Taki mały gratis po aktualizacji.
thx BB
Taki mały gratis po aktualizacji.
thx BB
Good Luck
Censored by BB_Penelopa many times....
Walcz z MOD jak Don Kichot
Witam!
Napisz proszę w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
też mam ten sam komunikat, od godziny 11 nie mogę wejść do gry
Witam. Mama ten sam komunikat od godziny 11 a support nie raczył nadal udzielić odpowiedzi
Ja swojego czasu czekałem prawie dwa tygodnie zanim naprawili usterkę. Cierpliwości życzę.
PS. nie pozdrawiam Magdy z supportu
Witaj,
dziękuję za zgłoszenie. (...)
Próba pomocy nic nie wniosła niestety
Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 09.05.2017 o 09:37 Powód: Wycięto korespodencję z supportem
to juz moj chyba czwarty"uszkodzony..." , trzeba poczekać /tylko jak długo ???/
Obawiam się, że moze im się zejść jak zwykle kilka dni.
Zawsze jak odpale premium to mam takie przygody, akurat dzień wolny i można było poszukać wieży na byku