Zobacz pełną wersję : Gra Budynek z badaniami
Brakuje tutaj budynku w którym moglibyśmy opracowywać pasywne badania zwiększające statystyki różnych rzeczy. np
Ciężki pług (zwiększa zasoby pola)
1lvl-3%
2lvl-6%
3lvl-10%
4lvl-15%
5lvl-25%
Wydobycie Kamienia ( po od nalezieniu przez geologa zwiększa zasoby) czyli standardowo ma 360 to na 5lvl by miał 360+25%
1lvl-4%
2lvl-10%
3lvl-16%
4lvl-25%
5lvl-35%
Wydobycie rud z kopalni (zwiększa zasoby kopalń po odkryciu)
1lvl-3%
2lvl-6%
3lvl-10%
4lvl-15%
5lvl-25%
Budownictwo (zwiększa prędkość stawiania budynków oraz ich ulepszania)
1lvl-6%
2lvl-12%
3lvl-18%
4lvl-25%
5lvl-30%
Magazynowanie ( zwiększa możliwość przechowywania większej ilości zasobów)
1lvl-2%
2lvl-4%
3lvl-8%
4lvl-16%
5lvl-20%
Bardzo by się przydało takie coś bo obecnie głównie chodzi tutaj o kopalnie i marmur te zasoby szybko się kończą i produkcja często staje w nocy.
każde ulepszenie kosztowały by odpowiednią ilość surki z naciskiem na monety.
Popieram, chociaż można pokłócić się o te procenty itp to sam pomysł ciekawy. Pewnie nazywać się to będzie "biblioteka" lub "laboratorium" :)
pomysl sam w sobie nie jest glupi, ale w moim oczuciu bardzo duzo pracy wymagaloby balansowanie bonusow tak, aby nikomu nie dawaly zbyt wielkiej przewagi.
te % to jest przykład żeby przedstawić jedynie jak by miało to wyglądać mniej więcej, twórcy by dobrali odpowiednie statystyki na każdy poziom i dodali by więcej badań takich jak medycyna która by skracała czas odzyskiwania zdrowia generała po przegranej bitwie i wiele więcej. koło 10 badań można spokojnie wymyślić.
pomysł fajny, można by jeszcze z wojskiem pomyśleć (ulepszanie jednostek etc).
Wielki_Szu
14.02.2012, 16:21
hmm sam system badawczy można by lekko podciągnąć z ogejma. W sensie stworzyć całe drzewko badawcze i nawet jak dla mnie włącznie z tym że budynki oprócz poziomu należy jeszcze odkryć. Dodało by to grze smaczku trochę.
tu odkrywania nie ma, pokazane są wszystkie budowle a zamiast odkrywania masz ograniczenie poziomami.
Wielki_Szu
14.02.2012, 23:37
@loogan jeśli to do mnie to dzięki za wytłumaczenie:D tego jeszcze nie zauważyłem -.-
ironia spowodowana moją niekompletną i szybką odpowiedzią. rozumiem co masz na myśli, widziałem w wielu grach takie rozwiązania. owszem, to dodaje trochę smaku do gry, są to także w pewnym rodzaju niespodzianki (osłupiałem jak zobaczyłem koszty budynków z wyższych poziomów ale co tam... ja nie dam rady?? nie należę do marudnych, jest dobrze tak jak jest - zawsze mogło być gorzej:]), aczkolwiek jeśli wiesz, jakie jednostki będziesz mógł tworzyć i jakie budynki stawiać to:
a) eeee... poznałem tą grę na wylot, nic nowego nie będzie. nuuuudaaaaa
b) (bardziej prawdopodobne) każdy kto zobaczy ograniczenie poziomem i co trzeba zrobić żeby zyskać surowce (o ile gra mu się podoba i nie ma podejścia punktu A), będzie starać się jak najszybciej rozwijać (co oczywiście nie jest takie łatwe) i starać się jak najszybciej wszystko odkryć
c) mając widoczne tylko budynki i jednostki tylko dla swojego poziomu, gramy w pewnej niepewności czy będzie coś nowego czy też nie, O! niespodzianka, ileś leveli wyżej nowy budynek i nowa jednostka, NO! to gramy dalej, ciekawe co jeszcze będzie!
Punkt C jest tu dobrym i ciekawym rozwiązaniem ale popatrz... Jest granit i deski z drewna egzotycznego które na dobrą sprawę pozyskujesz głównie z przygód, KTÓRE z kolei aby ukończyć musisz mieć odpowiednie jednostki i chcąc stawiać budynki do których postawienia te surowce są niezbędne standardowy gracz będzie się pozbywać granitu i tego drewna bo uzna to za niepotrzebne na rzecz innych ważniejszych dla niego surowców a później będzie zonk... To oczywiście wersja jak ze złotem na UK i potem na PL najpierw sielanka a teraz każdy marudzi bo produkcja złota nieopłacalna bo to bo tamto. Tu z granitem i egzotycznym drewnem byłoby to samo, same jęki, stęki i marudzenie być tylko widział na czacie w grze i na forum przez dłuższy czas. A tak to wiadomo że jest potrzebne i co bardziej ogarnięty gracz będzie trzymać na później.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.