Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Ryczący Byk - Mistrz od 48lvl - by Starx [ przestawione wieże]

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    19.01.2013
    Posty
    53
    Serwer
    Czarci Gaj

    Ryczący Byk - Mistrz od 48lvl - by Starx [ przestawione wieże]

    Ryczący Byk - Mistrz i Major od 48lvl
    Wersja wymaga 3 Mistrzów - opcjonalnie 2 Mistrzów
    W wersji z Majorem potrzeba Majora i 2 Mistrzów


    Poziom trudności: 9/10
    Czas trwania: 5 dni
    Ilość graczy: 3
    EXP:



    Mapa taktyczna:


    G1
    Spoiler

    1. (obóz) (120 N + 80 S) [48R + 172EŻ] [(38-48R)]
    2. (obóz) (110 N + 40 Kga + 50 K) [165R + 1EŻ + 54Pusz] [(148-165R)] - Mistrz
    lub
    2. (obóz) (110 N + 40 Kga + 50 K) [135R + 1EŻ + 134Pusz] [(115-135R)] - Major

    Blok:
    3. (obóz) (90 WK + 100 K) [90Ż + 107EŻ] - trwa 5 - 6 rund.
    4. (obóz) (110 N + 40 Kga + 50 K) [35EŻ + 155K] - trwa 5 - 7 rund.
    5. (Wieża) (70 N + 100 WK + 30 K + 1 RB) [147R + 1EŻ + 72Pusz] [(128-147R)] - trwa 2 rundy.


    Z garnizonu 3 wysyłamy Generała na Wieżę Wiedźmy ( 5) - zostanie on przechwycony przez obóz 3. Gdy Generał wyjdzie z garnizonu 3 to wysyłamy Generała z garnizonu 4 na obóz 4 i Mistrza na Wieżę Wiedźmy (5)



    G2
    Spoiler



    6. (obóz) (100 Ku + 100 SP) [81R + 60Ł + 79Pusz] [(81R 51-60Ł)]
    7. (obóz) (70 Ku + 50 JM + 80 SP) [1 fala - Mistrz: 1R], [2 fala - Mistrz: 51R + 1EŻ + 168K] [(41-52R)]

    Blok:
    8. (obóz) (100 Ku + 80 JM + 20 KMK) [1R] [(1R)] - trwa wystarczająco długo aby Mistrz przeszedł przez jego strefę oddziaływania.
    9. (Wieża) (80 Ku + 120 SP) [57R + 88Ł + 75Kusz] [(57R 86-88Ł)]


    Z garnizonu 8 wysyłamy Generała na obóz 8, następnie wysyłamy Mistrza na Wieżę Wiedźmy.



    G3
    Spoiler

    Blok A:
    10A. (obóz) (100 Ku + 40 JM + 60 SP) [1R] [(1R)] - trwa wystarczająco długo aby Mistrz przeszedł przez jego strefę oddziaływania.
    11A. (Wieża) (80 Ku + 50 JM + 70 SP + 1 AKMK) [1R] [(1R)] - atak Mistrzem.

    Blok B:
    10B. (obóz) (100 Ku + 40 JM + 60 SP) [1R] [(1R)] - trwa wystarczająco długo aby Mistrz lub Major przeszedł przez jego strefę oddziaływania.
    11B. (Wieża) (80 Ku + 62-64 SP + 1 AKMK) [139R + 1EŻ + 80Kusz] [(126-139R)] - Mistrz
    lub
    11B. (Wieża) (80 Ku + 62-64 SP + 1 AKMK) [130R + 1EŻ + 134Kusz + 5Pusz] [(122-130R)] - Major

    lub z 1 atakiem na Wieżę:

    Blok:
    10A. (obóz) (100 Ku + 40 JM + 60 SP) [1R] [(1R)] - trwa wystarczająco długo aby Mistrz lub Major przeszedł przez jego strefę oddziaływania.
    11A. (Wieża) (80 Ku + 50 JM + 70 SP + 1 AKMK) [140R + 18Ż + 1EŻ + 61Pusz] [(140R 12-18Ż)] - Mistrz
    lub
    11A. (Wieża) (80 Ku + 50 JM + 70 SP + 1 AKMK) [210R + 1EŻ + 59Pusz] [(188-210R)] - Major
    Wtedy ustawiamy Generała i Mistrza lub Majora kolejno w miejscach 10A i 11A.


    NIE CZEKAMY DO KOŃCA WERBLI!!!
    Z garnizonu 10A wysyłamy Generała na obóz 10 i następnie szybko wysyłamy Mistrza na Wieżę Wiedźmy ( 11). Po zakończeniu tego ataku przystępujemy do wykonywania drugiego bloku. Z garnizonu 10B wysyłamy Generała na obóz 10 i następnie szybko Mistrza lub Majora na Wieżę Wiedźmy ( 11). Oba bloki trwają wystarczająco długo aby Mistrz lub Major przeszedł przez strefę oddziaływania blokowanego obozu.


    Razem:
    2 lub 3 MSW:[693R 148Ł 168K 90Ż 173EŻ 80Kusz 79Pusz + alternatywa 18Ż)] [(621-693R 137Ł-148Ł) + alternatywa (10-18Ż)]

    Major i 1 lub 2 MSW:[654R lub 732R ( 1 fala w G3) 148Ł 168K 90Ż 173EŻ 134Kusz 134Pusz)] [({577-654R lub 650-732R} 137Ł-148Ł)]
    Ostatnio edytowane przez Starx ; 14.12.2015 o 05:35 Powód: dodana wersja na majora

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    09.08.2013
    Posty
    87
    Serwer
    Złota Góra
    G2 - blok w skrajnym przypadku trzyma 80 sek. a walka z obozem przywódcy może potrwać nawet 70 sek (to wieża, dłużej się ją niszczy).
    Zważywszy, że MMA musi przejść dość spory dystans kiedy blok już walczy, może się w skrajnych przypadkach nie wyrobić.
    MMA warto dołożyć puszkarza kosztem jednego kusznika - nic to nie zmienia w walce, ale przy niszczeniu wieży ten puszkarz urwie 10 sekund walki co trochę zmniejsza margines błędu.

  3. #3
    Początkujący Odkrywca Awatar M0rdechaj
    Dołączył
    07.03.2012
    Posty
    363
    Serwer
    Kolonia
    robiłem blok w G2 dwa razy i za każdym razem obóz 7 padł przed wieża. W obu przypadkach gienek walczył 4 rundy.

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    04.07.2012
    Posty
    418
    Serwer
    Kolonia
    ja zawsze na tym skladzie w G2, stosowalem taką samą ilość puszek , zamiast kusznikow i zawsze wychodzil.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    19.01.2013
    Posty
    53
    Serwer
    Czarci Gaj
    poprawilem

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    10.11.2013
    Posty
    166
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Albo rozwalić 6 i 7, zblokować 8 i nie martwic się o czas przy rozwałce wieży

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    19.01.2013
    Posty
    53
    Serwer
    Czarci Gaj
    straty to wtedy by 800r były...

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    10.11.2013
    Posty
    166
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Jakby
    obóz 6 major 118R 32Ł 120Pu a 7 zaatakować 1/ msw+1r 2/ maj 30r 1ez 239k to tylko starty do akceptacji i wieża blok 1R i atak bez kombinowania 111R 49Ł 110Pu
    Ostatnio edytowane przez jw_ivo ; 14.11.2015 o 20:36

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    29.08.2013
    Posty
    91
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Zgadzam się w zupełności z jw_ivo. Ja nawet kombinowałem przedłużyć ten blok blokiem z 1r, ale raz wychodził a raz nie. ten obóz można łatwo rozbić 1r msw + atak z końmi i troche R. Nie ma sensu się bawić w większy blok. Liczysz rundy ale bierz pod uwagę drogę generała WRAZ Z OPÓŹNIENIEM WYSŁANIA która zajmuje ok. 25 palików czyli ponad dodatkowe 4 rundy bloku. Pierwszy blokujący musiałby walczyć minimum 6 rund, żeby był w 100% bezpieczny. Poza tym ja wyciągam w byku straty ok. 525R i 163Ł. Jak chcesz zmniejszyć straty to pokombinuj z resztą wież, bo na nich masz za duże Ja nie zdradzam swoich układów poza gildią na razie.
    Ostatnio edytowane przez Rif1e ; 14.11.2015 o 22:41

  10. #10
    Początkujący Osadnik Awatar xeo_79
    Dołączył
    14.06.2012
    Posty
    55
    Serwer
    Słoneczny Gród
    W miejsce MMA w G1 ustawilbym Majora, a MMA przestawil za generała 3 aby zaatakowac oboz 1, wowczas:
    Oboz 2: 137R 133Pu Major
    Wieza 5: 127R 143Pu Major
    G3
    Wieza 11 1R MMA 127R 1EZ 142Ku MMA

    Straty troche mniejsze wyjda.
    W podsumowaniu wojska piszesz o wybornych lucznikach, a nie widze abys je stosowal.

Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.