są wprowadzone pozwolenia na budowę.
Pozwolenia na budowe sa wprowadzone dlatego, zebys nie mogl po zajeciu calej wyspy wybudowac po 8 sztuk kazdego budynku (bo miejsce na to jest) i produkowac wszystkiego w wystarczajacych dla siebie ilosciach. Przy obecnej konstrukcji gry zniwelowaloby to jakakolwiek potrzebe handlu czy interakcji miedzy graczami, a gra szybko zamienilaby sie w singleplayer z chatem.
Jak dla mnie to pozwolenia powinny być co poziom o 1 lub właśnie po rozbudowie domu władyki bo to jest naprawdę IRYTUJĄCE!!!!
Pozwolenia na budowe sa wprowadzone dlatego, zebys nie mogl po zajeciu calej wyspy wybudowac po 8 sztuk kazdego budynku (bo miejsce na to jest) i produkowac wszystkiego w wystarczajacych dla siebie ilosciach. Przy obecnej konstrukcji gry zniwelowaloby to jakakolwiek potrzebe handlu czy interakcji miedzy graczami, a gra szybko zamienilaby sie w singleplayer z chatem.
Jak się to mądrze zrobi to wcale nie będzie Singleplayer z czatem =.=
Krzyżan1922
01.03.2012, 12:42
Chyba sobie jaja robicie, firma musi jakoś zarabiać, żeby większość mogła grać za darmo. Nie wyobrażam sobie, żeby każdy mógł mieć całą mapę zapełnioną. Nie masz hajsu w realu to kombinuj w grze bo z tym nie ma problemu.
almighty
01.03.2012, 12:47
A ja mam ciekawszą propozycję. Nie ruszać systemu pozwoleń ;-)
Mnie również ich brak miejscami dokucza, ale ułatwienie spowoduje, że gracze już zupełnie przestaną myśleć. Każdy chce mieć łatwo, co?
EX_Aoden
01.03.2012, 12:53
Odpowiednio zrównoważone i rozsądne granie zapewnia w zupełności wystarczającą liczbę pozwoleń, nie trzeba płacić złotówek do efektywnej gry
Gdyby nie było limitu pozwoleń, to handel nie miałby żadnego sensu
Jak dla mnie to pozwolenia powinny być co poziom o 1 lub właśnie po rozbudowie domu władyki bo to jest naprawdę IRYTUJĄCE!!!!
czyli wolisz na 32 levelu zamiast +80 pozwolen miec +31? :>
kojot12333
01.03.2012, 21:41
A ja mam ciekawszą propozycję. Nie ruszać systemu pozwoleń ;-)
Mnie również ich brak miejscami dokucza, ale ułatwienie spowoduje, że gracze już zupełnie przestaną myśleć. Każdy chce mieć łatwo, co?
OK nie ruszać ale cena ich jest wygórowana. Ale ok. mogła by pozostać taka jaka jest jednakże powinny być możliwosci innego nabycia ich. min poprzez :
- rozbudowe domu władyki - za każdy lvl 1-3 pozwoleń.
- za zdobycie lvlów. Co dwa lvl'e 1 pozwolenie.
Mówicie, że gracze mają myśleć... owszem każdy myśli co by tu postawić, gdzie by to postawić i w jakim celu. Pozwolenia na budowe nie są do tego potrzebne, a po za tym ja mogę myśleć w pracy w inni w szkole i wytężać mózg. TU CHCE POGRAĆ DLA PRZYJEMNOŚCI I MIŁO SPĘDZIĆ CZAS A NIE MARTWIĆ SIE O POZWOLENIA NA BUDOWE I KOMBINOWAĆ JAK KOŃ POD GÓRKE...NIECH JUZ CENA TAKA ZOSTANIE ALE NIECH BĘDĄ INNE MOŻLIWOŚCI NABYCIA ICH !
Jestem za tym, by nie ruszać systemu pozwoleń. Jeśli będą zbyt łatwo dostępne to specjalizacja produkcji przestanie mieć sens, a co z tym związane nie będzie potrzeby handlowania z innymi graczami.
Pozwolenia na budowe sa wprowadzone dlatego, zebys nie mogl po zajeciu calej wyspy wybudowac po 8 sztuk kazdego budynku (bo miejsce na to jest) i produkowac wszystkiego w wystarczajacych dla siebie ilosciach. Przy obecnej konstrukcji gry zniwelowaloby to jakakolwiek potrzebe handlu czy interakcji miedzy graczami, a gra szybko zamienilaby sie w singleplayer z chatem.
sparkz o jakiej interakcji mówisz :confused: Przecież każdy ma taką samą wyspę z tymi samymi złożami - kwestia kombinacji z budowlami. Nawet nie wiem kto jest moim sąsiadem... Generalnie sprowadza się to do czekania na surowce, a żeby się nie nudzić to obserwujesz czat (nawiasem mówiąc ciekawe doznania podczas lektury - choroby psychiczne, samotność, dowartościowanie - czyli czat urozmaicony grą :D). Żeby zachodziły interakcje muszą być akcje - np. wprowadzenie możliwości okradzenia sąsiada, jednocześnie wprowadzając możliwość złapania delikwenta, a wspólnie z kilkoma sąsiadami stworzenie sądu i po naradzie (np. na wydzielonym czacie) osądzenie złodzieja z jakimiś tam konsekwencjami.
spyderek
02.03.2012, 01:51
Interakcje = handel, nie ma szans (bez kupowania pozwoleń za złotówki, a i tak ciężko) na bycie samowystarczalnym, prędzej czy później trzeba będzie pohandlować.
kojot12333
02.03.2012, 03:36
te minimum pozwolen powinno byc, ktore mozna zdobyc poprzez budowe i nabijanie lvl'i ... interakcje z graczami napewno na tym nie ucierpią.
Trzeba cos z tym zrobic Rozbudowa domu wladcy i wiecej pozwolen.
Tommy88pl
02.03.2012, 08:59
Bez sensu.
Jak już pisali wyżej, nie ma sensu dawać więcej pozwoleń. Ta gra nie ma na celu stawiania jak popadnie budynków. Trzeba trochę pomyśleć zanim się coś postawi. Wszystkiego jest akurat, można powiedzieć że na styk. Tylko trzeba logicznie stawiać budynki i nigdy niczego nam nie braknie.
spyderek
02.03.2012, 09:02
przecież pozwolenia zdobywacie podbijając kolejne strefy wyspy. ja w tej chwili mam 12 wolnych pozwoleń i nie mogę się zdecydować w którą gałąź przemysłu się zwrócić.
PiotrVonStempels
06.03.2012, 14:42
pozwolenia są okej za podbijanie wyspy. ale za rozbudowę chałupy władka tez mogłyby być.
Jak bym miała płaacić za gre to bym grał w WoW'a
Na bank nie wcisne zeta w inną gre tym bardziej na przeglądarke :P
alienoz123
07.03.2012, 14:36
to fakt, jak już mam płacić za grę w przeglądarkę to niech chociaż te ceny nie będą takie wygórowane, bo obecnie to jest śmiech na sali.Właściciele gry postawili w tej chwili zaporowe stawki, wiadomo,że wraz z ich obniżeniem będzie rosło zainteresowanie,a co za tym idzie realne $$ dla właścicieli. Juz gdzieś wcześniej to napisałem,ale powtórze - chytry traci dwa razy więcej...
Co do systemu pozwoleń dobrze,że on jest,ale pomysł z rozbudową domu władyki i z każdym jego poziomem 5-10pozwoleń nie zachwiałby grą(tymbardziej,że jego rozbudowa to nie jest wcale taka tania materiałowo sprawa), a wręcz przeciwnie. Nie ma co się też oszukiwać,że trzeba się z czasem skupić na jednej gałęzi przemysłu i handlowac z innymi - nie można mieć wszystkich surowców ;)
problem jest taki ze na serwarach z zachodu mozna kupic 200 czy 250 diamentow za 2 euro. Z ta roznica, ze to 2 euro zarabiaja w min 10 min swojej pracy. My jak zarobimy 2 euro na godzine to juz jest dobrze. niestety nikt nie bierze pod uwage tego ze my jestesmy niec oslabszym krajem, ale cena jest cena. u nich za godzine pracy mozna miec 2000 diamentow, czyli np 3x10 pozwolen, u nas przewaznie to bedzie za poldniowki-1 dniowki. przepraszam, mnie na to nie stac. gra jest darmowa ale bez inwestycji zostajesz w tyle. a jak ja mam zaplacic 100zl za pare diamentow ktore i tak raz dwa zuzyje, to faktycznie, nie jest to adekwatne do ceny WoW, ktory jest wypasiony, grywalny i z wieksza iloscia graczy - bez lagow, bledow, z supportem - gra ogolnoswiatowa, a i jezyk sie tam przy okazji podszkoli, bo NIE ma polskiego serwera ;)
arturro1974
08.03.2012, 09:51
nic nie zmieniać,to jest dobrze przemyślane.Pic polega na tym żeby zbalansowac ilość i poziom budynków.To zmusza do planowania i myslenia.To niestety dla niektórych osób jest nieosiagalne.
A w miarę rozwoju można zastępować jednym budynkiem kilka (np. rezydencją trzy domy = 2 wolne pozwolenia) , itp, itd...
Moim zdaniem pozwolenia na budowe były dobrym pomysłem ze strony twórców gry . Tak jak już wypowiadało sie pare osób zmusza do myslenia , spowolnia rozbudowe (gdyby nie było zwiekszylaby się pewnie dwukrotnie lub jeszcze bardziej prędkośc rozbudowy ) co daje nam dłuższą rozrywkę . Najważniejszy moim zdaniem argument za zostawieniem pozwoleń na budowę jest to , że aktywni gracze więcej zyskują . Jakby popatrzeć na to z mniej aktywnej grupy to wybyduja na max budynków po mapie i codzienny przyrost materiałów ma podobny do aktywnych .
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.