Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: [PORADNIK] Handel w gospodarce

  1. #1
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    1,178
    Serwer
    Złota Góra

    [PORADNIK] Handel w gospodarce

    Witam wszystkich,
    ten poradnik ma na celu pomóc połączyć handelek z produkcją, aby miało to ręce i nogi.

    Postaram się krótko zwięźle i na temat!

    Wszelkie sugestie mile widziane!


    A więc do rzeczy:
    Nad handlem się rozwodził nie będę bo zostało to już pięknie opisane tutaj: http://forum.thesettlersonline.pl/th...-cy-(technioll)

    Nad planowaniem wyspy też nie bo jest to tutaj: http://forum.thesettlersonline.pl/th...Przestrzennego

    I TEN PORADNIK PROSZĘ CZYTAĆ DOPIERO PO ZAPOZNANIU SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI!!!

    Więc stosując się do tych poradników mamy świetną wyspę i umiemy handlować Ale jak połączyć te umiejętności w całość? I tu zaczynają się schodki. Ja sobie dzielę graczy na 3 grupy:
    1. do 30 lvl (na dorobku) - handel owszem ale głównie stawiamy na samowystarczalność.
    2. 30-40 lvl (przygotowanie wyspy) - wprowadzamy większe oferty na rynek i już powinniśmy być samowystarczalni.
    3. 40 i więcej (spijanie śmietanki) - przy odpowiednim zarządzaniu kasa sama leci. Samowystarczalność to podstawa.

    Teraz po kolei omówię co to znaczy:
    do 30 lvlu nie należy kupować nie wiadomo ile towarów. Wiadomo wszystkiego brakuje, ale ciągłe kupowanie jednej rzeczy źle wpływa na gospodarkę. Później, gdy juz jesteśmy samowystarczalni staramy się delikatnie sprzedawać nadwyżki. Ale nie na hurrra i 20k dzisiaj i później przez miesiąc zbieramy tylko powoli spokojnie..

    W trzeciej grupie graczy jest najwięcej. Co za tym idzie robią też większe interesy. Niestety często bez mózgu.. Powiem co zrobić by nie dać się wrobić i mieć dużo kasy z niczego.
    1. Osiągamy samowystarczalność, ale nie w każdej dziedzinie! (Wiem, wcześniej pisałem, że trzeba, ale weźmy na logikę czy będziemy produkować damasceny i armaty... chyba nie.. o takich towarach myślę) czyli stawiamy wszystkie budynki do tartaku egzo włącznie. Reszta to fanaberia.
    2. Absolutnie nie robimy monopolu. To najgorsza rzecz w tso. Zapewnia owszem szybkie zyski, ale na krótką metę. Nie wiadomo co BB wymyśli za miesiąc czy dwa a wtedy gospodarka całkowicie się zmieni.
    3. Staramy się zrobić łańcuch produkcyjny samowystarczalny (np produkcja stali: sprzedajemy 1k stali za 4k rudy żelaza. Oczywiście bez buffa się nie obejdzie. I tak z 4k rudy żelaza mamy 2k sztab i tyle samo stali. I znów wystawiamy stal itd itd... Szybko się okaże że można nieźle zarobić tylko trzeba na taki pomysł wpaść wcześniej niż sąsiad
    4. Taki łańcuch nie może być zbyt wielki, gdyż w przypadku niespodzianki ze strony BB trzeba go szybko zmienić.
    5. Klucz do sukcesu to znajomość tego co zrobi BB oraz szybkie przestrajanie gospodarki, także poprzez handel.


    Ciąg dalszy nastąpi
    Ostatnio edytowane przez Polkjmn ; 27.12.2014 o 10:56

  2. #2
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    1,178
    Serwer
    Złota Góra
    Wnioski

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    1,178
    Serwer
    Złota Góra
    Podziękowania

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    30.09.2012
    Posty
    353
    Serwer
    Złota Góra
    [Kurtyna]

  5. #5
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    1,178
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez GbrL Zobacz posta
    [Kurtyna]
    Hahahahaha dobre :P ciąg dalszy nastąpi lecz jeszcze nie wiem kiedy, kolejna część będzie bardziej przejrzysta

Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.