Zobacz wyniki ankiety: Kryształy w dropie z przygód

Głosujących
156. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    126 80.77%
  • Może być

    7 4.49%
  • Nie

    23 14.74%
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 52

Wątek: Kryształy w dropie z przygód

  1. #21
    Generał Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3,621
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    Bzdura. Pytanie, czy to ma sens? Kryształy za to, za co są to dla BB jest wabikiem dla nas, abyśmy byli aktywni w grze. Dając je w przygodach znów będzie marazm i nic tylko kupię sprzedam, dropa z CR, albo drugiego. BZDURA.
    Bzdura, bo jest dokladnie na odwrot. Gdy krysztaly dostajesz za zalogowanie sie i zrobienie 1-2 zadan ktore wskakuja raz dziennie i ograniczaja sie do kilku klikniec to, z perspektywy samego excelsiora, nie ma inicjatywy zeby zostac w grze dluzej niz 1-2 minuty dziennie. Wlasnie krysztaly w dropie z przygod ta inicjatywe daja, bo im wiecej czasu online bedziesz w stanie poswiecic tym wiecej na tym zyskasz.

    kryształ w dropie TAK. Ale tylko dla gracza co robi przygodę. dla kupującego dropa NIE
    Chyba nie do konca lapiesz, ze przez idiotycznie skonstruowany system dropow kupujacy akurat jest tym co robi przygode, bo warunkiem otrzymania nagrody jest zrobienie zadan a nie natluczenie ilestam procentow przeciwnikow. Wiec bez gruntownego przebudowania jednego z podstawowych elementow gry rozroznienia na tych co zasluzyli i nie zasluzyli nie bedzie.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  2. #22
    Osadnik
    Dołączył
    09.11.2012
    Posty
    39
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Chyba nie do konca lapiesz, ze przez idiotycznie skonstruowany system dropow kupujacy akurat jest tym co robi przygode, bo warunkiem otrzymania nagrody jest zrobienie zadan a nie natluczenie ilestam procentow przeciwnikow. Wiec bez gruntownego przebudowania jednego z podstawowych elementow gry rozroznienia na tych co zasluzyli i nie zasluzyli nie bedzie.
    raczej ty nie do końca łapiesz. Uważam ze kryształ powinien być w dropie jedynie dla gracza który odpalił przygodę i ją pomyślnie ukończył. Kryształ dla takiego gracza to była by rekompensata za poświęcony czas za zrobienie przygody. Zmotywowało by to graczy do robienia przygód a nie cwaniaczkowatego oczekiwania aż gracz który przez dłuższy czas nie ma z kim wymienić dropa zmuszony jest sprzedać go na wadze. "kupujacy akurat jest tym co robi przygode" ? chyba coś ci się pomieszało.
    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 30.09.2016 o 13:41

  3. #23
    Generał Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3,621
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Blad w szyku zdania.

    Kupujacy z punktu widzenia gry jest dokladnie tak samo robiacym przygode co ten ktory wyczysci 99% mapy, dlatego ze gra nie wnika w stopien udzialu tylko w sam udzial w zrobieniu zadan koniecznych do ukonczenia przygody.

    M.in dlatego (jakkolwiek patologiczne by to nie bylo) wystarczy zabic 1 jednostke zeby otrzymac kompletny drop, a nie jakas nagrode pocieszenia za checi. A kompletny drop uwzglednia rowniez taka sama ilosc krysztalow jak inni gracze ktorzy w zrobieniu tej przygody uczestniczyli.

    Chcesz to zmienic - to wracamy do tematu zmiany sposobu przydzialu nagrod w przygodach na liniowy, co bylo juz walkowane -nascie razy przez ostatnie kilka lat.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #24
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    1,165
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Kupujacy z punktu widzenia gry jest dokladnie tak samo robiacym przygode co ten ktory wyczysci 99% mapy, dlatego ze gra nie wnika w stopien udzialu tylko w sam udzial w zrobieniu zadan koniecznych do ukonczenia przygody.
    Gra wie, kto przygodę odpalił i ta osoba powinna dostać te fanty a nie ta, która została zaproszona. Chociaż to też nie do końca rozwiązuje problem, bo przecież może ktoś uruchomić przygodę i ubić w niej 1 jednostkę, a całe XP oddać komuś innemu.

    No ale generalnie jestem za kryształami w dropie, chociaż zrobiłbym to raczej nie jako 100% okienko, tylko w dodatkowym okienku np 50% na X kryształów i 5% na Y kryształów i w zależności od rodzaju. Np:

    wyprawy: X=15: Y=150
    alibaby: X=10, Y=100
    krawce: X=5, Y=50
    epickie: X=2, Y=20

  5. #25
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Kolonia
    A czytałeś co napisałem??? To odnosi się wyłącznie dwudniówki jak pisałem. Ciężko zrozumieć jeśli z góry spisuje się temat na śmieci?

    Robiąc wiecznie przygody i dostając zawsze kryształy, to bzdura nie wnosząca nic do gry. BB łapie się w ten sposób na zarabianie kasy, abyś wydawał te które kupuje się za kasę. Jak się dokładnie przyglądniesz, to jest to fantastycznie wyliczone. Człowiek normalnie funkcjonujący w życiu realnym, a nie grający 26h/dobę w setów ma ich w ten sposób wystarczającą ilość. Aby mieć łańcuszki z ex włączone cały czas. Pisze to o lewelach +50. Mnie chodzi o co innego. Napiszę łopatologicznie jak nie potrafisz normalnego tekstu zrozumieć. O to, aby nie klepać non stop tylko CR, albo dzielnego. Takie to ciężkie? To byłaby pokusa, aby choć raz w miesiącu zrobić na przykład Marynę. Ja się Wam dziwię. Tylko chcielibyście dostawać i robić w kółko jedno i to samo. Normalnie jak moi sąsiedzi emeryci, co tylko w oknie siedzą dzień i noc narzekając, że mają małe emerytury zamiast zająć się czymś pożytecznym. Choćby wnukami.

    Pisałem też wyraźnie, że w tym przypadku zaproszone osoby powinny dostać fanty, ale tylko pod warunkiem, że w ciągu dwudniówki (małego ewentu) sama też odpali przygodę i skończy ją w czasie. Podliczenie z kryształami powinno być na końcu ewentu. Aby nie dostać ich jak się tylko dropy kupuje, a od siebie nic się nie daje.

    Na marginesie, to powinno to funkcjonować do dropów. Kupuję 2x dzielnego wchodzę ubijam i w ciągu 10 dni sam powinienem DMK zrobić, aby dostać trzy dropy. Takie kupowanie, to nuda i brak kompletnie zacięcia i chęci do myślenia co widać po powyższych komentarzach. Choć i ja tez kupuję ile wejdzie ale robię cały czas coś.
    Ostatnio edytowane przez tojanik ; 28.09.2016 o 11:15

  6. #26
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    25.02.2014
    Posty
    250
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez IGOZERI Zobacz posta
    kryształ w dropie TAK. Ale tylko dla gracza co robi przygodę. dla kupującego dropa NIE. możne to zachęci graczy do robienia przygód i do wymiany dropów, a nie tylko do kupowania.
    ....
    Czemu tylko dla robiącego przygodę? No chyba, ze oddajesz dropa za darmo (to już problem robiącego).

    Sprzedaż dropów podlega wolnemu rynkowi, ceny są takie jakie gotowi są zapłacić kupujący i w większości uwzględniają koszta + czas poświęcony na zrobienie przygody (a że w części z nich drop jest niezbalansowany...cóż pretensje do BB). Wymiana jest w takim przypadku satysfakcjonująca dla obu stron. Podsumowując nie widzę powodu, dla którego kupujący ma być karny.

    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    Bzdura. Pytanie, czy to ma sens? Kryształy za to, za co są to dla BB jest wabikiem dla nas, abyśmy byli aktywni w grze. Dając je w przygodach znów będzie marazm i nic tylko kupię sprzedam, dropa z CR, albo drugiego. BZDURA.
    Bzdurą to był poprzedni system, ten jest...mniej bzdurny. A dzisiejszy stan odzwierciedla:

    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Bzdura, bo jest dokladnie na odwrot. Gdy krysztaly dostajesz za zalogowanie sie i zrobienie 1-2 zadan ktore wskakuja raz dziennie i ograniczaja sie do kilku klikniec to, z perspektywy samego excelsiora, nie ma inicjatywy zeby zostac w grze dluzej niz 1-2 minuty dziennie. Wlasnie krysztaly w dropie z przygod ta inicjatywe daja, bo im wiecej czasu online bedziesz w stanie poswiecic tym wiecej na tym zyskasz. ...
    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 30.09.2016 o 13:41

  7. #27
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,778
    Serwer
    Nowa Ziemia
    osobiście dla 1 kryształu nie zrobiłbym dzieci czy innych super przygód.
    a przy alibabach czy sindbadach czas wykonywania przygód nie jest szybki ze względu na wąskie gardło koszarów.
    bb i tak ma całkiem inny system wartości np przy zwykłych przygodach niż gracze, co skutkuje właśnie np klepaniem podczas eventów cr
    dlatego pierwszy post w tym wątku wydaję mi się najlepszy.
    "Everybody lies"

  8. #28
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,699
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Pomysł został przekazany!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  9. #29
    Osadnik
    Dołączył
    09.11.2012
    Posty
    39
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez BB_Penelopa Zobacz posta
    Witam!

    Pomysł został przekazany!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa
    tylko który? bo było tu wiele pomysłów
    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 30.09.2016 o 13:42

  10. #30
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,778
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez IGOZERI Zobacz posta
    tylko który? bo było tu wiele pomysłów
    cały wątek dotyczy jednego pomysłu zawartego w pierwszym poście
    "Everybody lies"

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.