Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za zmianą systemu zdobywania kolejnego lvl.

Głosujących
132. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    98 74.24%
  • NIE

    33 25.00%
  • Jest mi to obojętne i tak nie gram.

    1 0.76%
Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 73

Wątek: Zmiana systemu lvl (PD na kolejny poziom)

  1. #41
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No ja Ci wlasnie tlumacze ze ten zamysl nie polegal na tym, ze straty byly rozlozone na kilka osob tylko na tym, ze musiales miec te kilka osob.

    To jest ograniczenie swobody gracza i do tego calkiem nieuzasadnione bo ta wymuszona wspolpraca nie byla nikomu do niczego potrzebna.

    Taki zamysl mozna o kant rzyci rozbic.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  2. #42
    Osadnik
    Dołączył
    23.12.2013
    Posty
    85
    Serwer
    Złota Góra
    No i co z tego że musiało być kilka osób? Nie czujesz klimatu gry z innymi osobami. W gildii zawsze byli chętni i jakoś nie narzekali. Zresztą nikt Ci nie kazał tych przygód robić, więc o jakich ograniczeniach swobody piszesz. Możesz napisać że BB Cię ogranicza bo karze wbijać chore ilości PD aby zdobyć kolejne levele. A współpraca była potrzebna bo była to jakaś odmiana, dopóki BB nie zepsuło dropów.

  3. #43
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Kooperacyjne nigdy sensu nie mialy bo koncepcja jest uwalona u podstaw - masz przygode ktora mozesz spokojnie zrobic samodzielnie (i nawet calkiem spora szansa ze jest to efektywniejsze czasowo) ale nie mozesz, bo BB wcisnelo na mape innych graczy - ktorzy sa Ci do niczego niepotrzebni, ale musza tam byc, bo tak.

    Krawca czy alibabe mozna solo zrobic w 1,5-2h (przy przewidzianym czasie 14 dni), ale Lupiezcow nie mozesz, bo musisz zebrac kilku innych graczy. To jest kpina a nie design.
    Problemów bym szukał w tym, że projekt przygód jest w ogóle kompletnie zepsuty u podstaw.
    W cywilizowanych grach jest tak, że jak gdzieś lecisz w drużynie, to masz z tego korzyści. Albo ktoś bije ramię w ramię (czyli jak sam kładziesz jednego stworka, to z kompanem wyeliminujesz np. trzy), albo robi za wsparcie z tyłu, albo za puszkę na ciosy, albo za przynętę, albo za zwiad, albo w inny sposób pomaga, a jak już całkiem się do niczego nie nadaje, to chociaż za tragarza.

    W przygodach settlersowych drugi gracz (trzeci i czwarty też) nie jest w stanie zrobić kompletnie nic, czego nie możesz zrobić solo. Ewentualnie zepsuć może blok. Jedyna szansa, że się do czegoś przyda, to braki w wojsku np. po wtopie albo uruchomienie przygody kiedy się zblokowałeś inną.
    Gracze nie współpracują, bo to szkodliwe, trudne i bez sensu. Tu jest problem.
    Ustawą to można zlikwidować ubóstwo, a nie zmusić graczy do współpracy.

    Cytat Zamieszczone przez Bartexio Zobacz posta
    Wpierw to zając się zbilansowaniem dropów do strat, bo wiele przygód robi się od wielkiego "święta" albo i wcale.
    Podam przykład Drwali - Skarb wiedzy robi się tylko dlatego aby wpadła przygoda Oblężone miasto i aby mieć komplet do osiągnieć 1001 nocy. Jaki jest tego sens ?
    Większość z tego co widze to ograniczyła się do 4 max 5 przygód "drwalowych" i non stop te się robi bo warto. Choć w przypadku lampy to wizja zdobycia rezydki ratuję te przygodę.
    Więc nie ilość expa a jakość przygody do dropa to trzeba wpierw zbilansować.
    Ja jestem zdania expa zostawić jak jest a na maxa lvl przyjdzie czas - gdzie się spieszyć skoro po 63 lvl nie ma nic "wartościowego"
    Ale po co balansować?
    W cywilizowanych grach też masz to, że milion razy dostaniesz jakiś zardzewiały drewniany miecz z rękojeścią z plasteliny, który nawet na skup złomu się nie nadaje, a raz spadnie jakaś Ognista Tarcza Archanioła z odbijaniem ciosu razy siedem, zmniejszaniem celności przeciwnika i ochroną przed prawie wszystkim.
    W realu też jakoś tak to działa w większości dziedzin.
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 03.12.2016 o 17:52 Powód: połączenie postów

  4. #44
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    09.08.2012
    Posty
    251
    Serwer
    Nowy Świat
    Dobra dobra ale odbiegamy od tematu.
    BB_Penelopa napisała że nie wiele brakuje, tylko do czego?
    Piwonia ma dobry pomysł. Bo można przecież dodać coś co robić przygody doda nam te PD i jakoś ten lvl będzie zdobywany.
    Na tę chwile nawet i 100 drwali mi nic nie da bo robimy w kółko to samo. Brakuje czegoś co spowoduje że 100 drwali zrobić i będziesz zadowolony że je zrobiłeś (wykluczam drop) ale jakiś dodatek.
    BB ma takie szerokie pole manewru że szkoda gadać i tak ktoś pisał wcześnie ze te miliardowe PD sa po to aby nic nie robili przez xx lat.

  5. #45
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez ArturGrab Zobacz posta
    Brakuje czegoś co spowoduje że 100 drwali zrobić i będziesz zadowolony że je zrobiłeś
    Nie do konca brakuje, to coś nazywa sie kilkadziesiat sztuk Zlodziei.

    Zabawe z naprawianiem expa zaczalbym od :

    - zmniejszenia o polowe albo o 2/3 kosztow listow w excelsiorze w krysztalkach
    - dodania pand i monet do kazdej alibaby z ktorej do tej pory nie lecialy; do drwala jakies 20, moze 30% szansy na tort
    - tego co juz kiedys bylo na forum proponowane, konkretnie zmnieszenia w Odbudowie kosztu w zaprawie 8-10x i w prochu 2-3x (przy jednoczensym obcieciu wypadajacych SC). W ten sposob mielibysmy szybka alternatywe na spalenie surowcow i szanse na dodatkowy exp
    - zmniejszeniu cooldownu katapult do 12/18h i cen przynajmniej do polowy
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #46
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    09.08.2012
    Posty
    251
    Serwer
    Nowy Świat
    sparkz nie zawsze trafia się ten złodziej u mnie bardzo rzadko jest w dropie
    ale pomysł z naprawą mnie się podoba.

    Tyle że nawet jak developerzy go dostaną to potrwa pewnie x lat zanim wprowadzą.

  7. #47
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    09.08.2012
    Posty
    251
    Serwer
    Nowy Świat
    BB_Penelopa minął już jakiś czas od rozpoczęcia wątku tak nas zachęcasz do głosowania a ja bym chciał wiedzieć co w związku tym zostało zrobione.
    Czy pozostanie suchy tekst na forum czy coś jednak innego.

  8. #48
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Do 75 zostało mi jakieś 4600 drwali. To przy średnio 3 drwalach w tygodniu, ile lat? Także ten...

    Więc nie pogniewam się na zrealizowanie postulatów, które Sparkz przedstawił, zwłaszcza skrócenie absurdalnie długiego coodlownu i ewentualnie obniżenie cen wspomagaczy. No i wystarczyłoby, żeby mnożnik zmniejszał się z każdym poziomem o 0.05, co też miałoby odczuwalny skutek.

    A póki co, mam nadzieję, że w międzyczasie BB zaskoczy nas nowym kontentem, który spowoduje, że odkryjemy sens w mozolnym nabijaniu XP.

  9. #49
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Pomysł został przekazany!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  10. #50
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.09.2014
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    zmienić naliczanie PD nie zmienią,
    aby szybciej wbijać lvl wystarczy dodać 2-3 przygody z większymi stratami ale i większym PD, aby nie trzeba było 5x drwali lub 2 złodzieja robić dziennie

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.