Paweł_G
27.01.2012, 16:13
Niektóre z tych pomysłów były już przedstawiane, ale ponowie je tutaj i dodam swoje.
1. Gdy klikniemy na budynek (np. chata lvl 1) podświetlają się wszystkie budynki tego typu.
2. Stworzyć listę w której można zobaczyć ilość budynków na danym poziomie (takie zbiorcze zestawienie)
3. Stworzyć listę gdzie wypisane byłyby czasy pozostałe do końca premii z kanapek, rybek itp.
4. Gdy chcemy coś wybudować to podświetlać obszar na którym mogą być postawione budynki.
5. Wprowadzić zmienne warunki pogodowe. Deszcz, śnieg, błyskawice w tym odgłosy, pory dnia i nocy.
6. Wprowadzić zmiany by ścieżki nie były tylko elementem dekoracji.
7. Wprowadzić system osiągnięć, tylko tutaj to ciężko wymyślić jakieś, bo w grach RPG to są np. zabij danego potwora 10/20/50/100 itd. razy.
8. Wprowadzić możliwość wyłączenia podglądu budynków, by zostały same drogi, wtedy lepiej można zaplanować rozmieszczenie chatek.
1. Gdy klikniemy na budynek (np. chata lvl 1) podświetlają się wszystkie budynki tego typu.
2. Stworzyć listę w której można zobaczyć ilość budynków na danym poziomie (takie zbiorcze zestawienie)
3. Stworzyć listę gdzie wypisane byłyby czasy pozostałe do końca premii z kanapek, rybek itp.
4. Gdy chcemy coś wybudować to podświetlać obszar na którym mogą być postawione budynki.
5. Wprowadzić zmienne warunki pogodowe. Deszcz, śnieg, błyskawice w tym odgłosy, pory dnia i nocy.
6. Wprowadzić zmiany by ścieżki nie były tylko elementem dekoracji.
7. Wprowadzić system osiągnięć, tylko tutaj to ciężko wymyślić jakieś, bo w grach RPG to są np. zabij danego potwora 10/20/50/100 itd. razy.
8. Wprowadzić możliwość wyłączenia podglądu budynków, by zostały same drogi, wtedy lepiej można zaplanować rozmieszczenie chatek.