bartek3net
06.02.2012, 19:12
Witam, moja sugestia dotyczaca The Settlers Online PL jest taka zeby byla mozliwosc przenoszenia/przesuwania okienek otwartego budynku ktorego nie chcemy zamykac. Tyczy sie to na przyklad okna Domu Wladyki gdy przegladamy oferty handlowe i by zreczniej bylo mozna przelaczac sie miedzy zakladkami w nim podczas przegladania ofert badz by po najechaniu na przedmiot w zakladce handel (na chacie) podczas przegladania ofert wyswietlilo sie w formie dymku ile tego mamy bysmy np wlasnie nie musieli otwierac domu wladyki badz by bylo i to jako udogodnienie (i wybor wedle gustow).
Kolejne sugestie:
--- mozliwosc posiadania otwartych wiecej niz 1 okienek ! (bardzo bylo by pomocne, BARDZO)
--- by otwarte okienko nie koniecznie musialo byc ciagle powiazane z budynkiem (tzn. ze moge kliknac na inny by wybrac cos etc. bez koniecznosci zamykania/przechodzenia poprzedniego)
--- by po tylko najechaniu kursorem na jakis budynek pojawil sie maly paseczek stanu produkcji danego budynku.
--- by mozna bylo przenosic budynki (wiem ze bylo ale rowniez sie pod tym podpisuje)
--- by bardzo mocno rozpatrzono kwestie wyswietlania punktow doswiadczenia bo obecna jest zla. By pasek z PD byl bardziej widoczny, by bylo napisane ile mamy/calosc ( i kazdy zobaczy ile do konca mu brakuje badz po najechaniu na niego wyswietlilo sie dokladnie dla osob ktore nie sa dobre w szybkim kalkulowaniu) badz nawet nowe podmenu po kliknieciu w ten pasek wyswietlajace statystyki ile co i za co.
--- by przy kazdej bazie/obozie/kwaterze wroga pokazane bylo ile dostaniemy PD za zdobycie/zniszczenie jej (wlasciwie to by bylo bardzo pomocne) oraz by zmieniono obecna forme zdobywania kolejnych terytoriow z BARDZO LINIOWYCH (zdobywanie po koleji) na taka gdzie niezaleznie czy przejdziemy przez czerwone pole by zaatakowac wroga w dalszej bazie czy nie General nie atakowal po kolei a tam gdzie chcemy.. (atakowanie Kwater glownych moze zostac w formie niezmiennej (dostepna dopiero do zaatakowania po zniszczeniu poprzednio obozowisk nizszej rangi na danym terytorium)).
Dodam kolejne (ponizej) lecz obecnie nie mam wiele czasu na to. Do zobaczenia pozniej :) Podzdrawiam wszystkich! Moderatorow, Graczy i Forumowiczow :)
--- Minimapa
--- nowe ziemie do zdobycia
--- port ze statkami wojskowymi ktore beda takze zwizualizowane i plywaly wkolo wyspy (badz rozmiescic samodzielnie by strzegly w danym rejonie wyspy przed inwazja (minigra, pvp, etc.) badz fortece a statki plywaly jak wczesniej napisane badz obydwa naraz
--- walki z innymi (pvp - ma wejsc prawdopodobnie ale tylko dopisuje sie pod to ale oby byly DOBROWOLNE tylko dla tych co chca)
--- marynarka j/w ciekawym rozwiazaniem rowniez jako w poszukiwaniu nowych wysp (tylko dla surowcow badz skarbow na malych bezludnych wyspach gdzie mozna by np pozyskiwac kakao, tyton czy bawelne lub inne egzotyczne surowce np w celu podnoszenia zadowolenia ludu (wprowadzic system podatkow razem z tym przykladowo) )
--- do kazdej kopalni/zloza dodac (przykladowo w postaci dymku) szacowany czas wyczerpania zloza (BARDZO POMOCNE!)
--- poprawic te "piaskowe plamy" na ziemi, te wydeptane miejsca wyswietlaja sie nieprawidlowo i jesli tylko poprowadzi sie przez nie sciezke to sciezka znika pod tym (ta powloka powinna byc pod nie nad sciezka, wyglada wstretnie jak tak sie dzieje, odrzuca od gry)
--- gdy mamy otwarte okienko (np po kliknieciu na kopalnie czy magazyn) obecnie MUSIMY zamknac je krzyzykiem a bardzo dobrze by bylo by mozna je zamknac klikajac np gdziekolwiek na ziemie (lub gdyby bylo wprowadzono mozliwe posiadanie otwartych wiecej niz 1 okienko (o co prosba wyzej) to np po kliknieciu gdziekolwiek na ziemi wszystkie moglbyby sie minimalizowac
Kolejne sugestie:
--- mozliwosc posiadania otwartych wiecej niz 1 okienek ! (bardzo bylo by pomocne, BARDZO)
--- by otwarte okienko nie koniecznie musialo byc ciagle powiazane z budynkiem (tzn. ze moge kliknac na inny by wybrac cos etc. bez koniecznosci zamykania/przechodzenia poprzedniego)
--- by po tylko najechaniu kursorem na jakis budynek pojawil sie maly paseczek stanu produkcji danego budynku.
--- by mozna bylo przenosic budynki (wiem ze bylo ale rowniez sie pod tym podpisuje)
--- by bardzo mocno rozpatrzono kwestie wyswietlania punktow doswiadczenia bo obecna jest zla. By pasek z PD byl bardziej widoczny, by bylo napisane ile mamy/calosc ( i kazdy zobaczy ile do konca mu brakuje badz po najechaniu na niego wyswietlilo sie dokladnie dla osob ktore nie sa dobre w szybkim kalkulowaniu) badz nawet nowe podmenu po kliknieciu w ten pasek wyswietlajace statystyki ile co i za co.
--- by przy kazdej bazie/obozie/kwaterze wroga pokazane bylo ile dostaniemy PD za zdobycie/zniszczenie jej (wlasciwie to by bylo bardzo pomocne) oraz by zmieniono obecna forme zdobywania kolejnych terytoriow z BARDZO LINIOWYCH (zdobywanie po koleji) na taka gdzie niezaleznie czy przejdziemy przez czerwone pole by zaatakowac wroga w dalszej bazie czy nie General nie atakowal po kolei a tam gdzie chcemy.. (atakowanie Kwater glownych moze zostac w formie niezmiennej (dostepna dopiero do zaatakowania po zniszczeniu poprzednio obozowisk nizszej rangi na danym terytorium)).
Dodam kolejne (ponizej) lecz obecnie nie mam wiele czasu na to. Do zobaczenia pozniej :) Podzdrawiam wszystkich! Moderatorow, Graczy i Forumowiczow :)
--- Minimapa
--- nowe ziemie do zdobycia
--- port ze statkami wojskowymi ktore beda takze zwizualizowane i plywaly wkolo wyspy (badz rozmiescic samodzielnie by strzegly w danym rejonie wyspy przed inwazja (minigra, pvp, etc.) badz fortece a statki plywaly jak wczesniej napisane badz obydwa naraz
--- walki z innymi (pvp - ma wejsc prawdopodobnie ale tylko dopisuje sie pod to ale oby byly DOBROWOLNE tylko dla tych co chca)
--- marynarka j/w ciekawym rozwiazaniem rowniez jako w poszukiwaniu nowych wysp (tylko dla surowcow badz skarbow na malych bezludnych wyspach gdzie mozna by np pozyskiwac kakao, tyton czy bawelne lub inne egzotyczne surowce np w celu podnoszenia zadowolenia ludu (wprowadzic system podatkow razem z tym przykladowo) )
--- do kazdej kopalni/zloza dodac (przykladowo w postaci dymku) szacowany czas wyczerpania zloza (BARDZO POMOCNE!)
--- poprawic te "piaskowe plamy" na ziemi, te wydeptane miejsca wyswietlaja sie nieprawidlowo i jesli tylko poprowadzi sie przez nie sciezke to sciezka znika pod tym (ta powloka powinna byc pod nie nad sciezka, wyglada wstretnie jak tak sie dzieje, odrzuca od gry)
--- gdy mamy otwarte okienko (np po kliknieciu na kopalnie czy magazyn) obecnie MUSIMY zamknac je krzyzykiem a bardzo dobrze by bylo by mozna je zamknac klikajac np gdziekolwiek na ziemie (lub gdyby bylo wprowadzono mozliwe posiadanie otwartych wiecej niz 1 okienko (o co prosba wyzej) to np po kliknieciu gdziekolwiek na ziemi wszystkie moglbyby sie minimalizowac