Zobacz pełną wersję : Gra Moje pomysły.
ElektrykPolska
23.01.2012, 22:50
Witam, chciałbym zaproponować kilka pomysłów:
1. Pokazany czas trwania bufka na każdym ze zbufowanych budynków.
2. Możliwość budowania na wykarczowanych terenach.
3. Możliwość przesuwania budynków bez ich niszczenia.
4. Większe początkowe pojemności kopalń, farm, łowisk ryb itp.
Pomysły dość ciekawe :)
Co do przesuwania budynków zapraszam do przeczytania tematu Pamiętnik dewelopera (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14816-Pami%C4%99tnik-dewelopera)
4 punkt, jak dla mnie na początek to jest dobrze nie trzeba dodawać pojemności :) za łatwo gra by wszystkim szła. Ale każdy może zgłaszać swoje opinie i pomysły.
Pozdrawiam
Erwin
A ja bym akurat nie zmieniał pojemności :) To jest gra strategiczna, do tego małe pojemności wymuszają na nas zaglądanie do gry (co jest twórcom bardzo na rękę).
Jakby pojemności były większe to każdy pakowałby w spichlerze i zostawiał grę na dzień-dwa. Po powrocie miałby wszystkiego full..a tak, tu koniec wody, tam kopalnia padła, więc narzędzi i broni nie produkują, tutaj chleba nie ma bo farmy przestały działać :)
co do punktu 2 to xaar już raz się na ten temat wypowiadał, mówiąc, że specjalnie tak to zostało stworzone by nie można było tam stawiać budynków. Chodzi o to by gracz nie odciął się od jednego z podstawowych dóbr w grze stawiając domy tam gdzie powinny być lasy. Ot taka ochrona przed samo destrukcją ;)
Do mnie pomysł przemawia i jestem za..ale był już wałkowany.
Karpacki
24.01.2012, 12:25
Dodał bym możliwość ustawienia ile ma pracować np. Drwal żeby potem przestał pracować po np. 5h ...
Warto też podkreślić że punkty 1 i 3 są już w planach :) i będą wprowadzone (tylko nigdy nie wiadomo kiedy ;p)
Ja mam propozycję aby drogi skrócały czas przejścia pracownika z budynku do magazynu i z powrotem ;).
Cóż, xaar w FAQ napisał, że drogi 'na razie' są tylko ozdobą :) słowo 'na razie' daje nadzieje, że to się zmieni. Oby, bo też jestem za tym!
Na pewno wiele się zmieni ! Gra jest w fazie beta a i tak wspaniale się zapowiada i już na chwilę obecną robi wielką konkurencje istniejącym grą podobnej tematyce gierkom. Jestem tego pewny że wiele z czasem będzie się zmieniać, i gra będzie jeszcze ciekawsza, a nie jak nie które istniejące gry zatrzymały się w pewnym rozwoju i jedyne co jest dodawane do nich to nowe światy a wszystko jest stare szare i ponure co staje się nudne i zniechęca.
Pozdro
ChudyKoleszko
29.01.2012, 19:05
Moja propozycja to wprowadzenie obszaru zasięgu np. dla drwala, farmy, i tym podobnych budynków. Coś takiego było zastosowane w Settlersach 3, jeśli mnie pamięć nie myli. Z tego co zauważyłem, robotnicy z tych budynków mogą surowiec zbierać nawet z końca mapy. Jedyną przeszkodą jest wydłużony czas produkcji. Moim zdaniem wprowadzenie takiego obszaru trochę bardziej "ustrategiczni" tą jakże udaną produkcję. Pozdrawiam i życzę miłej gry.
TSStarzyk83
29.01.2012, 19:20
Przesuwanie budynków według mnie zły pomysł. Trzeba budować z głową. Sama wizja przesunięcia budynku jest dziwna chociaż znam budynek w Warszawie który został przesunięty i postawiony w innym miejscu. Nie róbmy z Settlersów gry dla 2 latka, który robi co chce przesuwa budynki stawia je gdzie ma ochotę. Co do budowania się zgadzam. Czas buff-a byłby pomocny. Co do wielkości kopalń to za mało gram aby ocenić czy ta na początek jest za mała.
Co do kopalń to przeczytałem na chacie podczas gry, że kiedy jedno złoże się skończy to geolog może znaleźć złoże tego samego surowca w tym samym miejscu!!!!! Jeśli to prawda to jest to straszna głupota!!!!
co do przesuwania budynkow jestem 100 % za a co jesli ktos sie pomylil lub chce sobie inaczej zbudowac wioske taka opcja powinna byc w tego typu grach i to najlepiej za darmo...
TSStarzyk83
01.02.2012, 12:13
To ma być gra dla 2 latków czy dla trochę starszych???? Jak się pomylisz to niszczysz i budujesz jeszcze raz. Jak damy możliwość przesuwania budynków to nikt nie będzie myślał nad planowaniem wioski bo i tak będzie mógł przesunąć budynek. Gdzie tu strategia???
najbardziej przydało by się usuwanie pni, by móc budować zostają tylko puste pola nie do zagospodarowania
Daeneriss
02.02.2012, 14:47
Ja mam propozycję żeby podbijanie nowych terenów dawało więcej pozwoleń na budowę, bo 10 to jest naprawdę bardzo mało, mapa jest duża i można by było fajnie ją zabudować, ale za mało pozwoleń... Albo chociaż zmniejszcie ceny diamentów, bo 20zł za 10 pozwoleń to lekka przesada... Gdyby to było 5zł to mielibyście więcej chętnych na kupno i na pewno lepiej by się to opłaciło;)
Witam, chciałbym zaproponować kilka pomysłów:
2. Możliwość budowania na wykarczowanych terenach.
this :) +++
2. Możliwość budowania na wykarczowanych terenach.
Tutaj byłbym ostrożny, można mieć przecież leśnika który zalesia tereny :)
Ja mam propozycję żeby podbijanie nowych terenów dawało więcej pozwoleń na budowę, bo 10 to jest naprawdę bardzo mało, mapa jest duża i można by było fajnie ją zabudować, ale za mało pozwoleń... Albo chociaż zmniejszcie ceny diamentów, bo 20zł za 10 pozwoleń to lekka przesada... Gdyby to było 5zł to mielibyście więcej chętnych na kupno i na pewno lepiej by się to opłaciło;)
to mam cos na poczieszenie dla ciebie
jak podbijesz cala wyspe to dostaniesz dodatkowe 1000 pozwolen na budowe
pozdro
Niezdolny
04.02.2012, 19:53
yyy? co?
@up:
serio? O-o
Zgodzę się z graczami że punkt 1 oraz 3 były by pomocne w grze.
Reszta jestem neutral
Dragonaii
06.02.2012, 16:37
3 punkt jest chory trochę realizmu, to nie XXI wiek
A tylko w XXI wieku przesuwano budynki? Z resztą rozebranie drewnianej szopy i postawienie jej w innym miejscu nie jest realne?
Opcja przenoszenia budynków byłaby dobra, bo niestety w tak rozległej grze nie da się wszystkiego zaplanować (chyba że ma się taką głowę, że bez problemu można planować na rok do przodu przy stawianiu budynków z 50 poziomu), no chyba, że ktoś lubi burzyć budynki wartę dziesiątki tysięcy egzotycznych surowców tylko dla tego, że się pomylił.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.