Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: Przygody adam3968- Zbiór poradników na Majora ,Weterana i MSW

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.04.2014
    Posty
    8
    Serwer
    Dolina Odkrywców

    Przygody adam3968- Zbiór poradników na Majora ,Weterana i MSW

    Przygody Bajkowe

    Spoiler
    DZIELNY MAŁY KRAWIEC
    Spoiler

    Dzielny Mały Krawiec (Major ,Weteran ,MSW)

    Spoiler
    G.1
    Potrzeba-(342R ,253Ł ,40Och ,139K ,115Ż ,106EŻ,148Pu)
    Straty-(296-342R ,224-253Ł ,40Och ,57-81Ż)
    Spoiler
    1.(30Lis +100Dzik) 125R 1EŻ 124Pu [(straty 101-125R)]
    2.(120Wilk) 80R+1EŻ+139K MSW [(straty 75-80R)]
    3.(30Wilk+130Dzik) 1 fala 47Ł-2 fala 137R 1EŻ 132Pu [(straty 120-137R 47Ł)]
    4.(90Wilk +90Lis) 206Ł 64Pu [(straty 187-206Ł)]
    A.(30Lis+120Dzik) BLOK - 33Ż 106EŻ 61K
    5.(60Lis+80Dzik+1Przy. Gig. +1Przy. Gig.) 40Och 82Ż 148Pu [(straty 40Och 57-81Ż)]

    Generała A wysyłamy na obóz A i jak bębny skończą grać Majora 5 wysyłamy na obóz 5



    G.2
    Potrzeba-(464R ,273Ł ,184Ż ,1EŻ ,131Pu) opcja-(469R ,243Ł ,20WŁ,184Ż ,1EŻ ,131Pu)
    Straty-(407-464R ,273Ł) opcja-(407-469R ,243Ł ,20WŁ)
    Spoiler
    6.(170Dzik) 1 fala 63Ł-2 fala 138R 1EŻ 131Pu [(straty 63Ł 116-138R)]
    7.(90Dzik + 60Wilk) 144R 1EŻ 125Pu [(straty 127-144R)]
    B.1(180Dzik) BLOK - 1R Straty-(1R)
    C. (100Dzik + 60Lis) BLOK - 184Ż
    B.2(180Dzik) BLOK - 1R Straty-(1R)
    8.(50Dzik +80Wilk +60Lis +1Jedn.) 1 fala 210Ł (szybki)-2 fala 180R 1EŻ 89Pu [(straty 210Ł 164-180R)]
    lub
    8.(50Dzik +80Wilk +60Lis +1Jedn.) 1 fala 180Ł 20WŁ (szybki)-2 fala 185R 1EŻ 84Pu [(straty 163-185R 180Ł 20Wł)]
    Pod tym linkiem jest nagranie bloku dla......http://youtu.be/o2lafSCD8go
    Generała B.1 wysyłamy na obóz B po nim nastepnie Generała C wysyłamy na obóz C ,Generała B.2 na obóz B ,szybkiego generała(Pień,Szłom,Doświadczony,Msw lub Weteran) 1 fala 8.1 na przywódce 8 i 2 fala Majora 8.2 na przywódce 8.
    P.S Wszystkie ataki wysyłamy jak trąby przestaną grać i zwróc uwagę czy Major idzie zaraz za ogonem Szybkiego(jak nie zawracamy wszystkich Generałów i wysyłamy ponownie
    Tak mają iść zobacz
    Spoiler



    G.3
    Potrzeba-(301R ,268Ł ,340Och ,92K ,50Wł ,12Ż ,104EŻ ,171Pu)
    Straty-(277-301R ,268Ł ,282-340Och ,10Ż ,50WŁ)
    Spoiler

    9.(60Wilk + 140Lis) 137Och 1EŻ 132Pu [(straty 122-137Och)]
    10.(40Niedzwiedz + 60Lis) 148R 1EŻ 121Pu [(straty 137-148R)]
    11.(50Nie + 80W) 1 fala 68Ł- 2 fala MSW 153R 1EŻ 66Pu [(straty 68Ł 140-153R)]
    12.(160Lis) 79Och 171Pu [(straty 70-79Och)]
    D.(190Wilk) BLOK - 2Ż 103EŻ 92K
    13.(50Niedz.+69Wilk+80Lis+1Dzik) 1 fala 200Ł 50WŁ- 2 fala 124Och 10Ż 136Pu [(straty 200Ł 50WŁ 90-124OCh 0-10Ż)]

    Genarała D wysyłamy na obóz B nastepnie jak bębny przestaną grać wysyłamy Weterana 13.1 i Majora 13.2 na obóz przywódcy 13


    G.4
    Potrzeba-(787R ,1363Ł ,269K ,50WŁ ,22Ż ,170Ku ,7EŻ ,130Pu)
    opcja-(827R ,1323Ł ,269K ,50WŁ ,22Ż ,170Ku ,7EŻ ,130Pu)
    Straty-(627-787R ,1363Ł ,50WŁ ,0-22Ż) opcja-(665-827R ,1323Ł ,50WŁ ,0-22Ż)
    Spoiler

    14.(80KR + 60Kl) MSW+ 129R 1EŻ 90Pu [(straty 108-129R)]
    15.(50Ko + 60Kwl) 1 fala MSW+220Ł 2 fala 119R + 1EŻ + 150K [(straty 220Ł + 99-119R)]
    16.(60Ko + 30Kp) 1 fala 10R 80Ł-2 fala 93R +7EŻ +170Ku [(straty 99-103R 80Ł)]
    17.(120Kwl) 1 fala 173Ł (zostalo 36Kwl) -2 fala 1EŻ + 269K [(straty 173Ł )]
    18.(170Kr) 176R + 22Ż + 72Pu [(straty 176R + 0-22Ż)]
    19.(150Kl + 30Kk) 180Ł 70Pu [(straty 180Ł)]
    20.(30Ko +80Kwl +40Kk) 1 fala 200Ł 50WŁ-2 fala 121R 1EŻ 40Ł 108Pu [(straty 61-121R 240Ł 50WŁ )]
    lub
    20.(30Ko +80Kwl +40Kk) 1 fala 200Ł 50WŁ-2 fala 161R 1EŻ 108Pu [(straty 99-161R 200Ł 50WŁ )]
    21.(Razydencja 60Ko + 80Kwl + 40Kk +1Zly Król)
    1 fala MSW -220Ł
    2 fala Weteran -250Ł
    3 fala Major-139R +1EŻ +130Pu [(straty 470Ł + 75-139R)]
    21.atak na Rezydencje zwykłymi generałami
    1 fala 200Ł
    2 fala 200Ł
    3 fala 200Ł
    4 fala 40R + 150Pu [(straty 600Ł + 10-37R)]

    potrzeba-(1939R ,2157Ł ,380Och ,269K ,120WŁ ,265Ż ,170Ku ,106EŻ ,171Pu)
    Straty-(1607-1939R ,2058-2157Ł ,322-380Och ,100-120WŁ ,67-113Ż)
    Złożony z kilku poradników i oparty na stratach w rekrutach i łucznikach.POWODZENIA




    SYNOWIE MAŁEGO KRAWCA
    Spoiler

    Synowie Małego Krawca (Major ,Weteran i MSW)

    Potrzeba-(2536R ,2349Ł ,20Och ,324K ,160Ż ,161Ku ,250EŻ (358EŻ) ,220Pu)
    Straty-(2141-2536R ,2299-2349Ł)

    Potrzebne wojsko w opcji z użyciem ochotników w sektorze G4 iG5
    Potrzeba-(2248R ,1805Ł ,334Och ,324K ,160Ż ,161Ku ,250EŻ ,221Pu)
    Straty-(1907-2246R ,1805Ł ,294-334Och)

    Spoiler
    G.1
    Potrzeba-(276R ,324K ,42Ż ,250EŻ ,138Pu)
    Straty-(104-131R)
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler

    A.(Obóz Bandytów) (180Op + 20Ło) BLOK - 61K 137EŻ
    B.(Obóz Bandytów) (130Op + 70Ło) BLOK - 103K 84EŻ
    C.(Obóz Bandytów) (90Op + 110Ło) BLOK - 155K 42Ż
    D.(Obóz Bandytów) (120Ps + 80Op) BLOK - 145R 5K 28EŻ
    1.(Tawerna) (80Ps + 119Op + 1Jednooki Bert) 131R 1EŻ 138Pu (straty 104-131R)
    Generała A wysyłamy na Obóz A ,kiedy Generał A dojdzie do oznaczonego punktu (O) wysyłamy kolejno Generała B na obóz B ,Generała C na obóz C ,Generała D na obóz D i Majora 1 na Obóz 1 (Tawerna)

    G.2
    Potrzeba-(93R ,410Ł ,194K ,192EŻ ,161Ku)
    Straty-(67-93R ,410Ł)
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler

    2.(Dzika Jaskinia) (50Niedź. + 40Przy. Watahy) 1 Fala 200Ł - 2 Fala MSW 25R 1EŻ 194K (straty 200Ł 9-25R)
    E.(Dzika Jaskinia) (110Niedźwiedź) BLOK - 191EŻ
    3.1(60Niedź. + 40Lis + 30Gig.) Szybki 170Ł (straty 170Ł)
    3.2(60Niedź. + 40Lis + 30Gig.) Major 68R 40Ł 1EŻ 161Ku (straty 40Ł 58-68R)
    Generała E wysyłamy na obóz E ,zaraz po nim wysyłamy kolejno Szybkiego 3.1 i Majora 3.2 na obóz 3

    G.3
    Potrzeba-(82R ,220Ł ,168EŻ ,143Ku)
    Straty- (straty 220Ł 76-82R)
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler

    F.(Dzika Jaskinia) (20Dzik + 80Niedźwiedź) BLOK - 163EŻ
    4.1 (70Niedź. + 40Lis + 20Gig.) Szybki 180Ł
    4.2 (70Niedź. + 40Lis + 20Gig.) Major 82R 40Ł 5EŻ 143Ku (straty 220Ł 76-82R)
    Generała F wysyłamy na obóz 4 (zmieni cel i zaatakuje obóz F) zaraz po nim wysyłamy Szybkiego 4.1 i Majora 4.2 na obóz 4

    G.4
    Potrzeba-(140R ,539Ł ,269K ,40EŻ ,161Ku) Straty-(100-140R ,489-539Ł)
    Potrzeba do ataku ochotnikami z blokiem (240Ł ,125Och ,220K ,154EŻ ,145Pu) Straty-(240Ł ,96-125Och)
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler

    5.(Dzika Jaskinia) (40Niedźwiedź + 70Przywódca Watahy) 1 Fala 240Ł - 2 Fala MSW 220K (straty 240Ł)
    Wersja z blokiem dla ryzykantów i stratami w ochotnikach w SPOILERZE
    Spoiler
    G.(Dzika Jaskinia) (90Wilk + 60Przywódca Watahy) BLOK - 154EŻ
    6.(90Lis + 20Gig. + 1Wielki Niedź.) 125Och 145Pu (straty 96-125Och)
    Genarała G wysyłamy na obóz G i zaraz po nim Majora 6 na Obóz 6

    G.(Dzika Jaskinia) (90Wilk + 60Przywódca Watahy)1 Fala 164Ł - 2 Fala Major 1EŻ 269K (straty 164Ł)
    6.(90Lis + 20Gig. + 1Wielki Niedź.)1 Fala MSW 72R 90Ł - 2 Fala Major 54R 15Ł 40EŻ 161Ku (straty 100-126R 85-105Ł)
    lub
    6.(90Lis + 20Gig. + 1Wielki Niedź.)1 Fala 78R 105Ł - 2 Fala Major 60R 25Ł 24EŻ 161Ku (straty 105-138R 105-130Ł)

    G.5
    Potrzeba-(291R ,245Ł ,20Och ,160Ż ,98K ,208EŻ ,218Pu) Straty-(258-290R ,245Ł)
    Potrzeba do ataku ochotnikami-(143R ,229Och ,160Ż ,98K ,208EZ ,158EŻ) Straty-(124-142R ,198-209Och)
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler

    7.(110Dzik + 40Wilk) 142R 1EŻ 127Pu (straty 124-142R)
    H.(Las) (90Niedźwiedź + 50Lis + 1Kłamliwa Koza) BLOK - 1R 20Och 80EŻ 97Pu
    I.(70Niedźwiedź + 40Lis) BLOK - 127EŻ 65K
    J.(140Dzik) Blok - 160Ż 33K
    8.( Przy. Dzikich Zwierząt) (70Niedź. + 50Lis + 20Gig.)
    8.1 (MSW) 220Ł lub (Weterana) 245Ł
    8.2 (Major) 148R 1EŻ 121Pu(straty 245Ł 134-148R )
    Można wysłac jeden atak na przywódce Obóz 8 z ochotnikami
    8.1 (Major) 209Och 61Pu (straty 198-209Och)
    Generała H wysyłamy na Obóz H(Las) ,zaraz po nim Generała I na obóz I ,Generała J na Obóz 8 (zmieni cel i zaatakuje obóz J),Weterana lub MSW 8.1 i Majora 8.2 na Obóz 8

    G.6
    Potrzeba-(556R ,820Ł ,184EŻ ,220Pu)
    Straty-(462-556R ,820Ł )
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler

    9.(120Dzik + 70Wilk) 1 Fala 135Ł - 2 Fala 145R 1EŻ 124Pu (straty 135Ł 126-145R)
    10.(90Dzik + 40Niedźwiedź) 1 Fala 65Ł - 2 Fala 160R 1EŻ 109Pu (straty 65Ł 140-160R)
    11.(90Niedźwiedź + 50Wilk) 1Fala 150Ł - 2 Fala 186R 1EŻ 83Pu (straty 150Ł 168-186R)
    K.(Dzika Jaskinia) (190Dzik) BLOK - 183EŻ 17Pu
    12.(Wyczerpane Złoże) (70Niedźwiedź + 90Przywódca Watahy + 1Przywódca Gigantów)
    12.1 (Szybki) 200Ł
    12.2 (Weteran) 250Ł
    12.3 (Major) 65R 1EŻ 204Pu (straty 450Ł 28-65R)
    lub
    12.1 Szybki Pień 220Ł
    12.2 Weteran 250Ł
    12.3 MSW 16R 1EŻ 203Pu (straty 470Ł 7-16R)
    Generała K wysyłamy na obóz K i zaraz po nim kolejno Szybkiego 12.1 , Weterana 12.2 i MSW(Majora)12.3 wysyłamy na obóz 12

    G.6
    Sektor G6 z nowym Blokiem (potrzeba dodatkowo zabrać na przygode 174EŻ)
    Potrzeba-(321R ,717Ł ,30K ,358EŻ ,220Pu)
    Straty-(273-321R ,717Ł )
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler

    9.(120Dzik + 70Wilk) 1 Fala 135Ł - 2 Fala 145R 1EŻ 124Pu (straty 135Ł 126-145R)
    10.(90Dzik + 40Niedźwiedź) 1 Fala 65Ł - 2 Fala 160R 1EŻ 109Pu (straty 65Ł 140-160R)
    11.(90Niedźwiedź + 50Wilk) 1Fala Zmiękczenie obozu przed Blokiem 11.1 47Ł (straty 47Ł)
    11.1 blok po zmiękczeniu gdy zostaje 80 Niedźwiedźi i 50 Wilków BLOK - 26K 174E
    11.1 blok po zmiękczeniu gdy zostaje 79 Niedźwiedźi i 50 Wilków BLOK - 28K 171E
    11.1 blok po zmiękczeniu gdy zostaje 78 Niedźwiedźi i 50 Wilków BLOK - 30K 168E
    K.(Dzika Jaskinia) (190Dzik) BLOK - 183EŻ 17Pu
    12.(Wyczerpane Złoże) (70Niedźwiedź + 90Przywódca Watahy + 1Przywódca Gigantów)
    12.1 Szybki Pień 220Ł
    12.2 Weteran 250Ł
    12.3 MSW 16R 1EŻ 203Pu (straty 470Ł 7-16R)

    Generała 11.1 wysyłamy na obóz 11 po bębnach Generała K wysyłamy na obóz K i zaraz po nim kolejno Szybkiego 12.1 , Weterana 12.2 i MSW 12.3 wysyłamy na obóz 12.
    BLOK 11.1 często jest na styku więc warto mieć naszykowaną małą katapultę, osobiście robiłem ten blok kilka razy i tylko raz mi krecha na bloku wskoczyła tu macie link do filmiku https://youtu.be/LSK9dqgovmw lub https://youtu.be/7UWbfXogn5E

    G.7
    Potrzeba-(505R ,115Ł ,48K ,151EŻ ,123Pu)
    Straty-(464-505R ,115Ł)
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler

    13.(80Niedź. + 50Wilk) 1Fala 115Ł - 2 Fala 169R 1EŻ 100Pu (straty 115Ł 161-169R)
    14.(70Przywódca Watahy + 30Lis) 240R 30Pu (straty 224-240R)
    L.(40Dzik + 60Lis + 50Gigant) BLOK - 150EŻ 48K
    15.(Przywódca bandytów) (100Ps + 100Op) MSW 96R 1EŻ 123Pu (straty 79-96R) Generała L wysyłamy na obóz 15(zmieni cel i zaatakuje obóz L)zaraz po nim wysyłamy MSW na obóz 15

    G.8
    Potrzeba-(517R ,90K ,30Ż ,211EŻ ,90Pu)
    Straty-(427-517R)
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler

    16.(150Op + 50Ło) MSW 144R 1EŻ 75Pu (straty 117-144R)
    17.(20Ps + 180Op) 180R 90Pu (straty 153-180R)
    M.(70Ps + 130Op) BLOK - 10Ż 50K 110EŻ
    N.(80Ps + 120Op) BLOK - 20Ż 40K 100EŻ
    18.1(Przy. bandytów) (30Ps + 180Op + 40Ł) MSW+1R (straty MSW+1R)
    18.2(Przy. bandytów) (30Ps + 180Op + 40Ł) Major 192R 1EŻ 77Pu (straty 156-192R)
    Generała M wysyłamy na obóz M, zaraz po nim Generała N na obóz N , MSW 18.1 na obóz 18 i Majora 18.2 na obóz 18

    G.9
    Potrzeba-(222R ,121K ,247EŻ ,150Pu)
    Straty-(183-222R)
    Spoiler
    Mapa Sektora
    Spoiler
    19.(120Ps + 80Ło) 86R 1EŻ 150Pu (straty 69-86R)
    O.(120Op + 80Ło) BLOK - 121K 71EŻ
    P.(200Op) BLOK - 175EŻ
    20.(80Ps + 119Op + 1Święty Pałkołaj) 136R 1EŻ 133Pu (straty 114-136R)
    Generała O wysyłamy na obóz O , zaraz po nim Generała P na obóz P i Majora 20 na obóz 20
    Miłego podbijania i dzięki za użycie mojego poradnika(złożony z kilku więc wszyscy macie swój wkład ) jak macie jakieś uwagi proszę pisać.





    Przygody dla dwóch graczy
    Spoiler
    Atak Z Zaskoczenia(MSW + WETERAN od lvl41) UWAGA!! Po zmianach 14 kwietnia 2016 poradnik nieaktualny
    Spoiler

    Potrzeba-(213R ,64Och, 219K, 138Ż, 421EŻ, 201Ku)
    Straty-(187-213R, 53-64Och,23-38Ż)
    Spoiler
    G.1
    Potrzeba-(28Och, 77K, 1EŻ, 170Ku)
    Straty-(23-28Och)
    Spoiler
    1. (130 Karl 70 Walkiria) -MSW 49K+1EŻ+170Ku
    2. (100 Karl 100 Walkiria) -MSW 77K+1EŻ+142Ku
    3. (120 Huskral 80 Walkiria) -MSW 28O+45K+1EŻ+146ku Straty (23-28O)
    G.2
    Potrzeba-(78R ,197K, 9Ż, 401EŻ, 165Ku)
    Straty-(78R ,2-9Ż)
    Opcja z Majorem -Potrzeba-(91R ,197K, 1Ż, 401EŻ, 180Ku)
    Straty-(75-91R)
    Spoiler
    A. (100 Huskral 100 Walkiria) BLOK- 125K+75EŻ
    B. (140 huskral 60 Walkiria) BLOK- 72K+128EŻ
    C. (200 Huskral) BLOK- 197EŻ+3Ku
    4. (100 Huskral 90 Beresker) Weteran 78R+9Ż+1EŻ+162Ku Straty(78R ,2-9Ż)
    lub
    4. (100 Huskral 90 Beresker) Major 91R+1Ż+1E+177Ku Straty(75-91R)
    G.3
    Potrzeba-(49R ,219K, 231EŻ, 121Ku)
    Straty-(36-49R)
    Spoiler
    D. (130 Huskral 70 Walkiria) BLOK- 85K+115 EŻ
    E. (130 Huskral 70 Walkiria) BLOK- 85K+115 EŻ
    5. (100 wiking z jomsborka 90 Walkiria) MSW 49R+1EŻ+49K+121Ku Straty(36-49R)
    G.4
    Potrzeba-(49R ,219K, 421EŻ, 131Ku)
    Straty-(36-49R)
    Spoiler
    F. (100 Huskral 100 Walkiria) BLOK- 125K+75EŻ
    G. (120 Huskral 80 Beresker) BLOK- 25K+165EŻ+10Ku
    H. (100 Huskral 100 Beresker) BLOK- 20K+180EŻ
    6. (100 Wiking z Jomsborka 90 Walkiria) MSW 49R+1EŻ+49K+121Ku Straty(36-49R)
    G.5
    Potrzeba-(37R ,36Och, 67K, 129Ż, 416EŻ, 201Ku)
    Straty-(37R, 30-36O,21-29Ż)
    Spoiler
    7. (150 Huskrali 50 Walkiria) MSW 36O+1EŻ+5K+178Ku Straty(30-36O)
    I. (160 Huskrali 40 Walkiria) BLOK- 48K 152EŻ
    J. (100 Huskral 100 Beresker) BLOK- 19K 181EŻ
    K. (130 Huskral 70 Beresker) BLOK- 100Ż 82EŻ 18Ku
    8. (120 wiking z Jomsborka 80 Beresker) Weteran 37R+29Ż+1EŻ+183Ku Straty(37R 21-29Ż)

    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 03.06.2019 o 15:48

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.11.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Złota Góra
    coś w g2 się nie zgadza 8.1 to pierwsza fala bo na rysunku jest major wiec powinna być druga fala

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    jednak zmienia bo własnie uwaliłem majora z całym składem.

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.12.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez kazbeniamin Zobacz posta
    coś w g2 się nie zgadza 8.1 to pierwsza fala bo na rysunku jest major wiec powinna być druga fala
    trzeba puszczać wg opisu a nie wg rysunku.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.07.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nie wszedł mi blok w G4 w synach straciłem 140 EŻ sprawdź czy wszystko gra.

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    31.12.2012
    Posty
    40
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Witam

    adam3968 powiedz mi proszę jakim sposobem wchodzi Ci blok g1 w DMK skoro symulator pokazuje że skład bloku to 5 do 11 rund a walka z obozem przywódcy to 10 rund. Za chiny ludowe nie rozumiem jak w takim razie ten blok ma się utrzymać? Będę bardzo wdzięczny za wyjaśnienie.

    Pozdrawiam

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.11.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Złota Góra
    dobra robota
    bloki w g1 i g2 wychodzą bez problemów co najmniej 5x robilem, można zrobić tez większy blok w g3
    nie wyszedł mi atak na 16.(60Ko + 30Kp) 1 fala 10R 80Ł-2 fala 115R +1EŻ +54K +100Ku , nie wiem dlaczego, wiec zmieniłem na
    1 fala 105R-2 fala 97R +1EŻ +172Ku nawet lepiej bo luki sa cenie

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.06.2013
    Posty
    15
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez Markoppk Zobacz posta
    Nie wszedł mi blok w G4 w synach straciłem 140 EŻ sprawdź czy wszystko gra.
    testowalem kilka razy i tylko raz mi sie pasek pojawil brak błedow(ale blok jest ryzykowny to fakt)

    Cytat Zamieszczone przez Hugo256_ Zobacz posta
    Witam

    adam3968 powiedz mi proszę jakim sposobem wchodzi Ci blok g1 w DMK skoro symulator pokazuje że skład bloku to 5 do 11 rund a walka z obozem przywódcy to 10 rund. Za chiny ludowe nie rozumiem jak w takim razie ten blok ma się utrzymać? Będę bardzo wdzięczny za wyjaśnienie.

    Pozdrawiam
    Hugo jak chcesz kogos krytykowac to zrob lepszy a jak korzystasz to nie marudz bo poradnik jest idealny
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 21.06.2018 o 13:23 Powód: połączenie postów

  9. #9
    Osadnik Awatar Daniel44
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    99
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Chętnie potestuje na Bohaterze. Masz w planie poradnik?

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    30.09.2014
    Posty
    34
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Hugo256_ Zobacz posta
    Witam

    adam3968 powiedz mi proszę jakim sposobem wchodzi Ci blok g1 w DMK skoro symulator pokazuje że skład bloku to 5 do 11 rund a walka z obozem przywódcy to 10 rund. Za chiny ludowe nie rozumiem jak w takim razie ten blok ma się utrzymać? Będę bardzo wdzięczny za wyjaśnienie.

    Pozdrawiam


    blokujesz wolnym czyli każda runda trwa 30 sekund.
    Obóz przywódcy niszczysz szybkim, każda rund trwa 15 sekund.
    Założmy że wolny będzie walczył 7 rund, to jest 210 sekund.
    W tym czasie major będzie w 10 rund czyli 150 sekund niszczył obóz przywódcy, ot cała magia.

Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.