PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Świątynia i karczma



goTomek
09.02.2012, 11:01
Mam pomysł na dwa nowe budynki, które wpływały by na zachowanie osadników i działały na zasadzie podobnej do np. miecznika (dwa produkty na wejściu, jeden na wyjściu).
Karczma "produkowałaby" powiedzmy osadników W (wojowniczych) a świątynia np. osadników P (pracowitych).

Karczma: osadnik + moneta = osadnik W (np. +50% mocy w walce, ale za to -25% pracowitości (wolniej pracuje).
Świątynia: osadnik + dwie monety (wiadomo na tacę ;)) = osadnik P (np. +10% krótszy czas pracy i -20% waleczności), itp.
Raz przemienionego osadnika nie można byłoby już ponownie zamienić. Budynki pracowały by w trybie ciągłym, czyli konkretna liczba "produktów" w określonym czasie (nie tak jak koszary, czy mag. żywności, że wybieramy ilość do zamiany), z możliwością usypiania, upgradowania, buffowania, itd.

Do tego oczywiście konieczne byłoby dodanie możliwości obsadzania budynków konkretnymi rodzajami osadników, tudzież wybierania ich przy tworzeniu armii.

Jak nie można grać (bo przerwa techniczna) to różne głupie pomysły się lęgną ;)

sparkz
09.02.2012, 12:11
przy ilosci wojska jakie sie poswieca w pozniejszej fazie gry kompletnie nierealne jest po pierwsze wybieranie z jakich osadnikow tworzymy wojsko, po drugie to ile mialoby to kosztowac.

goTomek
09.02.2012, 12:26
Gdyby wojsko było mocniejsze, można by poświęcać mniej ;) Poza tym przecież nie byłoby obowiązku tworzenia i wybierania, a zawsze warto mieć więcej możliwości wyboru.
Co do kosztów to nie wiem, to tylko taki luźny pomysł.
A realne jest jak najbardziej, po prostu tworząc jednostki wojskowe w koszarach można by zaznaczać jedną z trzech opcji i tyle.

Nie warto się zamykać w wąskich ramach, lepiej mieć szersze horyzonty ;)