PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z logowaniem i zawartością okna gry



HERETYK
26.01.2012, 21:08
Od jakiegoś czasu mam ikony budynków na szaro i puste okna jak "kliknę" na chatę itd.
Ponadto czat się rwie znikają pokoje zostaje sam szept albo okno systemu
Przeglądarka OPERA najnowsza wer.
Adobe Flash Player również zaktualizowany tak jak i poczyszczone pliki cookies i "tempy"
Gra traci połączenie z serwerem - co objawia się szarym ekranem oraz ładuje się bez interfejsu :(

ViruS001
26.01.2012, 21:32
Wyczyść pamięć podręczną (Cookies).

Czosu
26.01.2012, 21:43
Wyczyść pamięć podręczną (Cookies).
Wyraźnie napisał:

Adobe Flash Player również zaktualizowany tak jak i poczyszczone pliki cookies i "tempy"
Spróbuj na innej przeglądarce.

NoLife
26.01.2012, 21:54
Ccleaner jest najlepszym programem do usuwania cache, cookies, błędów przeglądarki i wszystkiego innego z przeglądarką związane ja dość często używam i polecam ten program, pomaga wiem bo na Angielskim forum kilka osobą pomogło to co im doradziłem.

Spróbuj ściągnąć przeczyścić kompa i daj znać.

daras45
26.01.2012, 21:59
mam to samo co heretyk.

wyczyszczenie nic nie daje

zmiana przegl rowniez:((

NoLife
26.01.2012, 22:04
A spróbowałeś Ccleanerem?

Daull18
26.01.2012, 22:20
Nie polecam sciągania programów typu CCleaner!!!
Spróbuj na innej przeglądarce, jezeli błąd jest to trzeba złosić

HERETYK
26.01.2012, 22:34
Czyszczenie cookies,inne przeglądarki czy ręczne przeinstalowanie Flash Playera (wraz z edycją rejestru) nic nie dało niestety.
Na chwile obecną brak mi pomysłów ewentualnie sprawdzę wcześniejszą wersję Flasha,w ustawieniach flasha (prawy klik) wyłączenie akceleracji sprzętowej też nie wpływa na grę.Gra albo ładuje się z szarymi ikonami albo traci połączenie z serwem,ewentualnie ładuje się bez interfejsu.
Nie wiem czy to tylko odosobnione przypadki czyli Ja i daras45 czy globalny problem.
Wiem że to BETA i takie "kfiatki" mogą się dziać ale z drugiej strony po to w nią gramy (też) by wyłapać wszystkie błędy.

daras45
26.01.2012, 22:56
Sprawdzilem na innym komputerze i sprawa jest w dalszym ciagu, zmienilem połaczenie na 3G i mam nadal to samo.
Chyba nie jest to tylko moj problem.
Przekazuję sprawę do supportu.

HERETYK
26.01.2012, 22:59
Sprawdzilem na innym komputerze i sprawa jest w dalszym ciagu, zmienilem połaczenie na 3G i mam nadal to samo.
Chyba nie jest to tylko moj problem.
Przekazuję sprawę do supportu.
Ja również im ją opiszę bo widzę że obaj męczymy się z tym samym.

Sulimo
27.01.2012, 00:20
Panowie to musi byc cos u Was, sprawdzilem gre na:

Przegladarki: FireFox, SkyFire, Opera, OperaMini, Safari, Chrome, nawet pod IE
Systemy Operacyjne: Windows Vista, Windows XP i Android..

Dziala bez problemu, wszystko sie wystwiela, jedynie pod IE chat lekko rwie..

semen9
27.01.2012, 03:03
Ja też już mam z tym problem.

wilkosz
27.01.2012, 03:15
Panowie to musi byc cos u Was,

wątpie, też mam ten problem nie mniej jednak do 9 lvl gra smigała, że aż milo, potem interfejs zaczał się sypać wiec zrobiłem reloga, i od tamtej pory mam to wszystko co było już tu opisane... :(

edit: o a teraz np już mi się wyświetlił awatar po lewej i mam podaną ilość zgromadzonego drewna, może jutro już wróci do normy ;)

daras45
27.01.2012, 12:35
Pomimo zgłoszenia wczoraj do supportu nadal nie mam możliwości gry. Objawy są takie jak wczoraj: szare budynki w linii dostępu, stany zerowe surowców, brak awatara, brak okienek komunikacji, otwarcie itd.
Problem nie jest po mojej stronie - zmieniłem lapka w dniu wczorajszym, zmieniłem przegladarki - sytuacja bez zmian, zmieniłem połaczenie na 3G - bez zmian, dzis w pracy ma to samo.
Na wersji anglojęzycznej mogę grac bez problemów.

A widzę że coraz więcej się pojawia osób które mają ten sam problem.
Dziś przez chwilę myślałem, że jest dobrze - wyświetliły sie okna domków, awatar ilości surowców miały wartości większe od 0, ale to była tylko chwila - wejście w budynek spowodowało zawieszkę (w otwartym oknie nic się nie pojawiło poza opisem okna).

Szkoda tylko, że nikt z kompetentnych nie raczy nic tu dopisać, nawet najmniejszej info wsparcia.:(

Bo może lepiej założyć nowe konto a tamto skasować, czas płynie a gra się nie rozwija.

HERETYK
27.01.2012, 15:00
U mnie tez nadal te same problemy,wczoraj pisałem do supportu chyba nie pozostaje nam nic innego jak czekać co dalej.

shrew90
27.01.2012, 17:27
Pomimo zgłoszenia wczoraj do supportu nadal nie mam możliwości gry. Objawy są takie jak wczoraj: szare budynki w linii dostępu, stany zerowe surowców, brak awatara, brak okienek komunikacji, otwarcie itd.
Problem nie jest po mojej stronie - zmieniłem lapka w dniu wczorajszym, zmieniłem przegladarki - sytuacja bez zmian, zmieniłem połaczenie na 3G - bez zmian, dzis w pracy ma to samo.


A widzę że coraz więcej się pojawia osób które mają ten sam problem.

Szkoda tylko, że nikt z kompetentnych nie raczy nic tu dopisać, nawet najmniejszej info wsparcia.:(

Bo może lepiej założyć nowe konto a tamto skasować, czas płynie a gra się nie rozwija.

Ja mam dokładnie to samo, tyle że do tego nawet nie mogę rozwinąć ani zadań, ani żadnego podmenu, a jeśli już się uda, to jest tam pusto. Cache i ciasteczka czyszczone niejednokrotnie, tak więc sądzę iż wina nie leży po mojej stronie. Od wczoraj siedzę na 2 lvl :D i nie mogę drgnąć dalej, bo mam niby zerowe stany, wioska się przeludniła już ;). No, zobaczymy co z tym zrobią :)

Daull18
27.01.2012, 17:32
Ten błąd juz jest zgłoszony Administracji, więc trzeba spokojnie czekać na naprawe ;]

daras45
27.01.2012, 21:37
Ten błąd juz jest zgłoszony Administracji, więc trzeba spokojnie czekać na naprawe ;]

spokojnie to ja juz czekam 24h i moja cierpliwosc sie juz konczy

misiek_26_1988
27.01.2012, 22:53
Mam identyczny problem. Wczoraj gra działała bez zarzutu a dzisiaj już lipa...

shrew90
29.01.2012, 16:08
Halo, halo, czy już coś wiadomo tej sprawie?
U Was się poprawiło??
Nie wiem, czy jest sens w moim przypadku grać dalej - wszyscy się rozwijają, a ja mam wszystkiego po zero i żaden problem z ww. nie ustąpił... :confused:

Daull18
29.01.2012, 16:10
Napiszcie do Supportu z problemem, pamiętajcie Support nie pracuje w Weekend!!!

Ja u siebie nie mam żadnych błędów.

shrew90
29.01.2012, 16:32
Ten błąd jest bodajże już w czwartek zgłoszony.

Karpiu
29.01.2012, 17:07
mam ten sam problem, sprawdzalem na kilku komputerach wiec problem nie jest po mojej stronie.
dzisiaj zglosilem do supportu

HERETYK
30.01.2012, 13:43
I??? wyjaśniło się coś u Was macie odpowiedz bo u mnie problem nadal :( a support nie odpowiedział

semen9
30.01.2012, 15:57
Nic się nie zmieniło;( I coś czuję, że do czwartkowej aktualizacji nic się nie zmieni. Oby w czwartek ruszyło. Najgorzej że się napaiłem na tą grę jak szczerbaty na suchary;(

shrew90
30.01.2012, 20:39
I??? wyjaśniło się coś u Was macie odpowiedz bo u mnie problem nadal :( a support nie odpowiedział
Nic, nadal nie mogę grać :mad::mad:

Nic się nie zmieniło;( I coś czuję, że do czwartkowej aktualizacji nic się nie zmieni. Oby w czwartek ruszyło. Najgorzej że się napaiłem na tą grę jak szczerbaty na suchary;(
Ja tak samo, ludzie są na dwudziestych lvlach, a ja na 2-gim :D

DAXUP
31.01.2012, 11:40
Ja też mam ten poroblem. Czasem jest niesprawny interfejs czasem nie ma go wcale.

daras45
31.01.2012, 22:36
Witam
Pomimo, że problem zgłoszony do supportu nadal zero działań w usuwaniu awarii. Dostałem odpowiedź, ale jestem niezadowolony z jej treści:
Witaj daras45,
dziękujemy za skontaktowanie się z Supportem gry The Settlers Online.

Zgłoszenie zostało przyjęte i wkrótce skontaktujemy się z Tobą by odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Jeśli chcesz dodać jakieś informacje do zgłoszenia, prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość e-mail, ale nie zmieniać jej tematu. Dzięki temu będziemy w stanie szybciej udzielić odpowiedzi.

Ten mail zwrotny dostałem w dniu 27.01.2012 - do dziś zero efektów. Nawet napisałem prośbę o utworzenie nowego konta w zamian za dotychczasowe ale niestety nie dostałem na nie odpowiedzi. Chyba już nas odpuścili.

Zaczynam się zastanawiać czy traktują nas poważnie i nie skupiają sie już tylko na profitach płynących z już grających. Co jednak będzie kiedy problem dotknie większej ilości graczy a brak kompetencji nie pozwoli na prawidłową reakcję supportu???

Bo chyba sprawa już ich przerosła.

Trudno ...

HERETYK
01.02.2012, 19:42
To tylko gra i na upartego można znaleźć inną ,Ja odpowiedzi od supportu nie mam do dziś tak jak i nie usunięto błędu ewidentnie ograniczonego do "naszych" kont.
Czy nazwać nas wybrańcami ;) czy ofiarami faktem jest że nie ma co liczyć na poprawę sytuacji a skoro ktoś ma mnie w ..... nosie to nie mam zamiaru psuć sobie nerwów i marnować czasu.
Jak zawsze zapowiadało się ciekawie
Pozdrowienia dla wszystkich pokrzywdzonych brakiem zainteresowania ze strony supportu ale to w końcu PL.

misiek_26_1988
02.02.2012, 16:39
Po dzisiejszych pracach Supportu gra nareszcie działa:]

DAXUP
02.02.2012, 18:20
Potwierdzam.