PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Lista pomysów na dalsze udoskonalenie gry



Nila
22.01.2012, 14:01
Konkretne przykłady, nad którymi wydaje mi się warto by popracować w przyszłości:

1. Informacja kto premiuje gdy jesteśmy online.
Komunikat powinien zawierać analogiczne informacje do tego gdy nas nie ma.
Przykład:
Ktoś mi zrobił prezent ze znajomych, ale nie chce się do tego przyznać. Ja mimo że bardzo bym chciała nie mogę się odwdzięczyć, bo nie mam danych.

2. Czas do zakończenia trwania premii.
W podglądzie budynku powinna znajdować się informacja ile czasu zostało do zakończenia trwającej premii.
Czemu warto m.in. to wiedzieć:
- nie pamiętam kiedy rzuciłam lub jaki typ premii na dany budynek
- nie wiem czy za chwilę się nie skończy, a ja o tym nie wiedząc rzucę na inny mniej potrzebny w danej chwili
- będzie się świadomym czy nie doszło do przekrętów na wymianach np. rybka za kanapkę

Merkor
22.01.2012, 15:08
Interfejs budynków
Interfejs, który pojawia się po kliknięciu na dany budynek zostanie uproszczony. Kilka z opcji zostanie dodanych do nowego menu narzędzi (szczegóły poniżej). Jeżeli na budynek wpływa jakiś bonus (tzw. buff), będzie można sprawdzić pozostały czas trwania.



Druga propozycja jest już w planach.

Nila
22.01.2012, 15:36
Fakt mój błąd, ten fragment planów mi uciekł.

Degnir
22.01.2012, 22:28
Ja bym chciał by zostało dodana opcja dzięki której będziemy wiedzieli za ile czasu zapełni się nasz magazyn, czas nie musi być obliczany skomplikowanym algorytmem który będzie przeliczał ile tartaków pobiera drewno, ilu smolarzy itd. Ot ile zajmie zapełnienie magazynu gdy nic nie będzie pobierane.
Dobrym przykładem są kamienie, które nie są pobierane do produkowania innych rzeczy i tutaj mogła by dojść opcja "Magazyn zapełni się za 2h 12m np :)

NoLife
23.01.2012, 00:42
Trudno by było, bo nie wszystkie fabryki produkują jednocześnie nie którzy np. zatrzymują coś a włączają coś innego, ciężko by to było z czasem, z liczeniem ile minut czy tam godzin do końca zapełnienia.

+ Dużo zabawy dla Administracji przy skryptach / kodowaniu.

GThoro
23.01.2012, 01:01
Ale to jest proste w implementacji, wyłączone budynki nie były by uwzględniane przy liczeniu. Coś czego właśnie brakuje, to lista aktualnej produkcji ORAZ zapotrzebowania na dany surowiec. Jest to gra w dużej mierze ekonomiczna, a brakuje właśnie takich tabelek do wszystkiego.

Degnir
23.01.2012, 08:42
No połowę mają za sobą już programiści, mianowicie czas potrzebny na wyprodukowania jednej jednostki :) Co za problem zrobić skrypt który by sumował powiedzmy ilość tartaków, ich czasy, dzielił ich czasy na ilość i informował nas w przybliżeniu ile zajmie nam wyprodukowanie 100 desek, czy zapełnienie magazynu właśnie.

Tak jak mówił GThoto, uśpione budynki wyłączone są z produkcji, więc się nie liczą.

Yondaime
23.01.2012, 16:46
Przydało by się przed wszystkim zestawienie budynków w formie listy ile czego mamy i ile produkujemy np na godzinę.

nermal_bizkit
01.02.2012, 20:53
w settlersach zawsze sam wyznaczałem gdzie ma być las lub gdzie go ma nie być, a nie możność budowania wszędzie (poza skalami) jest irytujące i dziwaczne dla serii.
jednym słowem nie mogę rozplanować osady jak ja chcę.

foxe
02.02.2012, 10:35
w settlersach zawsze sam wyznaczałem gdzie ma być las lub gdzie go ma nie być, a nie możność budowania wszędzie (poza skalami) jest irytujące i dziwaczne dla serii.
jednym słowem nie mogę rozplanować osady jak ja chcę.

wez pod uwage ze to jednak gra przegladarkowa i nie wszystko jest takie proste do implementacji jak w grze stajonarnej czy nawet w grze klient-serwer

PureLame
02.02.2012, 11:28
Wlasnie to jest dobre, ze nie ma dostatecznie duzo miejsca na budowe. Przez to trzeba bardziej kombinowac.