Zobacz wyniki ankiety: Indianie

Głosujących
36. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, było by fajnie

    14 38.89%
  • Nie, nie chcemy

    21 58.33%
  • Nie mam zdanie

    1 2.78%
  • Chcemy tylko statki

    0 0%
Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 64

Wątek: Wyspy indian/Bitwy morskie

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    19.01.2014
    Posty
    291
    Serwer
    Złota Góra

    Bitwy Morskie

    Chciałbym wam mój nowy pomysł dotyczoncy bitw morskich.

    Żeby były Bitwy morskie to trzeba było by wybudować stocznie,
    farmy lny (lub coś innego) tkalnicy: lin i masztów.

    Do budowy byłyby potrzebne materiały (zależy jaki okret)

    Karawele (1500 desek iglastych, 20 lin, 4000 chleba, 5 żagli 30 armat)

    Galeony (3000 desek liściastych, 300 lin, 8000 chleba, 15 żagli 100 armat)

    Galera (3000 Desek iglastych, 1500 desek liściastych, 500 lin 20 żagli 150 armat)

    Żaglowce (5000 desek iglastych, 3000 desek liściastycz 2000 desek egzotyczny, 4000 lin, 40 żagli 11000chleba 400 armat 100 możdzierzy).

    Karawele 500HP 390Atak Celność 80-99%

    Galeony 800 HP 600 Atak Celnosć 85-99%

    Galera 1000 HP 800 Atak Celność 90%

    Żaglowiec 1500HP 1000Atak Celność 55-80%

    Bitwy morskie były by na nowej mapie gdzie możn było by walczyć z innyi graczami lub z komputerem na nowych przygodach.

    PS. Próbowałem bezbłednie ,ale niewiem czy się udało.

  2. #2
    Odkrywca Awatar misiasia
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    646
    Serwer
    Nowy Świat
    ale przecież to settlers, a nie statki.
    poza tym, taka gra już jest, skrócona nazwa to WoW

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    1,165
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A ja bym się nie pogniewał, zawsze to jakieś urozmaicenie. Kto wie, może wyszłoby z tego coś lepszego niż ekspedycje. Świat idzie do przodu, settlers też może.
    W każdym razie wstrzymałbym się od podawania jakichś parametrów jednostek a skupiłbym się na szczegółach samej koncepcji. Zwykłe naparzanie okręt versus okręt nie wydaje mi się specjalnie atrakcyjne, musiałaby za tym iść jakaś wymierna korzyść i mam na myśli coś więcej niż punkty osiągnięć. No i trochę obawiam się, że przy (braku) pomysłowości BB powstałby trzeci system walk i czwarte koszary.
    Więc po kolei: na początek potrzebne byłoby pole lnu, tkacz do utkania płótna, i ze trzy typy krawców do uszycia żagla zwykłych, dobrych i wyśmienitych żagli. Do masztów mamy różne rodzaje drewna, potrzebne byłyby warsztaty do ich produkcji (iglaste+żelazo=prosty maszt, liściaste+stal=dobry maszt, egzotyczne+platyna=super ekstra mega video piano disco banjo maszt).
    To już 8 nowych budynków. Armat mamy dwa rodzaje, więc tu nie potrzeba nic dodawać. No i stocznia, która - na zasadzie podobnej do introligatora - męczy jeden statek z wyprodukowanych części. Zwykły żagiel + prosty maszt = karawela, itd. I tu się kończy prosta część, ale co dalej? Co z tego że mam nowy łańcuch produkcyjny i 10, 20, czy 100 statków?

  4. #4
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,778
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nie
    "Everybody lies"

  5. #5
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    19.01.2014
    Posty
    291
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    A ja bym się nie pogniewał, zawsze to jakieś urozmaicenie. Kto wie, może wyszłoby z tego coś lepszego niż ekspedycje. Świat idzie do przodu, settlers też może.
    W każdym razie wstrzymałbym się od podawania jakichś parametrów jednostek a skupiłbym się na szczegółach samej koncepcji. Zwykłe naparzanie okręt versus okręt nie wydaje mi się specjalnie atrakcyjne, musiałaby za tym iść jakaś wymierna korzyść i mam na myśli coś więcej niż punkty osiągnięć. No i trochę obawiam się, że przy (braku) pomysłowości BB powstałby trzeci system walk i czwarte koszary.
    Więc po kolei: na początek potrzebne byłoby pole lnu, tkacz do utkania płótna, i ze trzy typy krawców do uszycia żagla zwykłych, dobrych i wyśmienitych żagli. Do masztów mamy różne rodzaje drewna, potrzebne byłyby warsztaty do ich produkcji (iglaste+żelazo=prosty maszt, liściaste+stal=dobry maszt, egzotyczne+platyna=super ekstra mega video piano disco banjo maszt).
    To już 8 nowych budynków. Armat mamy dwa rodzaje, więc tu nie potrzeba nic dodawać. No i stocznia, która - na zasadzie podobnej do introligatora - męczy jeden statek z wyprodukowanych części. Zwykły żagiel + prosty maszt = karawela, itd. I tu się kończy prosta część, ale co dalej? Co z tego że mam nowy łańcuch produkcyjny i 10, 20, czy 100 statków?
    Ja to po łepkach pisałem bo mi się spieszyło.

  6. #6
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    2,662
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez wojtek91 Zobacz posta
    Ja to po łepkach pisałem bo mi się spieszyło.
    To usiadz sobie na spokojnie z karka i olowkiem i to rozpisz porzadnie
    Bo poki co to nawet nie wiadome co by to dawalo (a jak napisal Larxand to byloby pewnie kilka budykow sluzacych tylko do lekkiego oderwania sie od przygod)

  7. #7
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    19.01.2014
    Posty
    291
    Serwer
    Złota Góra
    zrobie tak usiadem i na spokojnie napisze

  8. #8
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,699
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Zapraszam do dyskusji.

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  9. #9
    Początkujący Odkrywca Awatar broda102
    Dołączył
    06.12.2012
    Posty
    400
    Serwer
    Złota Góra
    Może najwyżej jakaś przygoda na morzu - nic więcej w tym temacie.

  10. #10
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    19.01.2014
    Posty
    291
    Serwer
    Złota Góra
    Dajcie mi tydzień lub dwa a coś jeszcze wymyśle bo tak człowiek zaganiany niema czasu

Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.