PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Ulepszanie za monety / Max jednostek



Kiksin
12.02.2012, 11:04
Wg mnie ulepszanie budynków za monety to poroniony pomysł. Jeśli chciałbym ulepszyć np marmur do 4 poziomu, to kosztowałoby mnie to sporą sumę. Lepiej byłoby standardowo deski i marmur.

Drugi pomysł to w koszarach przy "twarzach" jednostek to wyboru mały kwadracik po którego naciśnięciu tworzy się maksymalna możliwa ilość danej jednostki.

sparkz
12.02.2012, 12:13
Wg mnie ulepszanie budynków za monety to poroniony pomysł. Jeśli chciałbym ulepszyć np marmur do 4 poziomu, to kosztowałoby mnie to sporą sumę. Lepiej byłoby standardowo deski i marmur.

Wlasnie temu to ma sluzyc, zeby budynki na maksymalnych poziomach mieli ci, ktorzy sa wystarczajaco wytrwali albo ogarnieci, zeby zdobyc surowce na upgrady.



Drugi pomysł to w koszarach przy "twarzach" jednostek to wyboru mały kwadracik po którego naciśnięciu tworzy się maksymalna możliwa ilość danej jednostki.

Maksymalna ilosc danej jednostki jest ograniczona iloscia domow ktore posiadasz, jesli bedziesz miec ich wystarczajaco mozesz zrobic chocby i 5k kanonierow.

Kiksin
12.02.2012, 13:03
Co do pierwszego to może ok, ale chociaż te monety mogłyby być od poziomu np 3-4 a nie już na 2.

Co do drugiego, to zostałem źle zrozumiany, chodzi mi o to, że np mam wolnych 24 osadników i dla nich odpowiednią ilość piwa i mieczy. To po kliknięciu na X tworzy mi się tych 24 wojaków a nie przesuwać belkę lub 24-krotnie klikać na strzałkę w prawo.

sparkz
12.02.2012, 13:13
Co do pierwszego to może ok, ale chociaż te monety mogłyby być od poziomu np 3-4 a nie już na 2.

I w sumie to tak jest.

Podstawowe budynki (z pierwszych 2 zakladek) upgraduje sie za monety dopiero na 4lvl. Dla odmiany budynki zaawansowane juz na lv2, ale za to znacznie mniejszym kosztem (pierwszy upgrade 100, drugi 250, dla budynkow podstawowych 3lvl -> 4lvl to jest 500 monet).


Co do drugiego, to zostałem źle zrozumiany, chodzi mi o to, że np mam wolnych 24 osadników i dla nich odpowiednią ilość piwa i mieczy. To po kliknięciu na X tworzy mi się tych 24 wojaków a nie przesuwać belkę lub 24-krotnie klikać na strzałkę w prawo.

Cos podobnego bylo juz proponowane (okienko w ktorym mozna wpisac ilosc zolnierzy do produkcji i/lub dodania do generala) i spotkalo sie z dosc przychylna reakcja, moze to kiedys wprowadza.