Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Synowie Małego Krawca MSW+Wet+Major

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.10.2015
    Posty
    29
    Serwer
    Nowy Świat

    Synowie Małego Krawca MSW+Wet+Major



    potrzebne wojsko: 2425r (1341 lub 1702)ł (321 lub 0wł ) (325 lub 125)o 70ż 295 k 420eż, 161ku, 239pu

    robiąc przygodę z Championami straty będą mniejsze


    Spoiler

    G1

    potrzebne wojsko: 139r, 42ż, 337eż, (89 lub 114)pu, 295k
    potrzebne wojsko z Vargusem 100r, 42ż, 337eż, 89pu, 295k

    G2

    potrzebne wojsko: 238r 249ł 39wł 192eż 20pu 161ku
    Z Nusalą i Anslemem: 347r 160ł 192eż 180ku 1 Pu

    G3

    potrzebne wojsko: 160r 200ł 163eż 110pu

    G4

    potrzebne wojsko: (190 lub 234)ł (30 lub 0)wł 1eż 125o 145pu 219 lub 269k
    potrzebne wojsko z Anslemem: (190 lub 234)ł (30 lub 0)wł 1eż 81o 69pu 219 lub 269k

    G5

    potrzebne wojsko: 150r 230ż 128k 98pu 420eż lub 140r 210O 70ż 158Pu 304Eż

    G5 alternatywnie bez straty w Ochotnikach

    potrzebne wojsko: 236r 229ł 70ż 128k 148ku 99pu 304Eż

    G6

    potrzebne wojsko: 495r (640 lub882)ł (190 lub 0)wł 176eż 229pu 40k
    potrzebne wojsko z Nusalą 495r (640 lub 767)ł (190 lub 0)wł 176eż 229pu 40k

    G7

    potrzebne wojsko: 490r (62 lub 137)ł (62 lub 0)wł 160eż 139pu 50k
    potrzebne wojsko z Vargusem 400r (62 lub 137)ł (62 lub 0)wł 150eż 110pu 50k

    G8

    potrzebne wojsko: 525r 237eż 78pu 103k lub 340r 54ż 237eż 103k 210pu
    potrzebne wojsko z Vargusem 462r 237eż 76pu 103k

    G9
    potrzebne wojsko: 228r 230eż 133pu 170k
    potrzebne wojsko z Vargusem 156r 170k 230eż 133Pu


    Spoiler

    g1
    Spoiler




    BLOK

    a.(Obóz Bandytów) (180Op + 20Ło) [(147EŻ 35K)]
    b.(Obóz Bandytów) (120Ps + 80Op) [(100EŻ 15K)]
    c.(Obóz Bandytów) (90Op + 110Ło) [(4R 153K 42ż)]
    d.(Obóz Bandytów) (130Op + 70Ło) [(89EŻ 92K)]
    1.(Tawerna) (80Ps + 119Op + 1Jednooki Bert) [(135R 1EŻ 114Pu)] lub 130r 1eż 89pu MSW lub 96R + 84 Pu [Vargus]

    z garnizonu a wysyłamey Generała na obóz a.
    Gdy generał a dojdzie do miejsca oznaczonego zółtą strzałka wysyłamy po kolei generałow b, c, d i 1

    potrzebne wojsko: [I]139r, 42ż, 337eż, (89 lub 114)pu, 295k
    potrzebne wojsko z Vargusem 100r, 42ż, 337eż, 89pu, 295k



    g2
    Spoiler



    2.(Dzika Jaskinia) (50Niedźwiedź + 40Przywódca Watahy) [(39ł 39wł, 170r 80k 20PU lub 1fala 200R 2fala 69r 1eż 95k[Nusala] )]



    e.(Dzika Jaskinia) (110Niedźwiedź) [(191eż)]
    3.(Jaskinia Przywódcy Dzikich zwierząt) (60Niedźwiedź + 40Lis + 30Gigant) [(170Ł, 68r 40ł 1eż 161Ku[Major] lub 150ł Anslem 78e10ł 1eż 180ku 1pu [Major])]


    potrzebne wojsko: 238r 249ł 39wł 192eż 20pu 161ku
    Z Nusalą i Anslemem 347r 160ł 192eż 180ku




    g3
    Spoiler




    f.(Dzika Jaskinia) (20Dzik + 80Niedźwiedź) [(163Eż)]
    4.(Jaskinia Przywódcy Dzikich zwierząt) (70Niedźwiedź + 40Lis + 20Gigant) [(200Ł, 160r 110pu )]

    z obozu f wysyłamy generała z tawerny na obóz 4 - zmieni cel
    po czym wysyłamy obu genrałów na obóz 4


    potrzebne wojsko: 160r 200ł 163eż 110pu



    g4
    Spoiler



    5.(Dzika Jaskinia) (40Niedźwiedź + 70Przywódca Watahy) [(1. 190ł 30Wł lub 234ł, 1eż 269K Major lub 1eż 219k MSW]

    Blok:
    g.(Dzika Jaskinia) (90Wilk + 60Przywódca Watahy) [(154Eż)]
    6.(Jaskinia Przywódcy Dzikich zwierząt) (90Lis + 20Gigant + 1Wielki Niedźwiedź) [(125O 145Pu)]

    potrzebne wojsko: (190 lub 234)ł (30 lub 0)wł 1eż 125o 145pu 219 lub 269k



    g5
    Spoiler



    7.(Dzika Jaskinia) (110Dzik + 40Wilk) [(150R 10K 110Pu)]




    Blok:
    h.(Las) (90Niedźwiedź + 50Lis + 1Kłamliwa Koza) [(102eż 98pu)]
    i.(Dzika Jaskinia) (70Niedźwiedź + 40Lis) [(78k 122eż)]
    j.(Dzika Jaskinia) (140Dzik) [(50k 70ż 80eż)]
    8.(Jaskinia Przywódcy Dzikich zwierząt) (70Niedźwiedź + 50Lis + 20Gigant) [(160ż 110eż (3 rundy) lub 210O 60Pu(w rundy))]

    generała h wysyłamy na las
    generała i wysyłamy na obóz i
    generała j wysyłamy na obóz 8 - zmieni cel
    po czym wysyłamy majora na obóz 8


    potrzebne wojsko: 150r 230ż 128k 98pu 420eż lub 140r 210O 70ż 158Pu 304Eż


    g5 alternatywnie bez straty w Ochotnikach
    Spoiler



    7.(Dzika Jaskinia) (110Dzik + 40Wilk) [(150R 10K 110Pu)]




    Blok:
    h.(Las) (90Niedźwiedź + 50Lis + 1Kłamliwa Koza) [(102eż 98pu)]
    i.(Dzika Jaskinia) (70Niedźwiedź + 40Lis) [(78k 122eż)]
    j.(Dzika Jaskinia) (140Dzik) [(50k 70ż 80eż)]
    8.(Jaskinia Przywódcy Dzikich zwierząt) (70Niedźwiedź + 50Lis + 20Gigant) [(1 fala 194ł [MSW] 2 fala 86r 35ł 148Ku 1Pu)]

    generała h wysyłamy na las
    generała i wysyłamy na obóz i
    generała j wysyłamy na obóz 8 - zmieni cel
    po czym wysyłamy MSW i Majora na obóz 8


    potrzebne wojsko: 236r 229ł 70ż 128k 148ku 99pu 304Eż

    g6
    Spoiler


    9.(Dzika Jaskinia) (120Dzik + 70Wilk) [(1. 1. 65ł 65włŁ lub 148ł 2. 130R 40k 100Pu)]
    10.(Dzika Jaskinia) (90Dzik + 40Niedźwiedź) [(1. 50r 50wł lub 112ł, 140R 30k 100Pu)]
    11.(Dzika Jaskinia) (90Niedźwiedź + 50Wilk) [(1.75ł 75wł lub 172ł, 160r 30k 80pu)]


    Blok:
    k.(Dzika Jaskinia) (190Dzik) [(175eż 25pu)]
    12.(Wyczerpane Złoże) (70Niedźwiedź + 90Przywódca Watahy + 1Przywódca Gigantów) [(1. 250Ł 2.200ł 3 65r 1eż 204Pu)] lub [(165ł[Nusala] 170ł [szybki] 66r 1eż 203Pu [Major])]

    Proszę nie sugerować się screenem, 2 generał musi być jakikolwiek szybki, a nie MSW.
    Na grafice widnieje MSW tylko dlatego, że miałem go pod ręką.

    potrzebne wojsko: 495r (640 lub882)ł (190 lub 0)wł 176eż 229pu 40k
    potrzebne wojsko z Nusalą 495r (640 lub 767)ł (190 lub 0)wł 176eż 229pu 40k


    g7
    Spoiler



    13.(Dzika Jaskinia) (80Niedźwiedź + 50Wilk) [(62Ł 62wł lub 137ł, 150r 50k 70pu major lub 150r 70pu MSW)]
    14.(Dzika Jaskinia) (70Przywódca Watahy + 30Lis) [(240r 30pu lub 180R[Vargus] )]



    l.(Dzika Jaskinia) (40Dzik + 60Lis + 50Gigant) [(50k 150eż)]
    15.(Przywódca bandytów) (100Ps + 100Op) [(100r 1eż 139pu lub 95r 10eż 115PU MSW lub 70R, 110Pu [Vargus])] [

    z obozu l wysyłamy generała z tawerny na obóz 15 - zmieni cel
    po czym wysyłamy genrała na obóz 15

    potrzebne wojsko: 490r (62 lub 137)ł (62 lub 0)wł 160eż 139pu 50k
    potrzebne wojsko z Vargusem 400r (62 lub 137)ł (62 lub 0)wł 150eż 110pu 50k
    Spoiler
    Spoiler



    g8
    Spoiler


    16.(Obóz Bandytów) (150Op + 50Ło) [(143r 1eż 76PU MSW)]
    17.(Obóz Bandytów) (20Ps + 180Op) [(190r 80pu lub 5r 54ż 1eż 210PUlub 119R 1Eż, 60Pu[Vargus])] [(5R 49-56Ż)]

    Blok:
    m.(Obóz Bandytów) (70Ps + 130Op) [(87k 110ezEŻ)]
    n.(Obóz Bandytów) (80Ps + 120Op) [(126EŻ 16K)]
    18.(Przywódca bandytów) (30Ps + 180Op + 40Ł) [(1r MSW, 191r 1eż 78 pu Major lub 45r MSW, 110r 9k 1eż 60Pu [Vargus])]


    potrzebne wojsko: 525r 237eż 78pu 103k lub 340r 54ż 237eż 103k 210pu
    potrzebne wojsko z Vargusem 462r 237eż 76pu 103k [/CENTER]



    g9
    Spoiler


    19.(Obóz Bandytów) (120Ps + 80Ło) [(89R 140EŻ 41Pu lub 20R 140K 1Eż 20Pu Vargus)]

    Blok:
    o.(Obóz Bandytów) (120Op + 80Ło) [(67EŻ 133K)]
    p.(Obóz Bandytów) (200Op) [(163EŻ + 37K)]
    20.(Przywódca bandytów) (80Ps + 119Op + 1Święty Pałkołaj) [(136R 1EŻ 133Pu)]


    potrzebne wojsko: 228r 230eż 130pu 170k


    w poradniku naniesione zostały poprawki które zostały kilkukrotnie sprawdzone w związku z czym przygoda robi się "pewniej"

    W tym miejscu pragnę również podziękować MOD_Victorii za pomoc w ogarnięciu tematu
    Barth3z dzieki za sugestie do alternatywnych ataków Championami
    Ostatnio edytowane przez Turisme ; 23.01.2018 o 20:11

  2. #2
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Fantastyczny poradnik! Wielkie dzięki za udostępnienie.

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    29.03.2012
    Posty
    246
    Serwer
    Czarci Gaj
    Poradnik od dawna przeze mnie ulubiony, świetnie, że jest poprawiona wersja.
    Drobne poprawki do ilości sumarycznej wojsk - łuczników potrzebnych jest 1291 (błąd w podsumowaniu G6), wybornych 321, żołnierzy maksymalnie 230.
    W obozie 7 w G5 lepiej dodać 10 R (czyli 150R 10K 110Pu), ponieważ może zginąć kilku konnych.

  4. #4
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    657
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Podepnę się z dwoma dodatkowymi blokami w G4 i G6. Składy ataków bez zmian (chyba, że ktoś jak ja ma za dużo MSW, to w g6 2x220ł + major 230pu, 1eż, 39r)

    G4
    Spoiler

    Gienki 1-7 każdy z 1r puszczamy po kolei zgodnie z numeracją na obóz A, jak dojdą do miejsca oznaczonego czerwonym X, to generała 8 na obóz B i W na obóz C. Blok jest obliczony na 10 rund (tawerniak = 2 rundy, szybki gienek = 1 runda) ja puszczam w konfiguracji 3t+4sz, ale można zmieniać w zależności od tego co ma się do dyspozycji. Jeśli ten blok robimy kiedy nie ma jeszcze nikogo z zaproszonych na przygodzie (nie widać "konika" przed startem generała), to lepiej poczekać dodatkowo z 5 sekund z puszczeniem generałów 8 i W. Ten blok jest z dużym zapasem, więc jak ktoś wyczuje jak puszczać, to może go spokojnie ograniczyć do 8 rund.



    G6
    Spoiler

    Gienki 1-8 każdy z 1r puszczamy po kolei zgodnie z numeracją na obóz A, po nich bez czekania 9 na obóz B i M+M+W na obóz C. Blok jest obliczony na 10 rund (tawerniak = 2 rundy, szybki gienek = 1 runda) ja puszczam w konfiguracji 2t+6sz, ale można zmieniać w zależności od tego co ma się do dyspozycji. Kluczowe jest położenie ostatniego generała (nr 8), reszta za nim tak jak się uda ustawić.

    Ostatnio edytowane przez baqslaw ; 16.12.2016 o 01:19

  5. #5
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    4,317
    Serwer
    Nowa Ziemia
    baqslaw Blok w G4 jest na styk, wiec dodatkowy 1 tawerniak by tam starczył, nie wiem czy jest sens pchać aż tylu

  6. #6
    konkur4
    W G6 też wystarczy 4 tawerniaków:
    1) 1r na A
    2) blok na B 4-6 rund + zwycięstwo
    3) 1r na A
    4) blok na A 4-7 rund + zwycięstwo
    5) atak (MSW) 220Ł, (MSW) 220Ł, (MJR) 54R 1EŻ 215Pu

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    01.09.2012
    Posty
    87
    Serwer
    Czarci Gaj
    baqslaw większość osób robi synki w 1h 20-30 min , jakbym miel takie bloki stosować , ze trzeba uśpić jednorazowo przy jednym bloku 7- 8 gienkow
    to mowię zdecydowane Nie
    poza tym w G6 spokojnie się blokuje te dwa obozy tawerniakami po lekkim zmiękczeniu pierwszego więc nie wiem po co ta szopka

  8. #8
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    657
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W powyższym poradniku nie ma podwójnego bloku na g6 - jeśli taki jest możliwy z mniejszą ilością gienków, to proszę o podlinkowanie albo opisanie składu i ustawienia, bo komentarz, że "można" jest mało konstruktywny, a sam chętnie skorzystam.
    Napisałem, że w G4 blok jest z dużym zapasem i można sobie eksperymentować, ja robię tak ponieważ mam dużo gienków i 100% pewności nawet przy dużych lagach.
    @LordCrucader - nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale po zakończeniu przygody gienki wracają na wyspę i są od razu do dyspozycji. Te bloki wydłużają mi czas robienia przygody o 5-10 minut, co jest niczym w porównaniu z oszczędnością czasu pracy koszar (około 500 jednostek mniej schodzi).
    Bloki wrzuciłem poglądowo, bo kilka osób już mnie pytało o nie - większość graczy nie ma wcale pojęcia, że od niedawna można blokować w ten sposób.

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    01.09.2012
    Posty
    87
    Serwer
    Czarci Gaj
    baqslaw nie ma sprawy , link do poradnika synków z podwójnym blokiem na górce ( poradnik zamieszczony na forum 2,5 roku temu )
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...Weterana-i-MSW
    alternatywne zmiękczenie pierwszego blokowanego obozu zamiast 47 łuczników to mma 11 l 1 k , zostaje wtedy w obozie 88 niedźwiedzi i 38 wilków ,
    skład blokującego wtedy 180 ez 20 k
    Ostatnio edytowane przez LordCrucader ; 17.12.2016 o 16:34

  10. #10
    konkur4
    baqslaw


    Oznaczenia gienków są z mojego poradnika: 8 to u Ciebie blok A, G to blok B, 9 to przywódca, liczby w nawiasie to kolejność ataków)
    1) 1r na A
    2) blok na B 175Eż 25Pu
    3) 1r na A
    4) blok na A 189Eż 11Pu
    5) atak (MSW) 220Ł, (MSW) 220Ł, (MJR) 54R 1EŻ 215Pu
    Pierwszy tawerniak z 1r robi przejście dla bloku B, natomiast drugi przedłuża blok A.
    Początkowo miałem małe obawy, bo drugi gienek na blok A, wchodzi w strefe obozu A jak już tam trwa walka pierwszego, i w strefę obozu B zanim tam zacznie się walka, więc teoretycznie powinien być przechwytywany przez B, bo nie został "przechwycony" przez A, a strefa B jest wciąż aktywna, ale z moich obserwacji jest to jakiś skutek uboczny niedawnych zmian, więc blok wychodzi jak powinien.

Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.